tyr Opublikowano 7 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2008 Witam Fakt że kształt jest inny i materiał z którego zostało zrobione. Ale do rzeczy panowie czy mógł by któryś z właścicieli TD sprawdzić dla mnie 2 rzeczy. 1- Czy możecie sprawdzić czy w odmie powietrze przepływa w jedną stronę czy w obie. 2- I czy w przewodzie Wychodzącym z odmy jest olej. Z góry dziękuje za pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość fragles13 Opublikowano 12 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2008 Ja mam pokrywę klawiatury w kolorze złotawym, ale kształt jest taki jak na fotkach Jurgenika. Wiecie może, co może być z turbiną jeśli wybija spod niej spaliny? Niby działa bo w odpowiednim momencie (ponad 2000 obrotów) zaczyna gwizdać, ale przyspieszenie nie jest rewelacyjne.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tyr Opublikowano 12 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2008 a z którego miejsca ci się wydobywają bo ja u siebie chyba wszystko co związane z spręrzarką rozebrałem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość fragles13 Opublikowano 12 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2008 Nie wiem dokładnie z którego miejsca kopci bo mechanicy zaglądali pod maskę kiedy ja gazowałem. Ale powiedzieli, że "idealnie spod turbiny".. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tyr Opublikowano 12 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2008 to niech toś inny gazuje a ty zobacz skąd Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość fragles13 Opublikowano 13 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2008 Ale aż się boję tak go męczyć, bo silnik zaczyna się dusić po takim przegazowaniu, jakby mu zaczęło brakować powietrza:( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jurgenik Opublikowano 13 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2008 Może przez zawór EGR. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tyr Opublikowano 13 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2008 to masz chyba jakąś nie szczelność między kolektorem sącym a turbinom i wirnik nie obraca się z odpowiednią szybkościom i silnik może ma nie wystarczającą ilość powietrza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość fragles13 Opublikowano 13 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2008 Może przez zawór EGR. Myślisz, że warto go przyblokować i sprawdzić, czy nie będzie lepiej? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
a54dov Opublikowano 17 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2008 1- Czy możecie sprawdzić czy w odmie powietrze przepływa w jedną stronę czy w obie.2- I czy w przewodzie Wychodzącym z odmy jest olej. Sprawdzałem. W przewodzie jest olej, co nie powinno dziwić, bo końcówka odmy wchodzi bezpośrednio w pokrywę klawiatury. Przy okazji uszczelniłem sobie tą gumowaną końcówkę, bo spod odmy miałem wycieki (większe niż na Twoim zdjęciu). W kwestii przepływu powietrza nie potrafię nic powiedzieć, bo nie miałem tego jak sprawdzić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość fragles13 Opublikowano 25 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2008 Zapchałem EGR i już się nie dusi na wysokich obrotach (i chyba tak bardzo nie kopci). Czy to oznacza, że mam niesprawny zawór EGR? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bart-qlka2 Opublikowano 28 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2008 Witam! Właśnie zauażyłem że mam upapraną z oleju turbinę oraz inne elemnty, m.in. jeden z wentylatorów. Autko chodzi normalnie, nie kopci ani nic takiego. Mam więc pytanie czy to z turbiną coś się dzieje czy tylko kwestia jakiejś uszczelki? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość fragles13 Opublikowano 2 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2009 Ja mam podobny problem. Ostatnio wymieniłem uszczelkę pod pokrywą klawiatury (sączył się spod niej olej), ale wygląda na to, że to nie wyeliminowało problemu wycieku - po każdym postoju zostawiam parę kropelek oleju na glebie. Zauważyłem tez, że turbina jest upaprana w oleju. Próbowałem podociskać oringi na wężach przy turbinie, ale widocznie też nie pomogło. Jakieś pomysły? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.