Gość skala09 Opublikowano 11 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2007 Siemka chciałbym nieco usprawnić moją p10 i mam do dyspozycji ok. 1000 zł co radzicie?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ROKI Opublikowano 11 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2007 co radzicie?? Poczytaj pare postów wyzej :one: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 12 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2007 Takie coś bardzo odczówalnie wpłynie na osiągi i będziesz to mógł sobie zamontować samemu: http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.php?t=36846 Do tego obowiązkowo katalizator wytłuc (młotek + przecinak), przestawić zapłon i do seryjnej puszki powietrza doprowadzić rurką zimne powietrze, wówczas auto zmieni się nie do poznania, jakby do tego jeszcze wsadzić trudno dostępny wałek ssący z SR20DE a z czasem przestawić rozrząd to będzie naprawdę całkiem wesoło i szybko. Ps. takie moje kompedium wiedzy na temat podstawowych modyfikacji SR20: http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.p...677&start=0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość skala09 Opublikowano 12 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2007 spoko dzieki, bede ostro nad tym myslal, a nie orientuje sie nikt gdzie moge znalesc w okolicach Lublina jakiegoś fachure od nissanów co ma pojęcie o rzeczy?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 12 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2007 Ja w piątek będę przejerzdzać przez lublin - często tam bywam, bo mam tam kobietę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mdzalewscy Opublikowano 29 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2007 CZY MOJA TEORIA JEST SŁUSZNA !!! Silnik kolegi czyli SR20Di jest na monowtrysku i ma moc 116KM Gdyby zamontować instalację wtrysku GAZU dobrze dobraną (np. STAG300 + wtryski samodzielne Magic Jet montowane jak najbliżej głowicy + mocny parownik) i zestroć ją to silnik by się legitymował mocą zbliżoną do silnika na wtrysku benzyny, może parę koni mniej, czyli powedzmy te około 125KM by miał gdzie przy zwykłej instalacji LPG 2gen. wyciąga około 105KM. Więc mamy tuning na ekonomiczność i moc CZY MAM RACJĘ ? ------------------------------------------------------------------------------------------------------ NASTĘPNIE USUWAMY KATA, tylko nie żadnym druciarskim wybijaniem (potem mamy rezonanse wioska itd.) tylko w miejsce wstawić odpowiedni tłumik zastępczy (o.k 150-200zł), gdzieś w fabrycznych informacjach Nissanowskich znalazłem że SR20Di będzie mieć o.k 122KM reszta tak jak Coobcio pisze zapłon, "schłodzić dolot" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 29 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2007 w SR20Di słabą sroną jest kolektor ssący totalnie ma on spiepszoną konstrukcjie jeśli chodzi o robienie mocy, najlepsze i najtańsze rozwiazanie to wsadzic kolekotr ssacy z SR20De do tego BLOSa i na stałe zrezygnować z benzyny... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mdzalewscy Opublikowano 29 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2007 w SR20Di słabą sroną jest kolektor ssący totalnie ma on spiepszoną konstrukcjie jeśli chodzi o robienie mocy, najlepsze i najtańsze rozwiazanie to wsadzic kolekotr ssacy z SR20De do tego BLOSa i na stałe zrezygnować z benzyny... no ten kolektor to bardzo istotna informacja, w dodatku że od De są za grosze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robot Opublikowano 29 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2007 tylko nigdy nie bierzcie kolektora z Deh bo jest sporo rzeźby z podstawą filtra oleju(przetestowane na własnej skórze). Na benzynie będzie odpalał ale bez przepływki(najlepiej z De) bedzie działał w trybie awaryjnym(czyli odcięcie około 2500 obr/min i chyba powyżej tej wartości niebędzie odpowiedniego wyprzedzenia zapłonu-nawet na gazie) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 30 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2007 Piotrek już sobie przerobił Di na DE, wcześniej miał zamontowane SMT6, poprostu zamontował kolekotr ssacy z DE do tego orginalną przpelywkę z Di wpakował w rurkę fi 70mm a sygnał z głównego wtrysku rozdzielił na 4ry... Jakoś po nowym roku wpada na strojenie, zobaczymy co z tego wyjdzie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robot Opublikowano 30 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2007 Też testowałem przepływke wpakowaną w rure fi 70, ale jakoś niebardzo mi to działało. Teraz mam przepływke z De i na zimnym silniku działa ładnie, ale jak się rozgrzeje to na benzynce nie równo pracuje. Główny sygnał na monowtrysk łączy się z dwóch pinów z ECU - ja mam z jednego pinu na 1 i 4 wtryskiwacz, a z drugiego 2 i 4(jak je wszystkie złącze to może coś pomoże). Ale powiem że