Gość bmakuszewska Opublikowano 5 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2008 Cześć. Mam problem z moim X-trailem. Silnik pracuje nierówno i gaśnie na wolnych obrotach. Doświadczyliście czegoś takiego? Co może być przyczyną waszym zdaniem? Dzięki za pomoc! Baśka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vazaha Opublikowano 7 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2008 Cześć. Mam problem z moim X-trailem. Silnik pracuje nierówno i gaśnie na wolnych obrotach. Doświadczyliście czegoś takiego? Co może być przyczyną waszym zdaniem? Dzięki za pomoc! Baśka Basiu, trudno pomoc jesli nie podajesz ani jaki silnik, ani rocznika Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzidek Opublikowano 19 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2008 Przepraszam. że się podczepiam, ale nie chcę zakładać nowego tematu, Mój problem dotyczy też wolnych obrotów. Otóż w silniku 2,2 dCi 100 kW z 2004r przy postoju na skrzyżowaniach obroty silnika wzrastają mi samoczynnie z około 800 do 1200, po czym po około 15 s spadają także samoczynnie do 800. I tak przy dłuższym postoju może się zdarzyć kilka razy. Czy ktoś wie jaka może być tego przyczyna? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzemik Opublikowano 20 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2008 Sprawdź elektrozawór- jest tam silniczek krokowy, który często się brudzi i nie domyka zaworu. Czyszczenie czasami pomaga , ale nie zawsze ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vazaha Opublikowano 21 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2008 Przepraszam. że się podczepiam, ale nie chcę zakładać nowego tematu, Mój problem dotyczy też wolnych obrotów. Otóż w silniku 2,2 dCi 100 kW z 2004r przy postoju na skrzyżowaniach obroty silnika wzrastają mi samoczynnie z około 800 do 1200, po czym po około 15 s spadają także samoczynnie do 800. I tak przy dłuższym postoju może się zdarzyć kilka razy. Czy ktoś wie jaka może być tego przyczyna? Tak zachowuje sie silnik przy klimie na auto, wlacza sie obroty rosna, wylacza obroty spadaja. sprawdz czy nie masz klimy ustawionej na auto pozdro vazaha Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzidek Opublikowano 23 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2008 Tak zachowuje sie silnik przy klimie na auto, wlacza sie obroty rosna, wylacza obroty spadaja. sprawdz czy nie masz klimy ustawionej na auto Stukrotne dzięki. Chyba miałeś rację. Będę obserwował. Tak jest jak się nie ma doświadczenia z klimą. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Robert321 Opublikowano 16 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2008 Hej, Właśnie przerobiłem to samo i się okazało, że to wtryski. Wszytskie wymieniłem i działa. zajrzyj sobie w temat (x-trial problemy przy zapalaniu) a wogóle to też mi się tak bujały obroty od 800 do 1200. Może też być pompa wtryskowa, ale pełno tego na allegro.pompa 1000zł , wtryski po 500zł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Jacek2510 Opublikowano 29 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2008 Witam pieknie. Od kilku tygodni jestem posiadaczem nissana X-traila disel 2,2 z 2003r. Zaobserwowałem, że w czasie jazdy po wyluzowaniu obroty silnika spadają na 1100 obrotów a po ok. 3s spadają na 800 i trzymają w normie silnik pracuje równo. A drugie pytanie to czy samemu można zaprogramowac pilot w kluczyku słyszłem ,że istnieje taka możliwość. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kodi Opublikowano 30 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2008 Zaobserwowałem, że w czasie jazdy po wyluzowaniu obroty silnika spadają na 1100 obrotów a po ok. 3s spadają na 800 i trzymają w normie silnik pracuje równo. Ja mam identycznie. Tzn. jadę na biegu i przed np. skrzyżowaniem wysprzęglam i daję na luz. Toczę się kilka metrów i wtedy obroty tez mam w ok. 1000. Jak się zatrzymam całkowicie to w 0,5-1s obroty spadają do 800. Jak stoi to silnik pracuje miarowo i spokojnie. Najpierw myślałem, że jesto coś nie tak - ale zdaje się, że to chyba normalne. Chłopaki pocieszcie :diabel: . