Gość trebor_d Opublikowano 10 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2007 Szukałem na forum i nie znalazłem takiego przypadku a bardzo mnie to niepokoi. Mechanik i diagności mówią, że wszystko jest ok a głośność zgrzytów się pogłębia. Zgrzyty występiują gdy jadę po nierównościach, ale tylko w prawo bądź na wprost. Zgrzyt występuje w momecie dobijania zawieszenia przedniego podczas jazdy opisanej powyżej. Dodatkowo gdy jadę prosto po równej drodze i przy gwałtownym skręcie w prawo. Dzwięk ciężki do określenia to taki zgrzyt z ocieraniem dość głuchy, który dochodzi z okolic przekładni kierowniczej, bo wyrażnie go słyszę w kabinie, powiedziałbym, że go "czuję na kierownicy". Dodatkowo zaznaczę, że przy większych prędkościach leciutko drga kierownica (110 -120), powyżej przestaje - może to ma też związek z tym chrobotaniem. Mam nauczkę, że najmniejsze szmery trzeba eliminować. W porzednim autko zgrzytało mi coś przy silniku, każdy diagnozował popychcze, oczywiście błędnie. Aż w końcu któregoś dnia padła pompa wodna w trasie. Pozdrawiam i oczekuje pomocy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej330 Opublikowano 10 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2007 Skoro na diagnostyce nic nie wykazało, to może łącznik stabilizatora. Nie zawsze na diagnostyce da się go zdiagnozować. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość logis Opublikowano 14 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2007 Podjedz do warsztatu ,który specjalizuje sie w zawieszeniach amory itp.Niech ci sprawdzą górne mocowania amortyzatorów i jak leżą sprężyny w swoich gniazdach oraz gumy na stabilizatorze.U mnie chrobota,piszczy skrzeczy zależy od dnia i po diagnozie na 100% mam wymęczone gumy na stabilizatorze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.