Gość gigi6660 Opublikowano 2 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2008 Witam ponownie zmiany pod dyfuzorem jak najbardziej... zmiany pod maską jak najbardziej... wykresy jak najbardziej... słowem : tak tak tak a konkretnie http://img225.imageshack.us/img225/319/skanuj0018ic9.jpg - aktualny stage http://img225.imageshack.us/img225/704/skanuj0019oy4.jpg - porównanie ubiegłego z aktualnym modem http://img225.imageshack.us/img225/3189/skanuj0020tz6.jpg - aktualny mod w liczbach ( skaner się nie spisał i nie widać maksymalnych wartości :/... powinny być na żółto... ) w sumie wyszło 143,8km i 346,1 Nm... zaraz edit będzie z nowymi fotami furki... edit: - obniżony domowymi sposobami... czyli czterech chłopa z tyłu - czarne zegary zrobione na wzór tych z nowych meroli moim zdaniem wyszło to ciekawie... puki świateł nie zapale to nie widać nic poza czarnością, a jak się zapala to wszystko ładnie się rozświetla... i to chyba tyle fotek narazie... teraz troszke technicznych zagadnień... wtryski wróciły na serie ze wzglęgu na zły montaż :/ jeden wtrysk przy dokręcaniu był przeciągnięty co zaowocowało uszkodzeniem gwintu w głowicy i dodatkowo powodowało to luzy na tym wtrysku i pod działaniem ciśnienia delikatnie się unosił i dolewał ropy do oleju silnikowego, i kolejnym problemem była uszczelka na wejściu wtrysku do silnika która była mega naciągana i przepuszczała olej... Albinowi udało się to u siebie zamontować jednak u mnie to nie robiło jak trzeba...wogóle nie robiło :/... jakoś na dniach postaram się zawitać do warsztatu gdzie robią diesele nissanowskie głównie dżipy i zobaczymy czy tam się podejmą montazu wtrysków... moc którą mam na dzień dziesiejszy jest ostateczną mocą na tych wtryskach... zwiększenie dawki o 2 ( miligramy paliwa czy nie wiem w jakich jednostakach się tam to podaje ) zaowocowało mega kopceniem i spadkiem mocy ze względu na to że wtryski zaczęły lać a nie rozpylać rope... wydech kompletny przelotowy , turbo pozostało seria z zewnątrz, wewnątrz obie części rozwiercone i zaaplikowane nowe wszystkie elemetny... potencjał turbina ma spory bo przy tej mocy którą mam właściwie auto wogóle nie kopci... więc problem znów spoczął na wtryskach... ehh... taki porąbany silnik :/ nikt go kijem przez szmate nie rusza... pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Teres Opublikowano 2 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2008 Szczerze mówiąc wygląda ekstra, a pod maską też zdrowe serducho W sumie to chyba najmocniejsza Almera N16 na forum :?: Gigi to ja Cię jeszcze proszę o spełnienie mojej prośby (wysłałem Ci PW parę dni temu). Ps. super lakierek :one: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość gigi6660 Opublikowano 2 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2008 Teres przepraszam ale ostanio nie miałem za wiele czasu na kompa... co się felg tyczy to mają rozmiar 17 / 7,5" et 42 opony rozmiar 205/45 r 17 ( na przyszły sezon szykuje jakieś 18-stki... nie widziałem jeszcze u nas takiej almery a za granicą latają takie i dają rade... ) a zdjęcia ic-ka postaram się jutro go obfotografować jak tylko moge i wrzuce coś a co do najmocniejszej almy 2,2di to właśnie... ile ma najmocniejsza wam znana almera z tym serduchem ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość niebieski Opublikowano 3 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2008 A jaki wydech wsadziłes ??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sadam Opublikowano 3 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2008 wydech mega, strasznie mi sie podoba.a jak z dzwiekiem? moc tez wyszla bardzo ladnie, spory moment.dobrze ze felgi beda zmieniane bo tym przydaly by sie dystansy prijekt wyszedl swietnie.trzymam kcikuki za te wtryski, licze ze moc 150km zostanie osiagnieta wielkie gratki. i jeszcze jedno: przydlaby Ci sie blow off [ Dodano: Czw 03 Kwi, 2008 07:58 ] a czemu tlumiczke nie po skosie?tak po japonsku by bylo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość PMW Opublikowano 3 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2008 fajne BBS z Primery STW. Gdzie takie znalazłeś luzem? Nie ukrywam że przydałby mi się drugi taki set 17' a co do opon... lepiej bedzie się prowadzić na 215/40/17 niż na 205/45/17 mam takie na zimkę i uważam że są za wąskie do felg 7,5 - potrafią spaść jak dobrze dasz w pizde na ciasnym rondzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość gigi6660 Opublikowano 3 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2008 fele na allegro trafiłem rok temu... i też mi się bardzo spodobały więc je łyknąłem... co do opon to nie wiem jak jest na 215 ale narazie na te nie nażekam... pewnie zmiany nie będzie bo po tym sezonie nowy felunek wkroczy na salony... w związku z czym w okolicach zmiany opon spowrotem na zimowe te fele razem z kompletem letnich gumek uniroyal rainsport będą do łyknięcia tłumik po skosie wogóle by nie pasował do tego zderzaka... jak by on miał niby iść którędy ? a co do blowa to z tego co słyszałem to nie montuje się tego w dieselach wogóle więc nie bardzo chyba... za to robote za blowa robi turbinka która na wysokich obrotach pięknie świszcze i gwiżdże że aż się chce muze ściszać... :diabel: a wydech sobie delikatnie mruczy... nie wiem jak go słychać z tyłu w czasie jazdy ale na postoju daje miły dla ucha delikatny basik... właściwie silnik i turbina robią więcej hałasu niż wydech i jest okey... tak właśnie chciałem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sadam Opublikowano 3 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2008 ja bym najbardziej taki chcial.blow off wiadomo, juz tylko dla lansu. blow off'a sie niemontuje w dieslach bo przepustnicy nie ma.ale np masters mial w lupo blow'a http://cgi.ebay.com/NEW-Blow-Off-Dump-Valv...ksid=p1638.m122 jakis taki przykladowy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość niebieski Opublikowano 4 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2008 A jakiej firmy masz wydech, bo szukam sobie, ale nic ciekawego nie moge znalezc. Autko wyszło pierwsza klasa :one: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Teres Opublikowano 4 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2008 a co do najmocniejszej almy 2,2di to właśnie... ile ma najmocniejsza wam znana almera z tym serduchem ? Albin doszedł do 136KM i 346Nm na doładowaniu 1.2Bar + IC, tyle że jego wykres narastał troszkę później, a potem szedł ostrzej w górę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sadam Opublikowano 4 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2008 wlasnie gigi a jak zrobiles te czarne zegary?jakis patent swoj masz? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Onyx Opublikowano 7 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2008 a co do najmocniejszej almy 2,2di to właśnie... ile ma najmocniejsza wam znana almera z tym serduchem ? Albin doszedł do 136KM i 346Nm na doładowaniu 1.2Bar + IC, tyle że jego wykres narastał troszkę później, a potem szedł ostrzej w górę. chyba sie kolega delikatnie pomylil Wykres no i delikatniejszy program na zime Wykres2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość gigi6660 Opublikowano 7 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2008 http://www.wrzuta.pl/obraz/yLMazJT4tU/wykres http://www.wrzuta.pl/obraz/j2GqDlF806/bigwtr_batory poprawki troche dodałem bo to wyżej nie robi... czyli powera 140 w maxie miał z tego co widze? Ja u siebie musze powalczyć z wtryskami i chiał bym powalczyć z mocą ponad 150km... zobaczymy... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Onyx Opublikowano 7 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2008 spoko dzieki, jeszcze dzis rano linki chodzily. BTW z niutkami w sumie tez wyszlo slabiej u ciebie Obawiam sie ze bez dodatkowego paliwa bedzie ciezko ponad to co mowisz ale powodzenia - kombinuj z pompa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość gigi6660 Opublikowano 7 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2008 więc tak z niutkami wyszło słabiej w sumie troche z inicjatywy tunera a troche z mojej... bo stwierdziliśmy że nie ma co tego momentu tak windować skoro potem i tak spierdziela w dół masakrycznie... lepiej powalczyć z takim setupem by moment utrzymywał się jak najdłużej w przedziale koło 350Nm... narazie koników udało mi się o prawie 4 więcej wykrzesać a jak uda się wtryski nowe wsadzić to będę ciągnął dalej... tylko czy się uda... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość $ereK Opublikowano 7 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2008 naprawdę kawał dobrej roboty, świetnie się prezentuje... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Onyx Opublikowano 8 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2008 Tak sobie przegladalem archiwum i znalazlem jeszcze cos takiego... w sumie z tego co przegladalem Luke mial tylko wytluczony kat, podniesione cisnienie doladowania i program. Po Twoich grubych modach mozna by bylo sie spodziewac ciut wiecej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Teres Opublikowano 8 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2008 Cały problem we wtryskach i pompie, to nie TDi :/ Turbo już pompuje pewnie tyle co trzeba, tylko ciągle brakuje paliwa :/ A swoją drogą podświetlenie zegarów masz genialne :one: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość gigi6660 Opublikowano 9 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2008 Cały problem we wtryskach i pompie, to nie TDi Turbo już pompuje pewnie tyle co trzeba, tylko ciągle brakuje paliwa dokoładnie! poprostu brak paliwa mnie zabija... turbo ma potemcjał 180/200km , ic spokojnie 170km, wydech wolny więc niczego nie blokuje... brakuje tylko paliwa Teres foty wkońcu porobiłem... ( przepraszam że tak długło... ;( ) dziś wyśle je jak znajde kolejną wolną chwile w pracy a jak nie to pod wieczór... wlasnie gigi a jak zrobiles te czarne zegary?jakis patent swoj masz? patent jest tylko myśle ze jak masz seryjne podświetlenie to będzie to kiepawo wyglądać... ja mam u siebie pod zegarami mam wszędzie diody więc to jasno świeciło i mogłem to przyciemnić... czerń uzyskana poprostu dzięki folii do szyb czarnej znajomy pracuje w firmie od oklejania szyb i poczęstował mnie ścinkami czarnej folii, nakleiłem ją i tak to właśnie wygląda ... A swoją drogą podświetlenie zegarów masz genialne dzięki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sadam Opublikowano 9 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2008 jakies czasy g-techowe sa? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość gigi6660 Opublikowano 9 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2008 narazie tylko g-autostradowe osiągi... na foto jest 220... właśnie wróciłem z test-driva a ma ktoś g-techa z wrocławia ? Z chęcią bym sprawdził jakie są te czasy... I wogóle zobaczył jak takie coś wygląda... ze stoperowych czasów wychodziło raz 7,5 raz 7,2 raz 7,7... ale co stoper to stoper... mało wiarygodne... [ Dodano: Wto 27 Maj, 2008 23:58 ] witam! dawno mnie tu nie było.... ale to nie znaczy że projekt almera stanął w miejscu teraz przyszła pora na audio i tak oto powstała pierwsz konkretna część zabudowy audio czyli boczki z miejscem na glosniki... poniżej małe fotostory od samego początku 1.wycięte dystanse z mdf-u 2.ustawienie odpowiednich kątów dystansów 3.obklejenie ich rajstopą 4.obłożenie dystansów włóknem szklanym oraz żywicą z utwardzaczem 5.wyrobienie odpowiedniego kształtu drzwi 6.obklejenie ich rajstopą 7.obłożenie rajstopy i części drzwi włóknem szklanym oraz zywicą z utwardzaczem 8.nałożenie szpachli ( pierwsza warstwa szpachla z włóknem szklanym, druga warstwa zwykła szpachla) 9.oddanie boczków do lakiernika 10.podziwianie efektu wiem że fotki słabe ale niestety tylko takie posiadam jak odzyskam auto z warsztatu od zawieszenia to wtedy polecą lepsze foty pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość vladimir_GT Opublikowano 27 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2008 Łokurde nie no full profesjonal. Juz wiem do kogo na garaż zajechać jak bede to samo kiedyś robił u siebie. Pełen respekt Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość gigi6660 Opublikowano 4 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2008 i znów kolejna porcja fotek... tym razem z bar-a gdzie almerka dostosowuje się do nowego trendu - jump stylu jutro zawias trafia na przód również a w piątek odbiór jak wszystko dobrze pójdzie... a tu filmik jak się buja... narazie to taka wersja demo bo kręcone komórką ale zawsze się można pochwalić http://rapidshare.com/files/120124911/MOV00616.3GP.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sadam Opublikowano 17 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2008 no tego jeszcze w almerze nie widzialem:D teraz skoncza sie twoje problemu z garbami i wysokimi kraweznikami Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 17 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2008 Szeroko poszedłeś niczego tu nie brakuje, no może poza lepszą górą w silniku... PS. Zegary super wyszły Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.