jest spora różnica w porównaniu do starego kolektora - przynajmniej sugestywnie. Po wsadzeniu kolektora wydechowego z GT jade na hamownie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomaszek Opublikowano 30 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2007 Też testowałem przepływke wpakowaną w rure fi 70, ale jakoś niebardzo mi to działało. Teraz mam przepływke z De i na zimnym silniku działa ładnie, ale jak się rozgrzeje to na benzynce nie równo pracuje. Główny sygnał na monowtrysk łączy się z dwóch pinów z ECU - ja mam z jednego pinu na 1 i 4 wtryskiwacz, a z drugiego 2 i 4(jak je wszystkie złącze to może coś pomoże). Ale powiem że jest spora różnica w porównaniu do starego kolektora - przynajmniej sugestywnie. Po wsadzeniu kolektora wydechowego z GT jade na hamownie. Zeby to ładnie chodziło musiałbyś to ogarnąć SMT6 albo ECUMasterem bo możesz mieć sporo za ubogo i szlag trafi silnik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robot Opublikowano 30 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2007 na benzynce tak codziennie nie smigam - od tego jest LPG. Myśle o SMT6, ale narazie mam przed sobą(czekam już na przesyłkę) sonde lambda+wskaźnik AFR i dodatkowy czujnik temperatury bo w lecie nie miło mnie zaskoczył Ile teraz może SMT6 lub ECUmaster kosztować? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 31 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2007 ECU Master nowy 500zł, SMT6 jako nowy w sklepie jest nie osiągalny, trzeba polować na używki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qwasar Opublikowano 31 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2007 w SR20Di słabą sroną jest kolektor ssący totalnie ma on spiepszoną konstrukcjie jeśli chodzi o robienie mocy, najlepsze i najtańsze rozwiazanie to wsadzic kolekotr ssacy z SR20De do tego BLOSa i na stałe zrezygnować z benzyny... To prawda. Ja po tylu rzeźbach wyciągnąłem raptem 121KM. Bez zmiany kolektora ssącego moc dalej nie pójdzie. Teraz zwiększyłem stopień sprężania, a na wiosnę spróbuję założyć kolektor i ecu z DE i zmierzę efekt na hamowni. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 31 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2007 Bez zmiany kolektora ssącego moc dalej nie pójdzie Oj pójdzie pójdzie, myślę że przestawieniem rozrządu + chiński kolektor wydechowy i jakiś dobrze dobrany dolot do 140KM idzie dobić ale to i tak nie wiele Dopiero De otworzy dojście do robienia mocy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qwasar Opublikowano 1 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2008 Przydałby Ci się jakiś pojazd do testów z modami jak u mnie. Założyć chiński kolektor, pokręcić rozrządem i zmierzyć na hamowni jaka jest granica mocy Di. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość toli Opublikowano 2 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2008 może podam na przykładzie mojego Di - stożek w nadkolu ( z wlotem w zderzaku ) - brak podgrzewania przepustnicy - podgrzewacza mieszanki - EGR - odmy - zapłon - brak kata - końcowy komorowo przelotowy , i auto naprawde ładnie zaczęło jeżdzić , o wiele lepiej przyśpiesza i jest elastyczniejsze , pare koników na pewno przybyło a koszt znikomy . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qwasar Opublikowano 3 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2008 Skąd jesteś kolego? Chętnie stanąłbym z Tobą na kresce i zobaczył te 0-60 MPh 8,76s. G-Tech Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 3 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2008 Przydałby Ci się jakiś pojazd do testów z modami jak u mnie No ale niestety nie mam i nigdy nie miałem SR20Di w rękach na dłużej... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Quattro Opublikowano 3 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2008 SMT6 jako nowy w sklepie jest nie osiągalny, trzeba polować na używki. W Toruniu chyba znajde przynajmniej jedna nowa sztuke Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość toli Opublikowano 3 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2008 Skąd jesteś kolego? Chętnie stanąłbym z Tobą na kresce i zobaczył te 0-60 MPh 8,76s. G-Tech Masz na PW A jeżdzi tak na LPG więc myśle , że o wiele lepiej niż seria http://youtube.com/watch?v=Qp3QzUAhXvE Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qwasar Opublikowano 4 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2008 Jakby nie patrzeć, Di jest mało rozwojowy :029: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość toli Opublikowano 4 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2008 Według manuala jedyna podstawowa różnica między Di/De to właśnie kolektor ssący , po jego zmianie można by powalczyć o te 150 KM kożystając z Coobciowej sprawdzonej receptury Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.