Gość pool_s Opublikowano 1 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2007 czy ktoś wymieniał z was gumki na zacisku hamulca? tj. na prowadnicach i na tłoku. przy wymianie klocków zrobiłem dziurki śrubokrętem. a może da sie jakos to naprawić bez wymiany? czekam na propozycje doświadczonych. pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Haze Opublikowano 2 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2007 Witam,ja właśnie się przymierzam do wymiany nawet już kupiłem paczuszke za jakieś 20 pln, więc chyba lepiej wymienić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pool_s Opublikowano 2 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2007 napisz o swoich spostrzeżeniach z wymiany. [ Dodano: Nie 02 Gru, 2007 17:12 ] no co jest chłopy! nie macie żadnego pomysłu jak to uszczelinić. moze jakiś klej, moze roztopić inną gumę i nalac? dawać jeszcze jakieś pomysły. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maxpaynemm Opublikowano 2 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2007 Ale które kolega podziurawił... te osłaniające (tzw. zabezpieczające przed brudem) czy oringi na tłoczkach odpowiedzialne za szczelność układu i tłoczków?? Takich elementów sien nie naprawia tylko wymienia :!!: Tu chodzi o twoje bezpieczeństwo bracie :!!: Z drugiej strony patrząc to chyba trzeba mieć dwie lewe ręce żeby przy tak prostej wymianie podziurawić coś śrubokrętem... do czego ty tam wogóle używałeś śrubokręta?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pool_s Opublikowano 3 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2007 ale ty jesteś mądry!!!! jasne śrubokrętem podziurawiłem oring. chyba tylko ty mogłeś na to wpaść. jak nie masz nic do powiedzenia w tej sprawie to sie nie właczaj cwaniaczku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość klajgus Opublikowano 3 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2007 na prowadnicach i na tłoku. przy wymianie klocków zrobiłem dziurki śrubokrętem co sie kolega bulwersuje , przeczytaj swój post , sam piszesz na prowadnicach tam nie ma żadnego oringa !! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pool_s Opublikowano 3 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2007 no właśnie nie ma oringu. to jaka inną gumkę mogłem przeciać. trochę pomyslec. ten oring to jest tak głęboko ze nawet go nie widziałem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malin_f1 Opublikowano 3 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2007 tylko wymiana z dokładnym czyszczeniem całego zacisku proponuję zrobić dwa odrazu. przeszedłem raz tą gechennę sam wymieniając gumkę z tyłu w N15 masakra godzinę zakładałem gumkę normalnie jeźdżę bez może dlatego że było już zimno na dworzu w okolicach zera Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maxpaynemm Opublikowano 4 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2007 ale ty jesteś mądry!!!!jasne śrubokrętem podziurawiłem oring. chyba tylko ty mogłeś na to wpaść. jak nie masz nic do powiedzenia w tej sprawie to sie nie właczaj cwaniaczku. No własnie widać że kolega nigdy nie rozbierał zacisków.... i nie wie co dokładnie tam jest. poprosiłem tylko kolege o sprzecyzowanie o jakie gumki koledze chodził Niech się kolega tak nie bulwersuje... sam napisałeś że podzurawiłeś gumkę na tłoku, nikt tu nie jest jasnowidzem. Niestety nadal nie wiem do czego tam koledze był potrzebny śrubokręt Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.