sadam Opublikowano 18 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2008 Jak tam nowe turbo ooo coraz ciekawiej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość gigi6660 Opublikowano 21 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2008 Jak tam nowe turbo ooo coraz ciekawiej a no robi się coraz ciekawiej... ale... po pierwsze auto stoi u lakiernika ale jeszcze się lakierować nie zaczęło :/ a po drugie cooba dzwonił do mnie z poczty w czwartek że wysyła a dziś mamy poniedziałek i nic nie doszło jeszcze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sadam Opublikowano 22 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2008 do poczty polskiej niestety cierpliwie trzeba podchodzic, wiec poki co jeszcze nie masz co sie nieopokoic Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość gigi6660 Opublikowano 5 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2008 projekt jak już wyżej pisałem tli się bardzo powoli turbina ok coobcia dotarła i kolor już ostatecznie wybrany będzie on wyglądał następująco... bordo z brokatem w/g blacharzy data odbioru auta gotowego do jazdy jest na ostatni dzień lutego... więc pozostaje czekać... mam nadzieje że teraz nie będzie kolejnych obsów :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sadam Opublikowano 5 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2008 lakier ze tak powiem: mocno kontrowersyjny i na pewno nikt obojetnie kolo niego nie przejdzie bedzie cukierkowo i dobrze takiej candy almera w pl jeszcze niewidzialem.ja czekam z niecierpliwoscia na koniec mechaniki i wykresu z hamowni Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość gigi6660 Opublikowano 5 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2008 na pewno nikt obojetnie kolo niego nie przejdzie i o to w tym wszystkim chodzi... żeby się wyrózniać... dobrze takiej candy almera w pl jeszcze niewidzialem tak na prawde w PL nie widziałem żadnej almery zrobionej w stylu śródziemnomorskim... wiem że wiele osób nie lubi i nie trawi takiego stylu nazywając go poprostu wieśniackim... w/g mnie to bez sensu bo jest granica między wieśniackim a szalonym ale starannie dopieszczonym samochodem...a Ci zagożali wrogowie twierdzą zawsze że w sumie cały ten tuning z wielkimi body i szpachlą jest zły... jak się do tego naprawde przyłoży i zrobi to z głową to moim zdaniem ze wszystkiego można zrobić ciekawe auto ( dla mnie w tej konkurecji przodują czesi ze swoimi szalonymi 105-tkami i 120-stakmi przerobionymi tak że bania mała... nawet jedna taka wystąpiła przecież w teledysku ryjany[nie wiem jak to się pisze:p] shut up and drive... ) Reasumując cały projekt od początku jak tylko wybrałem body kit zakładał że nie będzie to auto obok którego się poprostu przechodzi więc i lakier nie mógł być "zwykły" ja czekam z niecierpliwoscia na koniec mechaniki i wykresu z hamowni tak też na to czekam...ehh wogóle czekam na chwile aż wkońcu do niej będę mógł wsiąść i ruszyć na pierwszy POM moją nową starą almerką a dopiero następnego dnia na mechanike idzie a co do naprawde skrzywdzonej almery to to jest własnie taka... nie miałem z tym doczynienia na żywo ale jakoś w mojej głowie auta przerabiane w tym stylu są włąsnie tym wieś tuningiem...ja tak sobie wyobrażam wieś tuning...a to wnętrze...jezuuuuu... litości... po więcej zapraszam tutaj http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.php?p=465067#465067 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel_p10 Opublikowano 5 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2008 Nie odbierz tego jako złośliwość. Doceniam wkład pracy i $. Nie podoba mi się tylko kierunek Twojego zaangażowania, ale o tym dywagować nie będziemy. tak na prawde w PL nie widziałem żadnej almery zrobionej w stylu śródziemnomorskim... wiem że wiele osób nie lubi i nie trawi takiego stylu nazywając go poprostu wieśniackim... w/g mnie to bez sensu bo jest granica między wieśniackim a szalonym ale starannie dopieszczonym samochodem...a Ci zagożali wrogowie twierdzą zawsze że w sumie cały ten tuning z wielkimi body i szpachlą jest zły... jak się do tego naprawde przyłoży i zrobi to z głową to moim zdaniem ze wszystkiego można zrobić ciekawe auto Zastanawia mnie tylko jedno: po co robić auto, z którego trzeba się tłumaczyć? w/g mnie to bez sensu bo jest granica między wieśniackim a szalonym ale starannie dopieszczonym samochodem Różnica jest taka sama, jak pomiędzy Top One i Modern Talking. