Gość mdzalewscy Opublikowano 6 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2008 Mój Brat, który jest mechanikiem zwrócił mi uwagę iż w tych silnikach potrafi przyrdzewieć świeca i przy odkręcaniu urywają się świece i żebym sam nie wymieniał tylko pojechał do serwisu. Opowiedział mi jak to w ramach przysługi wymieniał wujkowi świece w 3 dni w Nissan Quest 2000 w silniku VG33E, gdzie urwał jedną świeczkę i musiał głowicę zdejmować + nowe uszczelki. Podobno woda się potrafi tam zebrać i dlatego świece przyłapuje, na pytanie jak serwis tam zmienia powiedział że pewnie czymś zalewają (na wzór WD40) + przedłużka i jakoś uderza z wyczuciem w świecę. Jak to jest, czy jest jakiś sposób na to ? czy duże jest ryzyko urwania świec ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dylson Opublikowano 6 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2008 No teraz to mnie troche zaskoczyles. Bylem z bratem jego maxima z vq30de u mojego kolegi, ktory wykrecil kazda swiece po kolei i sprawdzil a nastepnie dokrecil i nic sie nie urwalo. Zreszta na forum jeszcze chyba nikt nie mial takiego problemu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przedszkolak Opublikowano 14 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2008 Ja na wszelki słuczaj wymieniam świece co 20 tys., kiedyś miałem kłopot po zakupie, gdy przestrzegałem serwisówki, teraz robię to częśsiej i nie narzekam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mdzalewscy Opublikowano 15 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2008 próba odkręcenia samodzielnie świecy skończyła się ukręceniem klucza, zakupionego w tesco, jadę po Niedzieli do Nurauto i zlecam usługę wymiany świec na wszelki wypadek, ja wymieniam świece raz na 100tyś km, albo rzadziej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mdzalewscy Opublikowano 6 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2008 Problem jest jak sie nie wymienia co 15-20 tys km i tu się mylisz, masz "naleciałości" z Primery widać że nie ma tam V6, często problemem jest właśnie wymiana co 15-20 tyś świec, jest sporo V6 gdzie dojście do świecy jest bardzo utrudnione i sami producenci polecają stosowanie tam świec o wydłużonym okresie przebiegu (np. platynowe). W SR20 świece miałem praktycznie w bezpośrednim dostępie, w V6 drugi rząd cylindrów mam schowany głęboko pod kolektorem dolotowych, prawie pod przegrodo czołową. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gaten Opublikowano 6 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2008 wymieniałem kiedyś świece żarowe w silniku 1,5 dci i jedna była strasznie uparta ale pomogło jej polanie gorącą wodą głowicy wokół niej i puściła bez problemu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.