Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

[P10/W10] Progi w aucie


Gość _ZYWY_

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Używałem opcji szukaj, ale nic nie znalazłem na ten temat. Rdzewieje mi próg, mam już dziurę. Słyszałem że można ją załatać w następujący sposób. Pianka do okien, troche napełnic ale nie za dużo aby nie rozsadziło blachy, wyrównać i pokryć żywicą,ewentualnie podkład (ale niekoniecznie) pomalować czarnym sprayem. Czy ten sposób jest aby napewno dobry ? Jeżeli nie jaki inny, oprócz kupna nowych, lece po najmniejszych kosztach. I ile kosztuje taka żywica ?

 

 

Z góry dziękuje za odpowiedź. Pozdrawiam. I prosze nie zamykać mojego tematu ponieważ takiego pytania nigdzie nie było.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

twój sposób nawet jeśli lecisz po najmniejszych kosztach... jest trochę druciarski :):) :) i. Jeśli nie chcesz jechać do blacharza koszt zależy w gdzie 150-300zł mógłbyś się wyrobić, no chyba że znasz się na spawaniu i sam to pospawasz.

No ale jeśli chcesz w taki sposób to żwica (taka mata z włókna + żwica + utwardzacz w kązdym markecie/sklepie remontowo budowlanym za około 18 zł, do tego masa szpachlowa, podkład i najlepiej dobrać lakier, ale efekt tak czy inaczej będzie mizerny, najlepiej skorzystać z usług fachowca, bo inaczej będzie widać i wyjdzie na wiosnę z powrotem o wiele więcej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no chyba że znasz się na spawaniu i sam to pospawasz
Mam poprostu przyspawać kawał blachy ? a co zrobić z tymi odpadającymi poszarpanymi częścmi od progu ?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie tak dawno na all... były nowe progi do p 10 po 57 złociszy sztuka. Warto tak rzeźbić ? Za pół roku dziura będzie trzy razy taka - lepiej zrób raz konkretnie i spokój na lata.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość krzys.toxic
Mam poprostu przyspawać kawał blachy ? a co zrobić z tymi odpadającymi poszarpanymi częścmi od progu ?

to ja powiem tak.. te poszarpane trzeba odciąć szlifierką katową później wszystko wysuszyć i dokładnei wyszyścić, zalać konserwacją potem spawanko tak jak napisał kolega wyżej, szpachel z włóknem szklanym (to mocniejsza) potem do wyrównania szpachel wykończeniowa a następnie podkład, i lakier (dokładnie tak jak napisał maacieq) jednak samemu wyjdize drożej bo musisz kupować większe ilośc... lepiej będize jeśli zrobi to blacharz koszt taki sam jak własnej naprawy (chyba że masz już te wszystkie w/w rzeczy) ale i zaoszczędzisz czas, nerwy i własne błędy ;)

 

 

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...