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość andy_czarny Opublikowano 5 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2008 a ja mysle ze kazdy lubi inny styl tuningu i mimo to ze styl gigi mi akurat nie pasuje to musze powiedziec ze jestem pod wrazeniem bo naprawde masz jakis tam pomysl na auto i wdrazasz to w zycie- tak dalej i gratuluje Reszta to juz kwesta gusty.Dla mnie kazdy zasluguje na dobre slowo jesli tuninguje auto(pod warunkiem ze nie robi tego na odpier**l i jak sie to wszystko jakos trzyma calosci) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość gigi6660 Opublikowano 5 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2008 Zastanawia mnie tylko jedno: po co robić auto, z którego trzeba się tłumaczyć? nie tłumaczyłem swojego auta tylko przedstawiłem swój pogląd na sprawe tuningu optycznego a co do auta: masz racje! Ale ja nie mam się zamiaru z mojej AlNiuni tłumaczyć...poprostu jak skończą się procesy blacharsko lakiernicze to w pełni usatysfakcionowany jej wyglądem będę nią śmigał po mieście Różnica jest taka sama, jak pomiędzy Top One i Modern Talking. a to porównianie nie bardzo kumam bo w sumie od czasów jak tylko coś pamiętam to już chyba oba zespoły były po latach swojej świetlności... jednak sądząc po tonie Twojej wypowiedzi nie ma między nimi żadnej róznicy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel_p10 Opublikowano 5 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2008 Oki. Powodzenia! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dnm Opublikowano 5 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2008 a mi tam Gizona auto się podoba Już nie mogę się doczekać, gdy pojeździmy sobie po Wrocławiu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sadam Opublikowano 6 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2008 a mi tam Gizona auto się podoba a kto to jest Gizon? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość gigi6660 Opublikowano 11 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2008 Gizon to ja... od nazwiaska - Giza a tak wogóle to post mojego kumpla... chciał zabłysnąć ale chyba coś mu nie poszło wracam od lakiernika i pochwale się co tam w trawie piszczy, almercia już czeka na wyjście na ostatnią prostą... od środy ma ruszyć malowanie jej :diabel: - wlew już zrobony na gotowo... teraz tylko wstawić korek a tu maska z już zrobionym bed-grillem na cacy a to już dawno obiecany ślimak od coobcia... a tu rozrywka w wolnych chwilach ... a właściwie jest to pęd do klienta który czekał na rusztowania... pod nieobaecność almerki trzeba męczyć inne "zabawki"... a myślałem że się uda budzik zamknąć... furka renault master 98' 2,8 td pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 11 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2008 Jak CI mało mocy na nim będzie to za Free masz u mnie większy wirnik do niego, mam gościa co roztoczy do niego zimną stronę zamontuje go i wyważy całość Ale myślę że tak jak jest jest dobrze, przynajmniej turbo dziura się nie poszerzy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość gigi6660 Opublikowano 11 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2008 CooCba... przecież nie o turbo się tu rozchodzi :/... z powietrza więcej kucy nie będzie... pompe trzeba jakoś przeskoczyć :/ CoobCio... no wymyśl coś noooo a... a... nie wiem co... a kupie Ci czekolade Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 11 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2008 no wtrsyki już masz... teraz trzeba by fizycznie pompę przerobić tzn jakiś większy tłoczek zapodać, w VW jest cała gama tego od 9, 10, 11 i 12mm... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość gigi6660 Opublikowano 11 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2008 ciekawo... i pewnie znając życie podjął byś się tego ... zapewne się odezwe do Ciebie... jednak w bliżej nie określonym terminie Nie ma co świrować... narazie musze uruchomić to co jest i ładnie to wystroić... a zresztą budżet na przeróbki jest już na minusie... audio zamówione i opłacone,pare tysi w skarbonce czeka na wydech,kolektor i strojenie i kolejne pare tysi pochłonie następna szalona modyfikacja almery...tym razem zawiechy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Albin Opublikowano 12 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2008 no wtrsyki już masz... teraz trzeba by fizycznie pompę przerobić tzn jakiś większy tłoczek zapodać, w VW jest cała gama tego od 9, 10, 11 i 12mm... VP-44 jst pompą promieniową a nie osiową. Ma dwa lub kilka tłoczków które tłoczą paliwo poruszając sie wzdłuż promienia obrótow wałka. Osobiście nie słyszałem aby ktoś modyfikował tego typu pompę w sensie mechanicznym. Pompa ta posiada na sobie hybrydowy komputerek tzw PSG. Na pokładze PSG jest program odpowiadający za wielkość dawki. Na bazie sygnałów przychodzących z głównego ECU po