Gość Hugo Opublikowano 28 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2007 Jak w temacie. Nissan Serena 2.0D '94 r. Muszę wymienić paski alternatora i jest problem. Poszedłem do sklepu (bardzo rozgarnięta obsługa, rzadko się mylą) i dowiedziałem się, że w tym roczniku i silniku były dwie opcje: 2 paski klinowe o oznaczeniu 1100 (czyli długości 1100 mm) oraz 1 pasek klinowy o oznaczeniu 1050 (czyli długości 1050 mm). Spojrzałem pod auto i widzę, że są 2 paski obok siebie. Więc uradowany zakupiłem 2 paski 1100. I co? Niepasują-są za długie :/ Więc kupiłem pasek 1050. I co? Jest za krótki :/ Nie jestem w stanie go założyć. I mam pytanie: Wie ktoś jakie tam powinny być paski? Czy są paski o długości 1075 mm? I przy okazji jakiej długości jest w tym aucie pasek na pompę wspomagania? Kupiłbym od razu i wymienił. Z góry dzięki za odpowiedzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej330 Opublikowano 28 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2007 Do Twojego powinny iść - wymiary w mm.: Długość: 750 szerokość: 13 - pompa wspomagania układu kierowniczego Długość: 925 szerokość: 13 - kompresor klimatyzacji Długość: 1050 szerokość: 13 - alternator Takie szły. A na starych paskach nie masz rozmiaru? Jest jeszcze regulacja naciągu, więc nie powinno być problemów. Stary pasek się trochę rozciągnął. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość czopochrup Opublikowano 28 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2007 pasek krotszy bedzie dobry pewnie... te paski maja to do siebie ze bardzi ciezko wchodza... w nubirce bratu nakladali takie paski ŁOMEM bo tak cisno wchodzily;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Hugo Opublikowano 29 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2007 Długość: 750 szerokość: 13 - pompa wspomagania układu kierowniczego Zgadza się. Wydawało mi się, że jest na nim napisane 750, ale teraz jestem już pewien. Długość: 925 szerokość: 13 - kompresor klimatyzacji Klimy brak. Długość: 1050 szerokość: 13 - alternator I problem. Numerów na starych paskach nie sposób odczytać, są starte. Dopatrzyłem się tylko logo Nissana na czerwonym tle (więc paski jeszcze oryginalne). Wątpię żebym naciągnął na koła pasowe pasek 1050, a nawet jeśli mi się uda to będzie całkowicie sztywny i nie będzie żadnej możliwości jego poluzowania (naciąg paska dokonujemy alternatorem, który miałem poluzowany do oporu). Więc nie zluzuję już paska po założeniu. W takim przypadku po kilkuset km mogę pożegnać się z łożyskami alternatora :/ . Dziwne rzeczy... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej330 Opublikowano 29 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2007 A spróbuj go założyć. Zobaczysz, że nie będziesz musiał go potem luzować. O łożysko to się nie martw. Po jakimś czasie będziesz go jeszcze naciągał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Hugo Opublikowano 30 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2007 Skoro mówisz, że 1050 wejdzie to kupuję dzisiaj drugi i zakładam. Zobaczymy, ale ciężko to widzę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej330 Opublikowano 1 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2007 No i jak udało się. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Hugo Opublikowano 5 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2007 No i jak udało się. A jak. Paski 1050 tam miały być. 2 sztuki. Weszły bez najmniejszego problemu. Pasek od wspomagania musiałem zdjąć więc od razu założyłem nowy i w ten sposób wszystkie paski są nowe.Po montażu zapalam auto i...ciiiiiisza. Żadnego trzeszczenia i szurania. Tylko kle-kle-kle-kle... :one: Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej330 Opublikowano 6 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2007 No widzisz. Tak się obawiałeś a poszło gładko. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bonzo Opublikowano 7 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2007 (edytowane) [ Edytowane 7 Kwietnia 2010 przez bonzo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej330 Opublikowano 7 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2007 Ci co mają wiatrak to owszem, ale jak go nie ma to tylko osłony. Piekna robota. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Hugo Opublikowano 7 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2007 przy tych dojściach co są w serenie to całkiem przyjemna praca Dokładnie. Dojście bajeczne, aż się chce włazić pod auto . tylko najpierw trzeba sobie trochę przestrzeni zrobić demontując osłonyU mnie żadnych osłon, które mogłyby przeszkadzać nie ma. wiatrak A po co? Paski można ładnie i bezproblemowo przełożyć przez jego łopatki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bonzo Opublikowano 7 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2007 (edytowane) Edytowane 7 Kwietnia 2010 przez bonzo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość czopochrup Opublikowano 7 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2007 U mnie żadnych osłon, które mogłyby przeszkadzać nie ma. to widaz ze nie pierwszy tam grzebales:D yhyhyh powinna byc plastikow oslona silnika ktora blokuje skutecznie dostep do spodu xD jak nie masz to albo gdzies urwales albo ktos stwierdzil ze jest mu ona zbedna :X Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej330 Opublikowano 7 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2007 U mnie żadnych osłon, które mogłyby przeszkadzać nie ma. Mając wiatrak tymbardziej powinna ona być. Teraz dobrze, ale jak coś Ci podejdzie pod niego i uszkodzi go to będziesz myślał o osłonach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Hugo Opublikowano 8 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2007 Dobrze że w ogóle silnik maszAż takie ważne są te osłony? Mając wiatrak tymbardziej powinna ona być. Teraz dobrze, ale jak coś Ci podejdzie pod niego i uszkodzi go to będziesz myślał o osłonach A co mi tam może wejść? No chyba, że jakiś kij w lesie, bo czasami na polowanie pewnie się nim wybiorę. Ale nie kraczmy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość czopochrup Opublikowano 8 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2007 A co mi tam może wejść? No chyba, że jakiś kij w lesie, bo czasami na polowanie pewnie się nim wybiorę. Ale nie kraczmy.nie zapominaj o kacie najazdu czasmi oslona jest wazna bo jak o nia zachaczysz to wiesz ze masz dalej nie jechac:p mala wizualizacja problemu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej330 Opublikowano 8 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2007 Aż takie ważne są te osłony? A co mi tam może wejść? No chyba, że jakiś kij w lesie, bo czasami na polowanie pewnie się nim wybiorę. Ale nie kraczmy. Nie będziemy krakać. Właśnie chociażby kij. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.