Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

[P11/WP11] Całkowity brak mocy


Przemek

Rekomendowane odpowiedzi

Panowie ratunku!!! Wczoraj wyciągnąłem przepustnicę aby ją wyczyścić (przepływkę, krokowiec itp). Dzisiaj w ogóle nie da się jechać, póki działa jeszcze ssanie to jakoś jedzie, ale jak nagrzeje się na maxa to ciężko nawet odpalić. Przed chwilą wyciągałem wszystko jeszcze raz, myślałem że coś źle złożyłem albo jakiegoś przewodu nie podpiąłem-wszystko wydaje się ok(przepływomierza nie uszkodziłem). Jedynie to troszkę płynu chłodniczego uciekło jak odpiąłem wąż od przepustnicy. Teraz mam wrażenie, że w ogóle nie ubywa płynu ze zbiorniczka wyrównawczego chłodnicy jak auto się nagrzeje. Dzisiaj rano jak jechałem to prawie serce mi stanęło jak zobaczyłem dym z pod maski. Skąd?- nie mam pojęcia.

Nie wiem czy to ma coś wspólnego, ale 2 dni temu była robiona głowica. Przez te dwa zrobiłem jakieś 70 km i nic się nie działo, dopiero jak wyciągnąłem przepustnice to się zaczęło.

Jeśli ktoś ma jakiś pomysł to będę wdzięczny.

 

Słowo daje to mój pierwszy i ostatni nissan.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koło korka wlewu oleju jest wejście na wężyk - sprawdź to - miałem podobne objawy po przeczyszczeniu przepustnicy, ale ja całkowicie zapomniałem podłączyć ten wężyk.

 

A dym spod maski? paruje rozlany przy odłączania wężyka podgrzewającego przepustnicę płyn

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdziłem, wygląda na ok., aż się boję wyjechać na drogę aby sprawdzić. Jak mnie jeszcze to autko p*** to będzie chyba spalone :028:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To też kiedyś było na forum, że niedrożność tego wężyka doprowadzającego ciecz do przepustnicy może powodować takie zachowanie silnika.

Może się układ zapowietrzył, spróbuj odpowietrzyć - masz taką małąśrubkę wkręconą w okolicu aparatu zapłonowego - to jest odpowietrznik- na kluczyk 10 o ile pamiętam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przed chwilą rozgrzałem tak , że załączyły się wentylatory. Jeśli stoi w miejscu jest idealnie- jak nowy. Jak tylko zaczyna jechać-tragedia. JARKK, w którym mniej więcej miejscu ona jest, zaraz idę szukać. Z drugiej strony jeśli układ by się zapowietrzył to auto by nie dawało rady jechać?

Jak na wiosnę wyciągałem przepustnice żadnych negatywnych skutków nie było. Mam wrażenie, że po pełnym rozgrzaniu w ogóle nie ubywa płyny ze zbiorniczka wyrównawczego, a chyba powinno trochę ubywać(tak mi się wydaje).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam wrażenie, że po pełnym rozgrzaniu w ogóle nie ubywa płyny ze zbiorniczka wyrównawczego, a chyba powinno trochę ubywać(tak mi się wydaje).

po rozgrzaniu powinno przybywać, bo się objętość zwiększa :)

 

w którym mniej więcej miejscu ona jest, zaraz idę szukać.
z boku bloku silnika, w okolicy aparatu zapłonowego

 

Piszesz, że pod obciążeniem to się dzieje, że jak zaczynasz jechać.

A masz LPG i czy to zjawisko występuje na LPG czy na benzynie ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Obojętnie na czym jadę to sama śpiewka. Być może miałeś racje z zapowietrzeniem, jak odkręciłem odpowietrznik to był syk powietrza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Być może miałeś racje z zapowietrzeniem, jak odkręciłem odpowietrznik to był syk powietrza.

Więc - jak odpowietrzać zakładam że wiesz.

Napisz, czy się coś poprawiło

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Całkiem inny samochód. Pracuje równo, nie szarpie :).

 

Jeden plus tych awarii to, to że uczę się cały czas jak działa samochód i jak go naprawiać.

 

JARKK wielkie dzięki za pomoc. :one:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...