Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

[N16] zwiększone zużycie oleju silnikowego

Gość dawidn
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

witam

mam almerę 1.5 visia bezn r 2003

na wiosnę (dokł kwiecień) założyłem sekwencję gazową

generalnie samochód na gazie sprawuje się dobrze, mniejsza dynamika ale to jest do przeżycia ...

problem jest inny:

we wrześniu będąc w chorwacji na urlopie zapalił mi się wskaźnik oleju i po sprawdzeniu okazało się, że musiałem dolać prawie 1,5 litra !

Po przeszło 2 miesiącach znowu musiałem dolać 1l

Pytanie:

czy można to powiązać z gazem, czy też jest inna przyczyna tego zużycia oleju.

Kilkakrotnie sprawdzałem i nic mi nie kapie z silnika, ogólnie sprawia wrażenie, że jest jak dawniej (chociaż przyznaję, że jestem kpl laikem i może czegoś nie zauważam)

samochód ma przebieg 103 000 i za 2 tyś mam przegląd w serwiesie

z góry dzięki za odp i sugestie

pzdr

Dawid

Gość Tombolot

może być to wina instalacji gazowej - moja almerka co prawda też zaczęła palić olej po założeniu instalacji, ale nie w takich ilościach ;) . Sprawdź też poziom płynu chłodniczego, też może go ubywać. :(:

Cześć , niestety branie oleju to przypadłość almer . Niektórzy mówią że tylko 1.8 ale to nie jest prawda. "gumowe" pierścienie tłokowe i szybko niszczące się uszczelniacze popychaczy. Ja mam już 40 tyś po wymianie tych rzeczy i gaz od 90 tyś i teraz nic nie ubywa. Niestety. Pozdro , źle że musiałem Cie zmartwić.

Witam.

Mam n16 1.8+LPG z 2003r.

Bierze mi olej i to coraz wiecej. Od nowosci wlewam Castrola. Przebieg 85 000 km.

Czy ktos moze mi powiedziec ILE KOSZTUJE wymiana pierscieni i innych czesci, zeby przestal lub mniej zlopal oleju. Czy WARTO robic taka operacje w ASO czy lepiej znalezc mechanika poza ASO, jesli tak czy ktos ma doswiadczenie w tej sprawie.