DINO Opublikowano 29 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2010 czyli, masz zamontowany zbiornik, w ten sposób, że jak patrzysz na niego to zawór masz po prawej stronie?? czyżby zbiornik do jazdy po rondzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 29 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2010 no to gaziarze przeszli sami siebie wjeżdżaj na cegłówki przy tankowaniu z prawej strony to Ci wejdzie więcej gazu ,,,, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad Opublikowano 29 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2010 dobra koledzy, proszę jaśniej, co w tym złego? bo zawsze mogę reklamować usługę ale póki co nie wiem co jest w tym montażu niezwykłego. a sorki walnąłem się, zawór jest z przodu, widać to choćby po poprzednim zdjęciu, śruby klapki są ułożone od lewej do prawej a nie góra dół. sprawdziłem w aucie, fotka jest przekręcona, zawór jest jakby na godzinie dwunastej ale proszę o odpowiedz tak z czystej ciekawości, co by było złego gdyby zawór butli był po lewe/prawej? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 30 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2010 no to źle napisałeś to jest tak ze z bagażnika patrzysz to nie widać tarczy jak wleżiesz do auta i odsłonisz fotele to widać zegar jak tak jest to znaczy że jest ok jak masz zawór na bokach albo go widać z bagażnika to kupa ,,, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 30 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2010 dobra koledzy, proszę jaśniej, co w tym złego? bo zawsze mogę reklamować usługę ale póki co nie wiem co jest w tym montażu niezwykłego. a sorki walnąłem się, zawór jest z przodu, widać to choćby po poprzednim zdjęciu, śruby klapki są ułożone od lewej do prawej a nie góra dół. sprawdziłem w aucie, fotka jest przekręcona, zawór jest jakby na godzinie dwunastej ale proszę o odpowiedz tak z czystej ciekawości, co by było złego gdyby zawór butli był po lewe/prawej? też patrzyłem na 2 zdjęcia i wydawało mi się, że własnie coś pomyliłeś, z tym przodem auta, ale jak to mówią klient nasz pan jak mówi tak to tak pewnie jest jak masz zawór od strony siedzeń to znaczy, że masz butlę założoną do jazdy na wstecznym, gaz w butli jest w stanie ciekłym jak woda, i teraz jak weżmiesz sobie miskę z wodą i postawisz w samochodzie a pobór wody zamontujesz od przodu tak jak w twoim przypadku, to do czasu jak miska jest pełna, nie będzie problemu z poborem, gorzej jak zaczniesz tę wodę popijać i będzie jej coraz mniej to w momencie przyspieszania cała woda idzie do tyłu miski a Tobie właśnie zachciało się pić i niestety rurka jest odkryta i niekoniecznie może Ci się to udać, wiadomo, że w butli jest ciśnienie i aż takiego extremalnego przypadku nie będzie ale nie uda się w normalny sposób wyjeździć całego gazu, mi po przełożeniu wchodzi więcej, tzn. nie muszę zwalniać aby wyjeździć gaz, tak jak to było poprzednio, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad Opublikowano 30 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2010 (edytowane) Dzięki koledzy za zwrócenie uwagi. Poczytałem trochę na ten temat, okazuje się że praktycznie wszyscy gazownicy tak zakładają butle (tj. zaworem do przodu). Wkrótce jadę na pierwszy przegląd instalki to poproszę o przełożenie, ale z tego co czytałem to nie chcą gazownicy przekładać tych butli bo twierdzą że tak jest dobrze. Edytowane 30 Maja 2010 przez KNRD Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 30 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2010 dlatego dla nich jest dobrze bo łatwiej montuje się zawór i miedź Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 30 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2010 a z tym wchodzeniem to już zgłupiałem bo na 2 gen do zera mi wchodziło 32.5 L czasem 33 a na sekw wchodziło 32 l a jak śmigałem po różnych jak nawet nie był wyśmigany do końca to 34L ... ale w wolnej chwili mam plan tam zaglądnąć ,,, i przestawić ,, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 30 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2010 z autopsji to wygląda tak, teraz byłem w trasie i nasza A4 lecimy sobie 150km/h i jest gitt, na liczniku przejechane już jakieś 450km czyli zaczyna się przełączanie i są 2 wyjścia albo lecimy teraz przez jakiś czas 130-140km/h albo na PB czyli wybieramy opcję 130km/h i szukamy najbliższej pompy, przed przełożeniem zbiornika wygladało to tak, że przy przejechanych ok 400km trzeba było zwalniać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad Opublikowano 1 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2010 też tego nie kumam, raz wchodzi mi 39 raz 42 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 1 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2010 też tego nie kumam, raz wchodzi mi 39 raz 42 <_> nieraz też jest różnica w samych dystrybutorach i niekoniecznie podają z takim samym ciśnieniem a i gazik lubi być różnej jakości Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 1 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2010 nieraz też jest różnica w samych dystrybutorach i niekoniecznie podają z takim samym ciśnieniem a i gazik lubi być różnej jakości ja juz mam swoją ulubioną stacje worek gazik po 1.97 dzis zalalem sie na BP za 2.07 takie ceny w KRAKU a i tak się reduktor syfi dołoże jeszcze FLo2 i z bani szkoda mi troszke hanek ,, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.