Gość PecoS Opublikowano 2 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2007 Witam. Parę dni temu kupiłem Nissana Almerę rok produkcji 2001 silnik 1.8 przebieg 116 tyś. Pojeździłem nim parę dni i wracając z Warszawy jadać ze 100km/h włączyła mi sie kontrolka CHECK ENGINE ale wszystko ok silnik pracuje równo przyśpieszenie tez takie jakie było wcześniej olej jest dlaczego olej bo koleżance też sie świeciła ta kontrolka ale w polo 2001 r. i gdy tak jeździła zatarła wkońcu silnik odpiąłem akumulator i dalej świeci i przy okazji zresetowałem sobie radio i musze ten kod wpisać. Szukałem na forum odpowiedzi na mój problem, probowałem tych sposobów i nic czy to może być sonda lambda co to wogole moze być ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Wowek_L Opublikowano 2 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2007 Kolego to moze byc wszystko i doslownie nic co oznacza ta kontrolka. Na forum jest opis jak czytać samemu blędy, jesli nie poradzisz sobie sam to podjedz na najprostsza diagnostyke zeby odczytac numer bledu, opis bledow masz przedstawiony w instrukcji do sciagnięcia. Cześci sa stosunkowo drogie.. sondy przeplywomierze padaja najczesciej wiec lepiej dobrze to zdjagnozowac. W dziale "eksploatacja" mozesz podpytac o dobrego mechaniora/elektryka bedz forumowicza w temacie z twojej okolicy. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość PecoS Opublikowano 3 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2007 Ok dzięki fałszywy alarm to był, dzisiaj byłem w serwisie Nissana i zlikwidowali ten błąd ale powiedzieli że to może być zła benzyna - tankowałem na Jet ale i takdzięki za pomoc Jak rozmawiałem z mechanikiem to powiedział ze to mogą też być czujniki od rozrządu albo wału bo często to tez idzie a te czujniki z tego co sie orientuje nie należą do tanich. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość iskierka Opublikowano 5 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2007 kup sobie tester diagnostyczny . Kosztuje ok.45zł. nie będziesz musiał ganiać po servisach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mind Opublikowano 6 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2007 A jaki ten tester diagnostyczny za 45 złotych? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ramonelli Opublikowano 6 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2007 szczerze mowiac tez mnie zainteresowal ten tester, prosimy o wiecej szczegolow Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość iskierka Opublikowano 6 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2007 Tu masz adres , ja korzystam i mam spokuj http://www.diagnostik.pl/testery_diagnosty...zny_nissan.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andy Opublikowano 7 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2007 Ten tester to zwykły przełącznik (ok. 2zł) obudowa i dwa kawałki drutu - można go zastąpić kawałkiem drutu. Napisali, że pasuje do: Micra 1.0 CG10DE 1992-02 a to nieprawda bo od 2000roku jest OBD2 i zwieranie styków nic nie daje :!: :!: Może jak napisał ja korzystam i mam spokuj w Almerze N16 2000 zadziała zwarcie styków złącza diagnostycznego i wywoła kody błyskowe. Czyli podsumowując: 1. Szkoda 40,00 zł na kupno tego "urządzenia". 2. Kody błędów, które są w instrukcji można znaleźć na Forum lub w Necie. 3. Jakie styki "zewrzeć" - też na Forum Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość iskierka Opublikowano 7 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2007 Oki jak zamawiałem to jeszcze nie mogłem nic znaleźć w necie . a mnie to wyniosło 65zł bo do Szwecji przesłali . A leniwy płaci 2 razy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Zetek Opublikowano 31 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2007 Ten tester to są dwa kabelki, kóre się zwierają po włączeniu. Czyli tak jak by to robić kablekiem opisanym na forum. Pozdrowienia dl atych, którzy są naiwni i kupują takie badziewia z którymi i tak nic nie pójdzie zrobić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.