Gość wader Opublikowano 1 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2005 Nie wiem co się dzieje ale podczas jazdy zapala sie kontrolka zaciągniętego hamulca ręcznego - gdzie jest czujnik, który za to odpowiada.-pomocy 8) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ROBAS Opublikowano 1 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2005 Zanim zaatakujesz ręczny- sprawdż płyn w zbiorniczku- może jest za mało.:-) Czujnik znajduje się pod dzwignią. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Dżodżo Opublikowano 1 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2005 Nawet jak masz ciut mniej niz polowe to kontrolka potrafi migac.Dolej plynu hamulcowego do poziomu MAX i sprawdz czy wtedy tez miga kontrolka. POZDRAWIAM..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość adasko240 Opublikowano 1 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2005 ja też mysle ze należy najpierw sprawdzić płyn hamulcowy, ale potem należy sprawdzić stan klocków czy oby sie nie kończą i stąd tak niski poziom płynu, a nie daj oże jakiś wyciek. pozdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość KaZeLoT Opublikowano 2 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2005 Miałem dokładnie połowę w zbiorniczku wyrównawczym, a kontrolka świeciła mi się na stałe. Przejrzałem klocki, zanim postanowiłem dolać. Klocki były w niezłym stanie, więc dolałem. W poprzednim moim aucie w miarę zużywania klocków poziom się obniżał i kontrolka służyła jak wskaźnik zużycia klocków :-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Rafał L Opublikowano 2 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2005 Mi też ostatnio cały czas świeciła się kontrolka ręcznego, myślałem że jakieś czujniki i w ogóle...Słuchając rad kolegów z forum dolałem płynu hamulcowego i jest ok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qwinto Opublikowano 2 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2005 Zasadniczo kontrolke hamulce recznego uruchamia tylko wlacznik w zbiorniczku plynu hamulcowego i wlacznik przy dzwigni hamulca recznego. Posrednio moze sie wlaczac kontrolka jedynie podczas zuzywania sie klockow kiedy ubywa plynu w zbiorniczku tak jak to wspomnial kolega KaZeLoT. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość KaZeLoT Opublikowano 2 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2005 Obiło mi się, że przy klockach może być czujnik zużycia okładzin ciernych. Jeśli tak, to którą kontrolkę toto uruchamia? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Rafał L Opublikowano 2 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2005 Czujniki są ale nie elektroniczne a mechaniczne. Taka wygięta blaszka przy jednym z pary klocków.Gdy okładzina się już zużyje do odpowiedniego poziomu ta blaszka zaczyna ocierać o tarcze i sobie piszczy to znak że trzeba wymienić. Nie uruchamia ona żadnej kontrolki. O elektronicznych nie słyszałem. PZD Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Dżodżo Opublikowano 2 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2005 W P10 nie bylo elektronicznych czujnikow.Sa tylko blaszki. POZDRAWIAM..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mo1976 Opublikowano 7 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2007 Witam serdecznie, mam podobny problem ale nie do końca. U mnie w Almerce N16 zaczęła się palić kontrolka hamulca po odebraniu samochodu z myjni i po myciu tam silnika. Pali się ona teraz cały czas, ale jak zaciągam hamulec ręczny to pali sie jaśniejszym światłem. Płynu hamulcowego troszke dolałem ale nic to nie dało. Jak zdejmę kostkę z kablami przy zbiorniczku to palenie się jej całkowicie nie znika ale pali się jeszcze słabiej tak że widać to tylko w nocy. Poproszę o pomoc co robić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Andry Opublikowano 8 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2007 To są właśnie skutki mycia silnika. Kiedyś podczas mycia podwozia zachłanny myjkowy prysnął trochę w komorę sinika. Po tej akcji zaczęły głupieć mi światła, paliły się wszystkie naraz, albo wszystkie gasły itp hece. Pomogło oczywiście porospinanie kabli i wysuszenie wszystkiego. Chyba ze 3 dni go wietrzyłem. Od tej pory uważam na takie sprawy, żeby nie mieć podobnych problemów. Tobie też radzę przewietrzyć, wysuszyć całą komore silnika. Pozdo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Domin Opublikowano 14 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2007 U mnie plynu hamulcowego jest na full a i tak czasami kontrolka mryga. Czujniki są ale nie elektroniczne a mechaniczne. Taka wygięta blaszka przy jednym z pary klocków.Gdy okładzina się już zużyje do odpowiedniego poziomu ta blaszka zaczyna ocierać o tarcze i sobie piszczy to znak że trzeba wymienić Czy to piszczenie jest tylko podczas hamowania czy cały czas słychać owe piszczenie. U mnie klocki z przodu są raczej OK, ale tył chyba nadaje się do wymiany, bo podczas hamowania z tyłu coś piszczy. Czy to ta blaszka daje znać o sobie? Czy to może być przyczyną świecenie się kontrolki? Zauważyłem też, że nawet delikatne dotknięcie (uniesienie w górę) dźwigni kamulca ręcznego powoduje zapalenie się kontrolki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jarkk Opublikowano 14 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2007 Zauważyłem też, że nawet delikatne dotknięcie (uniesienie w górę) dźwigni kamulca ręcznego powoduje zapalenie się kontrolki. A jak ręczny reaguje ? Jeżeli ciężko zaciągnąć dalej ni na 6 ząbek to możesz popuścić na regulacji w tunelu środkowym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bivix Opublikowano 5 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2007 no to ja mam ten sam problem lecz wszystkie z podanych rzeczy są ok (poziom płynu max, czujniki ok łącza na kostkach sprawdzałem też są git) kontrolka gaśnie raz góra dwa razy w tygodniu i potrafi nie zaświecać się nawet przez cały okrągły dzień no ale jak już coś jej odwali to się świeci i świeci może przyjdzie wam jeszcze jakiś pomysł do głowy co może być bryka hamuje ale kto wie jak długo .......... :027: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luke11 Opublikowano 5 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2007 Mam tez pytanie odnośnie kontrolki hamulca. w moim N13 tuz po zapaleniu silnika swieci sie przez jakis czas kontrolka hamulca i w tym czasie pedal hamulca po kilku naciśnięciach twardnieje tak jak przy wyłączanym silniku. Na szzcescie trwa to max pół minuty i kontrolka gasnie i pedal mięknie. Czy jest to coś poważnego?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piektor Opublikowano 5 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2007 Mam tez pytanie odnośnie kontrolki hamulca. w moim N13 tuz po zapaleniu silnika swieci sie przez jakis czas kontrolka hamulca i w tym czasie pedal hamulca po kilku naciśnięciach twardnieje tak jak przy wyłączanym silniku. Na szzcescie trwa to max pół minuty i kontrolka gasnie i pedal mięknie. Czy jest to coś poważnego?? Sprawdź stan płynu hamulcowego, może czas go wymienić; wygląda to na zapowietrzanie się układu hamulcowego... Hamulce to bardzo poważna rzecz... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość B_E_R_E_K Opublikowano 5 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2007 Panowie mialem ten sam problem tzn mrugajaca lub swiecaca kontrolka. plyn ok wszystko ok wiec wzialem sie za rozbieranie. Rozebralem plastiki miedzy fotelami i naprawilem:) tzn jest tam taka blaszka z krancowka. blaszka lubi sie odgiac i wtedy sobie mruga po dziurach lub swieci. Przy okazji jak macie slaby reczny to mozecie sobie podciagnac linke bo regulacja tez jest przy dzwigni recznego a jesli to nie pomoze i swieci nadal tzn ze kabelek jest gdzies przerwany Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.