Gość makalele Opublikowano 20 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2007 Witam, chciałem przestrzec urzytkowników sunnych przed problemami z autem po zamontowaniu automatycznego wyłącznika pompy paliwa podczas jazdy na LPG. Ja sobie taki zakupiłem na allegro podłączyłem do bezpiecznika jak w instrukcji i co? cuda nie wida, wymieniłem wtedy też filtr gazu i dlatego nie podejżewałem wyłącznika, silnik zaczął dziwnie pracować, wchodził na wysokie obroty (mam zwykły gaźnik), spalanie wzrosło z 8l na trasie do 11l :, po kolei zrobiłem regulacje gazu, nic nie dało, czyszczenie przepustnicy to samo, regulacja gaźnika nic, i wtedy dotarło do mnie CO PISZE NA KLAPCE BEZPECZNIKÓW?? fuel pump & AUTO CHOKE! czyli nie dość że wyłacznik wyłaczał mi pompe to wyłaczał też prąd na ssaniu :zdziw: przez miesiąc jezdziłem na ssaniu od jednej regulacji do drugiej, idiotycznie banalny błąd dlatego chciałem ostrzec innych a teraz przy okazji pytanie gdzie idą kable do pompy paliwa? zeby się wpiąć z tym wyłącznikiem, i do niczego innego przy okazji Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Albin Opublikowano 20 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2007 a w gaźnikowcach nie ma mechanicznej pompy napędzanej dodatkową krzywką na wałku? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jarkk Opublikowano 20 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2007 Albin w tych Suniaczach były już wielopunkty makalele a nie szkoda Ci całego układu paliwowego, przecież jak nie będzie smarowany benzyną to wszystko po jakimś czasie "pójdzie sie hasać" , m.in.: zapieczone wtryskiwacze, przepuszczająca membramka w regulatorze ciśnienia paliwa. Niepotrzebnie to kupiłeś Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bandi Opublikowano 20 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2007 jaka by to pompa paliwowa nie była powinna pracowac w obiegu zamknietym dokładnie jak zauważył jarkk .Jezeli masz pompe paliwa elektryczną to w zbiorniku dokop się do zbiornika od góry tam jest taki dekiel z dwoma przewodami paliwowymi oraz kostka elek.znajdz kable od pompy i zrób mostek na włącznik ale ja bym tego nie robił.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość makalele Opublikowano 20 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2007 mój błąd przyznaje :mikolaj: dopiero poznaje to auto, zmylił mnie ten bezpiecznik fuel pump, tak samo miałem w hyundaiu pony i tam jest elektryczna, a że jezdze na lpg w baku susza i pompka (gdyby była) mogła by sie tarzeć, w kazdym razie mam mechaniczną pompkę i automatyczny wyłącznik do przedania:] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lowiec Opublikowano 21 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2007 zatankuj jakies 3/4 zbiornika paliwa, wymien filtr paliwa i czasem pojezdzij na pb ale szybko z wysokimi obrotami silnika...taka rada na utrzymanie gaznika w dobrym stanie...bo jak sie zrypie to bedziesz plakal... pozdrawiam slawek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.