Gość lukasz_k Opublikowano 4 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2007 Witam przeryłem całe forum i znalazłem sporo postów w tej tematyce ale przewaga to auta gaźnikowe a ja mam Almere 14 GX na pełnej szprycy moja instalacja to Sekwencja Stag 300 wtryski nie znam firmy ale 1 omowe (te szybkie na życzenie zakładane) parownik bodajrze tak się to pisze "ZAVOLI" podobno do 150 km instalacja jest nowiutka założona dwa tygodnie temu od początku pojawiły się takie objawy jak po wciśnięciu sprzęgła obroty spadają bardzo nisko gdzieś do 400 obr czasem niżej (narazie jeszcze mi auto nie zgasło) po paru chwilach podnoszą się ale wydaje mi się że przed montażem były i tak wyższe (nigdy jednak przedtem się tym nie interesowałem więc głowy nie oddam) żeby było ciekawiej to efekt jest identyczny na benzynie przed montażem instalacji problem nie istniał gazownik nie wie o co chodzi twierdzi że to wszystko jest sterowane kompem i na benzyne instalacja gazowa nie powinien mieć wpływu, a jednak ma przejechałem jakieś 2 zbiorniki gazu i spalanie sięga ok 11 l benzyny paliła 7,5-8 przy ostrym łojeniu nie jażdże delikatnie i nie będę nigdy więc mało mi się podoba pomysł jaki wysunął gazownik wstawienie mniejszych dysz (to chyba zmniejszy moc która jest i tak mniejsza niż na Pb) Ratunku ja nie chce spadku mocy a niskie obroty w końcu coś mi spierdzielą w Almerce Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość CichyBart Opublikowano 29 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2008 Ja dziś odebrałem swóją primerkę (1,6 16V '98r) Stag300 Tomasetto żółta listwa... nie mogę na LGP ruszać ze zrywów, po wciśnieciu gazu jakby nie miał wcale koników pod maską... Czy pomoże regulacja...? Czy to ten Tomasetto... [ Dodano: Sro 30 Sty, 2008 11:41 ] u mnie regulacja pomogła jak bym wsiadł do innego samochodu dosłownie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eszi Opublikowano 9 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2008 Ja dziś odebrałem swóją primerkę (1,6 16V '98r) Stag300 Tomasetto żółta listwa...nie mogę na LGP ruszać ze zrywów, po wciśnieciu gazu jakby nie miał wcale koników pod maską... Czy pomoże regulacja...? Czy to ten Tomasetto... [ Dodano: Sro 30 Sty, 2008 11:41 ] u mnie regulacja pomogła jak bym wsiadł do innego samochodu dosłownie... moze i regulacja pomogła, ale do twojego auta to raczej 3 ohm listwa(najlepiej czerwona), a reduktor hm... pożądne Warsztaty lpg, nie zakładaja tego chłamu. Lepszy zavoli zeta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość CichyBart Opublikowano 9 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2008 Wczoraj byłem na trasie do Poznania... Nie czuć różnicy BP vs LPG. Spalanie - zobaczymy, jak dojeżdżę bak do końca Pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Snafu Opublikowano 9 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2008 Jeśli chodzi o gaśnięcie to radził bym wyczyścić przepustnice i regulator wolnych obrotów z całego zalegającego nagaru, jeśli to nie pomoże to konieczna będzie ponowna regulacia instalacji LPG możesz napisać jakąś średnice dysz masz zamontowaną ?? podejzewam ze gazownik przesadził i zamontował zbyt małe dysze :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość krzych67 Opublikowano 24 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2008 Witajcie. Może mi ktoś doradzić, gdzie w powiecie Ostrołeka można dobrze wyregulować LPG? W Łomży mi założyli na Senatorskiej i mimo dwukrotnej regulacji jest nie tak. Robione było "mapowianie" w terenie ale ok 20 km od regulacji znowu sie zapala kontrolka i pewno znowu mieszanka za bogata. Aha.. Może być Szczytno, Olsztyn i okolice albo w kierunku na Warszawę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mdzalewscy Opublikowano 25 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2008 moze i regulacja pomogła, ale do twojego auta to raczej 3 ohm listwa(najlepiej czerwona), a reduktor hm... pożądne Warsztaty lpg, nie zakładaja tego chłamu. Lepszy zavoli zeta. troszkę się mylisz, chłam to czerwone valteki a tomasetto to bardzo dobry reduktor w tej cenie, problem taki iż te reduktory zakładają w mocniejszych autach i one nie wyrabiają mało mi się podoba pomysł jaki wysunął gazownik wstawienie mniejszych dysz (to chyba zmniejszy moc która jest i tak mniejsza niż na Pb)( to nie tak ważne są też inne parametry - rozmiar dysz - ciśnienie na reduktorze - wydajność wtryskiwaczy dysze możesz mieć mniejsze a ciśnienie na reduktorze większe i masz to samo. [ Dodano: Wto 25 Mar, 2008 18:06 ] Witajcie.Może mi ktoś doradzić, gdzie w powiecie Ostrołeka można dobrze wyregulować LPG? W Łomży mi założyli na Senatorskiej i mimo dwukrotnej regulacji jest nie tak. Robione było "mapowianie" w terenie ale ok 20 km od regulacji znowu sie zapala kontrolka i pewno znowu mieszanka za bogata. Aha.. Może być Szczytno, Olsztyn i okolice albo w kierunku na Warszawę. a jaka instalacja też STAG ? kabelek na allegro i pomogę samemu zakumać co i jak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość CichyBart Opublikowano 25 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2008 nie powinni dawać kabelka standardowo? przecież mają zawsze w każdym zestawie... [ Dodano: Wto 25 Mar, 2008 21:38 ] spokojna jazda 10/100, ale teraz mu cisnę mocno po konikach (aż palcet musiałem wymienić ). Ciekawe, na 38l w baku na razie przejechałem ok. 250km i jedna kontrolka :> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lukasz_k Opublikowano 20 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2008 Witam nie było mnie troszkę na forum, przeprowadziłem się akurat do Torunia. temat spalania nadal istnieje jaka powinna być wielkość dysz przy Almerze 1.4 16v jeśli chodzi o obroty to wystarczyło wyczyszczenie przepustnicy. facet wyregulował mi almera tak że niech go piorun trzaśnie, owszem spalanie spadło ciutkę ale zabił mi połowę koników, auto budzi sie dopiero przy 3300 obrotów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alma97 Opublikowano 29 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2012 witam.mam ten sam problem w almerce 1.4 16v,obroty jalowe mi spadaja a po czasie ida do gory.we wtorek wezme sie za czyszczenie krokowca,przeplywomierza i przepustnicy. mam stag 300 parownik tomasetto i wtryskiwacze czerwone.ogolnie na gazie przejechane 31 tys.km. jesli chodzi o spalanie to zalezy tez od zatankowanego gazu,zalezy gdzie tankujecie.u mnie roznica w przejechanych kilometrach na pelnym zbiorniku waha sie miedzy 40-50 km. polecam ORLEN.Zawsze tankowalem na BP i robilem do 400km na pelnym zbiorniku tj.35 litrow,po zatankowaniu na ORLENIE zrobilem 445 km na 35 litrach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.