magistrali CAN ..PSG uzupełnia dane przychodzące o własne dane takie jak temperatura paliwa, kąt obrotu wałka i wypracowuje parametry pracy zworka dozującego oraz przestawiacza kąta znajdującego się pod pompą. Wspomniany komputerek hybrydowy PSG posiada w sobie program który można zmieniać....ale tylko na stanowisku do badania tych pomp (stół probierczy) przy czym ilość programowań jest ograniczona. W programie jest log-bit który liczy ilość operacji programowania. Zazwyczaj istnieja 3 możliwości programowania PSG i do danej pompy są zazwyczaj 3 różne programy. Spotkałem się kiedyś że pompiarz który programował pompę na stanowisku probierczym wgrał do niej jakiś inny program i samochód zaczoł jeździć jak wściekły. Pompa jest uzbrojona także w czujnik obrotu wałka. Jest on swoje ścisłe położenie a określa go parametr zwany "delta fi". Jeśli zmienimy położenie tego czujnika (np podczas wymiany....posiada on fasolki umożliwiające przestawienie) pompa przestaje nam pracować i trzeba ją oddać do naprawy. Żeby było śmieszniej w nowych Oplach 2.0 i 2.2 DTH od 2003 r zintegrowano MSG z PSG i tym samym cały komputer sterujący silnikiem jest w pompie wtryskowej. Skutecznie uniemożliwia to chiptuning tych aut. Posiadam możliwość odczytu programu, mogę go obrobić i wyliczyć sumy kontrolne ale nie można progrmować tych pomp bo wysrywa się przy programowaniu. Dlatego nikt nie robi nowych Opli z tymi jednostkami sterującymi Wracając do przeróbki mechanicznej pompy. Być może da się ją w jakiś sposób przerobić. Myśle że głowica tłokorozdzielacza jest wystarczająco wydajna aby zapewnić odpowiednie zapotrzebowanie na dawkę. Moim zdaniem problem tkwi w wysterowaniu zaworka sterującego dawką. Można byoby np wykorzystać jakiegoś box-a i do tego soft w sterowniku. Mechaniczna ingerencja w tą pompę wydaje mi się niemożliwa. To samo dotyczy pomp VP-29 stosowanych w Fordach Focus, Mondeo 115 TDDi. Istota pracy podobna jak VP-44. Różnica tylko w konstrukcji tłokorozdzielacza. Jeden tłok osiowy ze spręzyną centralną. Tarcza skokowa tak jak VP-37. Problem jet w tym że w tego typu pompach jest zbyt dużo elektroniki która ma wpływ na poprawną pracę silnika. W przypadku VP-37 która jest prosta jak konstrukcja cepa....możemy dowolnie manipulować częścią hydrauliczną wysokiego ciśnienia. Zakładamy większą głowicę, wszystko się da ustawić. Osobiście nie widziałem większej głowicy tłokorozdzielacza do VP-29. Powyżej zamieszczam wycinek wypowiedzi Master`sa na temat pompy w almerze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 12 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2008 Można byoby np wykorzystać jakiegoś box-a i do tego soft w sterowniku BOX czyli oporniczki... można oporniczkiem podnieść sygnał z przepływki, można tak samo zafałszować sygnały docierające do pompy... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Albin Opublikowano 13 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2008 Można byoby np wykorzystać jakiegoś box-a i do tego soft w sterowniku BOX czyli oporniczki... można oporniczkiem podnieść sygnał z przepływki, można tak samo zafałszować sygnały docierające do pompy... Kuba widzę ,że nadal nie kumasz. Chodzi o to ,że trzeba oszukać czujniki w pompie ,żeby komp pompy dał większe ciśnienie niż ma zlimitowane i poprawić mapę w głównym sterowniku ,żeby miała korekcję na te zmiany Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość gigi6660 Opublikowano 15 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2008 my tu gadu gadu a almere mi pomalowali :diabel: teraz słabe fotki bo nie ba za bardzo nawet jak tam jej dobrze sfotografować... ok poniedziałku/wtorku nowe lepsze foty... pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Misiek Opublikowano 16 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2008 Już teraz w garazu przy słbym świetle wyglada rewelacyjne. Ale prawdziwe oblicze wyjdzie dopiero na słońcu. :zdziw: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 16 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2008 Albin, No przecież napisałem że pobawić się z oporniakami wczepianymi w przewody od pompy, to popularny zabieg w przypadku COMON RAILI jak chcemy podnieść ciśnienie robocze, z tego co pamieam dołożenie 2 kilo omów to wzrost ciśnienia o ok 300barów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pers Opublikowano 16 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2008 no kozak dupowóz będzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wieshaq Opublikowano 16 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2008 Szacuneczek wygląda zaj............. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.