Gość kocurek Opublikowano 11 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2007 witam, dostałem w prezencie dwa ekstra, podświetlane zegarki z obudową (voltomierz i termometr) i mam klina co zrobić z czujnikiem temperatury. w instrukcji piszą żeby wykręcić stary czujnik wody lub oleju i wkręcić ten, no i tu pojawia się parę pytań -rodzaj gwintu na obu czujnikach i gdzie się znajdują????? doczytałem że ten od wody do zegarów jest pod aparatem zapłonowym, chyba pierwszy od dołu, a od ciśnienia oleju koło filtra - zgadza się? może ktoś juz montował taki zegar i i udzieli jakiejś cennej rady Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Domiss Opublikowano 11 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2007 że ten od wody do zegarów jest pod aparatem zapłonowym, chyba pierwszy od dołu,Tak, u mnie tak jest, to jest ten jednopinowy czujnik (drugi ma dwa piny i odpowiada za załączanie wentylatora chłodnicy). Więcej nie wiem...Ale że nie miałeś seryjnie wskaźnika temperatury... dziwne... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ABT Opublikowano 11 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2007 proszę bardzo http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.p...ghlight=czujnik Czujnik temperatury cieczy chłodzącej a więc ten który idzie na zegary jest właśnie pod aparatem zapłonowym Na zdjęciu w linku aparat akurat jest zdjęty i wtyczka nr 2 jest wpięta w Twój poszukiwany czujnik. Nie pamiętam już jaki gwint miał sam czujnik, odkręcało się go chyba kluczem 10. Musisz wyciągnąć (pamiętaj byś miał czym zatkać wyciekający płyn chłodniczy z miejsca po czujniku), porównać i coś wymyślisz jak to ma być zrobione. Nie masz seryjnie wskaźnika temp?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kocurek Opublikowano 12 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2007 jasne że mam wskaźnik, ale chcę zamontować dodatkowy, podświetlany z dokładnym odczytem temp zastanawiam się jeszcze nad jakimś innym otworem w bloku, nieużuwanym i zaślepionym, zdajsie że widziałem jeden taki koło czujnika wody update czujnik ma gwint 15 przelotkę na 20mm więc woda i olej odpadają (10mm) próbowałem wsadzić do skrzyni przez korek wlewu, ale obciera o jakąś zębatkę, później podłączyłem do kolektora wylotowego to mało nie wybuchł (ponad 150*C), dodatkowo po zdjęciu osłony kolektor okazał się pęknięty...echhh , na razie zalepiłem masą do uszczelniania tłumików jakieś pomysły gdzie można podpiąć taki czujnik oprócz wsadzenia go sobię w .... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Domiss Opublikowano 13 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2007 gdzie można podpiąć taki czujnik oprócz wsadzenia go sobię w ...chłodnicę? . Nic wielkiego to nie daje, ale tam mogą być otwory odpowiedniego kalibru. Ewentualnie jakąś przelotkę i na węże małego obiegu chłodzenia... A ten termometr, który widać w tle, to chyba Ci przekłamuje? . Miałem przez chwilę termometr tego typu w tym miejscu to w słoneczne dni wariował (nic dziwnego), teraz mam go na samym dole tuż przed tym małym schowkiem pod zapalniczką. Nawet tam pasuje i nie przeszkadza no i oczywiście wariuje dopiero, gdy z całego auta robi się nagrzana na słońcu konserwa . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kocurek Opublikowano 13 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2007 myślałem o chłodnicy ale bez trójnika chyba sie nie obejdzie, spróbuje jeszcze z korkiem spustowym oleju przy następnej zmianie co do termemetru to rzeczywiście niefortunne miejsce, choć wczoraj było 30 w południe, jeden wyświetlacz już wylał latem przy 60*C w słońcu i teraz zakładam osłonę na szybę, :> :> przekładać za bardzo nie chę bo już dziurę w desce zrobiłem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.