Gość Tombolot Opublikowano 4 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2008 Wczoraj spaliłem sprzęgło w swojej almerce :027: Rozmawiałem z mechanikiem i powiedział mi że NALEŻAŁOBY wymienić przy okazji nastepujące elementy: Nowa tarcza łożysko simeringi uszczelki przy przegubach wymiana oleju w skrzyni i chyba jeszcze jakąś pierdołę ale nie zapamiętałem Krzyknął mi za tą naprawę 700zł Po pierwsze czy można zrobić to taniej ? Po drugie czy moze nie trzeba wymieniać od razu któregoś z tych elementów ? :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mas444 Opublikowano 4 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2008 Taniej będzie jak zrobisz samemu. Kto wie, czy docisk też nie warto wymienić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tombolot Opublikowano 4 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2008 Taniej będzie jak zrobisz samemu. Kto wie, czy docisk też nie warto wymienić. Właśnie znalazłem w jednym ze sklepów internetowych zestaw sprzęgła valeo za 277zł (tarcza, docisk i lozysko) do tego simeringi, uszczelki i olej to dodatkowo ok. 200zł moznaby zaoszczędzić sporo kaski, jedyny problem w tym że nie mam kanału żeby spokojnie wjechać i coś samemu zrobić :/ próbował ktoś z Was dogrzebać się do skrzyni bez wjeżdżania na kanał ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodek_n14 Opublikowano 4 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2008 próbował ktoś z Was dogrzebać się do skrzyni bez wjeżdżania na kanał ? Życzę powodzenia Wykonalne ale chyba tylko na Dakarze Jeżeli chcesz zaoszczędzić to nie jest konieczna wymiana simeringów i uszczelek przy przegubach pod warunkiem że nie ciekną. Olej ze skrzyni też można zlać do miski i ponownie wykorzystać. Jeżeli łożysko nie szumi to po co je wymieniać, zostawiając stary docisk? Wymieniasz tylko tarczę i jeżeli reszta elementów jest ok to płacisz tylko za tarczę i robociznę. Ale jeżeli ma to być profi robota to wymień wszystko o czym wspomniał mechanik + nowy docisk. pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość CichyBart Opublikowano 5 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2008 czego unikać, by nie spalić sprzęgła...? ;/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodek_n14 Opublikowano 5 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2008 czego unikać, by nie spalić sprzęgła...? ;/ jazdy na pół sprzęgle do czego tendencję mają zwłaszcza kobiety... i oczywiście wszelkich strzałów ze sprzęgła, ostrego ruszania ze świateł, regularnego ciągnięcia ciężkiej przyczepy pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tombolot Opublikowano 7 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2008 czego unikać, by nie spalić sprzęgła...? ;/ jazdy na pół sprzęgle do czego tendencję mają zwłaszcza kobiety... i oczywiście wszelkich strzałów ze sprzęgła, ostrego ruszania ze świateł, regularnego ciągnięcia ciężkiej przyczepy pzdr Ja swój samochód kupiłem 2 m-ce temu od starego dziadka, gość był z Warszawki więc jest ogromne prawdopodobieństwo że dawał po d*pie sprzęgiełku jeżdżąc w porannych korkach - w takim razie może dorzucimy do klasyfikacji "bodka_n14" emerytów i rencistów ? Na dodatek słyszałem od kumpla który prację u dilera Nissana (Zaborowski) w Warszawce że spalone sprzęgło w N15 to ponoć dosyć częsta awaria - może wypowie się na ten temat jakiś specjalista, forumowicz ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mdzalewscy Opublikowano 7 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2008 Krzyknął mi za tą naprawę 700zł z cześciami ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tombolot Opublikowano 8 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2008 Krzyknął mi za tą naprawę 700zł z cześciami ? No pewnie że z częściami - bez przesady, jakbym miał dodatkowo jeszcze części kupować to naprawa kosztowałaby jak w autoryzowanym serwisie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość majsterus Opublikowano 6 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2010 (edytowane) w nissanach demontaż skrzynki jest prosty, opisywałem jak wyciągałem kiedyś z micry pt 'szkrzynia biegów' standarodowo w każdym to samo się odkręca. teraz wyciągałem skrzynie z 2.2di BEZ KANAŁU dwa koziołki + rura i na tym podwieszamy silnik = zero PLN:D:D a jak pięknie wskakuje przy montażu, nie miałem nigdy takiego łatwego przypadku klik i połączone kwestia wymiany czy całe sprzęgło czy tylko docisk, wyjdzie przy rozbiórce. Nie zawsze się wymienia komplet. Ale już uszczelniacze półosi to nowe 40zł/szt olej można zlać i jak bedzie czysty z powrotem nalać. w końcu sam olej to wydatek 150zł. Edytowane 6 Lutego 2010 przez majsterus Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.