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lc4 Opublikowano 1 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2008 Jeśli równo pracuje przy obrotach 800-900 na wolnym biegu to ok - niższe mogą wynikać np z obniżenia obrotów za pomocą komputera. Falowanie w górę to z reguły skutek klimy. Ja miałem problem ze spadkiem obrotów podczas jazdy. W trakcie jazdy powstawała dziura - obroty spadały, gaz do dechy a obroty i min. moc. Wystarczyło się zatrzymać, na nowo odpalić i było ok. W sumie do czasu, gdy nie mogłem uciec ze skrzyżowania :zly2: . Wylądowałem w serwisie, okazało się że poprzedni właściciel poszedł na łatwiznę i porobił zmiany w ustawieniach obrotów, po skasowaniu i ustawieniu fabrycznych częściej siadał... efekt - wymiana chyba elektrozaworu utrzymującego wysokość obrotów. Koszt części z wymianą w serwisie 580 zł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość NISSENKA Opublikowano 10 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2008 Witam Ja też mam problem ze spadkiem obrotów i gaśnięciem silnika. W serwisie Nissana wymieniono mi filtr paliwa, skasowano za to, po czym dowiedziałam się, że problemem jest prawdopodobnie pompa paliwa. Koszt takiej wymiany to podobno ok 8000 zł. Proszę doradźcie co robić???? A może ktoś ma pompę do Nissana X-trail 2,2 cdi na zbyciu???? Będę wdzięczna za wszelkie informacje, ponieważ jestem posiadaczką Nissana od kilku dni. Pozdrawiam Wszystkich :> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Sek@l Opublikowano 10 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2008 WitamJa też mam problem ze spadkiem obrotów i gaśnięciem silnika. W serwisie Nissana wymieniono mi filtr paliwa, skasowano za to, po czym dowiedziałam się, że problemem jest prawdopodobnie pompa paliwa. Koszt takiej wymiany to podobno ok 8000 zł. Proszę doradźcie co robić???? A może ktoś ma pompę do Nissana X-trail 2,2 cdi na zbyciu???? Będę wdzięczna za wszelkie informacje, ponieważ jestem posiadaczką Nissana od kilku dni. Pozdrawiam Wszystkich Ciężka sprawa skoro kilka dni temu kupiłaś i od razu tak wdepnełaś. Ja bym sugerował rozpytać w okolicy o majstra, którego ktoś zaufany poleci by jeszcze raz zdiagnozował usterkę. Byś miała pewność, że zanim wydasz 8 000 to bedzie to czego szukasz. Poza tym części w internecie mimo, że są używane są dużo tańsze. Chyba, że masz nowe auto na gwarancji to co innego. Podsumowując uczulam ASO to nie wszystko, ja sugeruje konsultacje z innymi warsztatami. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość NISSENKA Opublikowano 11 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2008 Dziękuję bardzo za opinię. Tak też zrobiłam. Zawiozłam Nissana do mojego pewnego mechanika, który nigdy mnie nie zawiódł przy mojej Renault Megane. Możliwe, że obejdzie się na drobnej naprawie, ale czego.... nie wiem jeszcze. Jeżeli wszystko będzie OK, z pewnością podzielę się tą informacją, może będzie pożyteczna dla kogoś z Was. Pozdrawiam serdecznie Klubowiczów g:D> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lc4 Opublikowano 15 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2008 sprawdź czy miałaś podobne objawy jak ja - pisałem wyżej. Miałem podobną sytuację. Założyłem filtr paliwa lecz nie oryginalny. W serwisie pierwsze co to wymienili mi filtr na oryginalny, tłumacząc to tym, że zamiennik może mieć wpływ na takie zachowanie silnika ponieważ to silnik nowej generacji i jest czuły. Wymiana filtra nic nie pomogła. Kolejną częścią był zawór ACT pompy (sprawdziłem teraz i tak pisze na fakturze). Koszt tej części z montażem 930 zł brutto. Na szczęście pomogło i od półtora roku jest OK. Kolejnym etapem miała być też pompa... Mi raz w serwisie zdiagnozowali uszkodzenie pompy hamulcowej - koszt ok 8000zł używanej z ESP nie mogłem znaleźć. Objawem było po hamowaniu zapalanie się kontrolek na desce rozdzielczej od ABS i ESP. Samochód jeździł i hamował bez zarzutów więc tak jeździłem. Aż pewnego dnia znajomy jechał za mną i powiedział mi że nie mam świateł stopu. Po wymianie bezpiecznika światła stopu były i kontrolki po hamowaniu nie zapalały się ..... koszt pompy 8000zł kompletu bezpieczników 5zł...... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Angel Opublikowano 18 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2008 witam podobne problemy z zmiana obrotow skacze z okolo 800-1000 i tak wkolo w ruwnomiernychostempach przy czym stojac przy aucie da sie slyszec delikatne stukniecie pzry zmianie obrotowjak otwieranie automatycznie jakiegos zaworu :!!: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lysy Opublikowano 18 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2021 Witam, dopiero co kupiłem Xtraila z 2.2dci i mam problemik. Jak silnik jest zimny to jak daję gazu to wtryski klepią-to jest normalne? I na wolnych obrotach kuleje. Możliwe że to przez wtryski? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lysy Opublikowano 18 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2021 Wiem że minęło 100lat ale mam takie same objawy-stuknięcie przy zmianie obrotów, wydaje mi się że to wtrysk. Rozwiązałeś swój problem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.