Gość polo987 Opublikowano 1 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2007 Witam mam mega problem kupilem micre k11 96rok 1.0 16v n-cvt i mialo zepsuta skrzynie po rozebraniu okazalo sie ze sprzeglo tak ze do regeneracji zrobilem to w TEO-MOTORS za jedyne 600zl i teraz po wsadzeniu wszystkiego na swoje miejsce dzieje sie tak:odpalamy na P po wlaczeniu na R/D/Ds auto gasnie!!!!!! szarpnie i gasnie!!!wpadlem na pomysl i popchnolem go z gorki rozpedzi lsie do 20-30km/h wlaczylem bieg D i auto zaczelo jechac ale po zdieciu nogi z gazu auto zwalnia zaczyna szarpac i gasnie wyglada to tak jak by sprzeglo nierozlaczalo sie tylko caly czas ciagnie bo jak wiadomo w sprzegle jest proszek i przy ruszaniu sprzeglo sie slizga a tu wyglada jak by odrazu bylo na maxa zblokowane pomocy!!!!!!!!czy ktos mial taki przypadek??co robic??spieszy mi sie z naprawa a sam niewiem co mam zrobic :?: :?: :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość B12 Opublikowano 2 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2007 auto gasnie!!!!!! szarpnie i gasnie!!! Czyli nie rozłącza sprzęgło, proszek sklejony lub nieodpowiedni. 90% awarii tych skrzyń to właśnie to sprzęgło. Trochę zaskoczony jestem, że w Polsce znalazła się firma, która się tego podjęła i to za tak symboliczną sumę, nowe kosztuje cosik koło 7 - 8 tys. Wiem, że jeszcze kilka lat temu wysyłano te sprzęgła do jakiejś Niemieckiej firmy (namiarów nie znam), koszt koło 3 tys. W Polsce nie było firmy, która dysponowałaby sprzętem do sprawdzenia sprzęgła bez montażu do auta. Serwisy od automatów w tego typu skrzynie nie wchodzą, bo trzeba ponieść spore koszta, a skrzynie z proszkowym sprzęgłem są montowane w tanich małolitrażowych autach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość polo987 Opublikowano 2 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2007 Tam gdzie regenorwano mi sprzeglo to jest specjalistyczny zaklad TEO-MOTORS (Teodor Myszkowski)SWADZIM K.POZNANIA sprzeglo bylo rozlozone bylo zero proszku w nim zostalo wypolerowane nasypany ten specjalny proszek i bylo poskladane i gotowe ale wracajac do sprzegla i gasniecia ja wydedukowale sobie ze:jakis przekaznik jest walniety bo po odlaczeniu przewodow od szczotek ze skrzyni mozna zalanczac biegi i auto nie gasnie!! i tu jest problem bo pod pedalem gazu sa 3 styczniki regulujace natezenie pradu ktore przeplywa przez sprzeglo im wiecej proadu tym wiecej proszku sie przykleja i sprzeglo ciagnie a po zdieciu nogi z gazu nadal jest max natezenie pradu proszek nie opada i dlatego gasnie bo sprzeglo sie nie slizga jak to powinno przy ruszaniu i zatrzymywaniu sie dziac.Pozatym bylo przepalonych kilka bezpiecznikow!!!powymienialem je i nadal doopa ktore przekazniki sa odpowiedzialne za skrzynie??ludzie pomocy bo mam juz dosyc tego wozu a musze go naprawic HELP MI!!!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość B12 Opublikowano 2 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2007 A ty sam tę skrzynię montowałeś? Wszystkie wtyczki na pewno powpinałeś? A może linkę od skrzyni za mocno naciągnąłeś, przy przepustnicy. A tak w ogóle, to przydałoby się przenieść ten problem do działu Micra, tam więcej użytkowników zagląda. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość polo987 Opublikowano 3 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2007 Czesc nie u mechanika montowali mi ta skrzynie i ja juz sam nawet sprawdzalem czy wszystko jest powpinane i jest zadna kosta nie jest rozwalona dzisiaj dzwonilem do kolesia od automatycznych skrzyn i stwierdzil ze jak sie popchnie i jedzie to sprzeglo i skrzynia jest okey problemu szukac w elektryce bo na sprzeglo jest podawany za duzy prad od samego poczatku a powinien byc dawany stopniowo....a jak mam przeniesc to wszystko na dzial MICRA?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość l_home Opublikowano 3 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2007 Mój szef kupił dzisiaj zonie taką micre w automacie i tam jest problem tego typu ze na P i N nie wchodzi na pełne obroty tylko tak jak by odcinka a na D czasem sie sam redukuje a jak ja chce go zredukowac to szarpie i zwalnia tak jak bym zredukował z 3 na jedynke. I kto bedzie mądry i powie co to ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość anscharius Opublikowano 9 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2015 Udało się rozwiązać problem ze sprzęgłem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mirekg9 Opublikowano 11 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2015 Udało się rozwiązać problem ze sprzęgłem? Tych ludzi już dawno nie ma na tym forum, a posty mają już 8 LAT !!!!! Ale podoba mi się to, że masz chęci aby najpierw szukać a potem pisać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.