Gość ynio Opublikowano 3 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2005 No wiec jak w temacie. Wiec podniaslem siedzenia z tylu i dobralem sie do kostek.Odczepilem tą co ma 3 przewody : mase, rezystancja, lampka rezerwy. W jak sobie przwod(lampke rezerwy) zwieram do masy to pieknie swieci skubana czyli mam wynik ze to wewnatrz baku nie jest oki. Czy da sie jakos wyjac ten caly plywak i przebadac czujniczek ??? Co ciekawe jeszcze nie dawno dzialala rezerwa, kurczaki pieczone Pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość n15_krk Opublikowano 3 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2005 kurde ja w ogole od poczatku mam problem kiedy jest rezerwa a kiedy nie..... najpierw sie zaswieca, chwile pozniej gasnie, potem znowu..... dziwne...... :? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość MIS Opublikowano 4 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2005 kurde ja w ogole od poczatku mam problem kiedy jest rezerwa a kiedy nie..... najpierw sie zaswieca, chwile pozniej gasnie, potem znowu..... dziwne...... :? dokladnie zastanawiam sie nad tym samym... W którym momencie naprawde zaczyna sie rezerwa?? Jak juz raz mrógnie lampka czy jak zapali sie na stale?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Encor Opublikowano 8 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2005 kurde ja w ogole od poczatku mam problem kiedy jest rezerwa a kiedy nie..... najpierw sie zaswieca, chwile pozniej gasnie, potem znowu..... dziwne...... :? Mam podobnie, a właściwie jest to część sprawy bardziej ogólnej - często obserwuję jak wskazówka poziomu paliwa w trakcie jazdy opada nieco, po tem wznosi się do poziomu wyjściowego. Zmiana nie jest duża, ale zauważalna - około 1- 2 mm na skali. Jeśli wskazówka znajduje się na dole, często skutkuje to chwilowym zapaleniem się kontrolki rezerwy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość n15_krk Opublikowano 8 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2005 wskazówka poziomu paliwa w trakcie jazdy opada nieco, po tem wznosi się do poziomu wyjściowego. hehe ja tak wlasnie co zakret mam pol baku potem znowu pelny...... :wink: a zauwazyliscie ze jak zatankujecie na fulla (ale nie "pod rure") to przez pierwsze 100KM Almerka smiga na pelnym baku smieszne auto, ale ja lubie, nawet bardzo :twisted: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Lukmack Opublikowano 9 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2005 Wiecie, rezerwa zaczyna się od momentu kiedy lampka świeci na stałe , wtedy ( o ile dobrze pamiętam ) jest 6 litrów paliwa w baku. Ja także obserwuję dziwne zachowania kontrolki, jest bardzo podatna na wszelkie zawirowania na drodze i wogóle koszmarnie nieprecyzyjna, widocznie auto jest skierowane do ludzi, którzy tankują zawsze pod korek. a tak na marginesie, to większość nissanów 93-99/00 ma problemy z nieprecyzyjnymi wskazaniami rezerwy... nie wiem jak jest np. w N16, moze juz to poprawiono ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Robi S. Opublikowano 9 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2005 U mnie też jest różnie z rezerwą.Zalany bak do pełna to przez ponad 100 km wskaźnik nie rusza się. Natomiast rezeraw zapala się raz ponad czerwoną kreską i np po 20 km zgaśnie. A miałem przypadki że zapala się już przy końcu czerwonej kreski. A tak wogóle to ciekaw jestem jak nisko strzałka wskaźnika może zejść. Pozdrawiam Robert ALMERA 1.4 - 99 5d Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bort Opublikowano 9 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2005 Mnie ostatnio zaskoczyła kontrolka rezerwy... Strzałka może zejść ponieżej czerwonej kreski i właśnie tak sobie jechałem poniżej czerwonej bez obaw ponieważ rezerwa jeszcze nie świeciła (a nigdy mnie w konia nie zrobiła), a tu nagle przy starcie spod świateł brak ciągu powyżej 2000 rpm :shock: Doczłapałem się jeszcze ze 300 metrów na niskich obrotach i zgasła całkiem. Na stację był rzut beretem, więc nie było większego problemu, żeby ją tam podepchnąć. Chyba też będę wktórce szukał przyczyn nieświecenia się rezerwy... pierwszy raz mi się coś takiego zdarzyło :shock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jarros Opublikowano 9 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2005 nom! u mnie w N14 tez rezerwa nie swieci!! przy okazji rozkrecania licznika sprawdzilem zaroweczke i jest ok.! :? a rezerwa nie swieci!! :x ale przezyje!! moze kiedys jak nie bede mial co robic to sie pobawie!! :twisted: pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ynio Opublikowano 9 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2005 NCzy da sie jakos wyjac ten caly plywak i przebadac czujniczek ??? Glupio samego siebie cytowac ale chcialem sie odniesc. No wiec da sie wyciagnac caly plywak nie zdejmujac baku. Dzisiaj to zrobilem. Pod siedzeniem odczepiamy weze paliwowe, odkrecamy wokolo kilka srubek i juz mozna wyciagac. Udalo mi sie i dobralem sie do tego niby czujniczka rezerwy. Niestety jest nierozbieralny a wylgada troche jak mikrofon pojemnosciowy.Ma od góry 3 wloty i wyloty. Wedlug mnie tam w nim powinna byc jakas blaszka ktora gdy jak jest wacha sobie sie w nim unosi a jak nie ma to niet. Niestety dmuchalem, drucikiem przeciskalem ale efekt marny. Rezystancja nadal wysoka. Nawet po zlozeniu to samo. Wiec wnioskuje ze poprostu sie popsul. Ale mam pomysl na wlasne rozwiazanie. Ten czujnik nie jest w zaden sposob zwiazany z pływakiem. Pływak dziala zwykle u wszystkich dobrze bo przeciez to banalna konstrukcja, tak jakby potencjometr z drutem a na koncu "plywaczek". Gdy bak jest pełny rezystancja tegoz potencjometru to: 4 -6 Ohm. Gdy pusty 78 - 85 Ohm U mnie teraz gdy zajrzalem pry okazji rozbierania do baku jest jeszcze troche wachy, pewnie ze 3 litry, a plywak ma rezystancje 81,5Ohma. Wiec az sie prosi jakis ukladzik. Wiec zaraz zabieram sie za tzw. komparator. Ktory bedzie zwieral do masy (jak oryginalny) gdy rezystancja bedzie wieksza niz 80ohm. Wtedy bedzie tak jakby rezerwa zalezna od plywaka, czyli wedlug mnie duzo pewniejsze to. Oczywiscie dam znac co i jak gdy tylko cos wykombinuje. Pozdrawiam Troche dlugi post Ale mysle ze przydatny dla zainteresowanych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bastek1 Opublikowano 17 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2006 Mnie ostatnio zaskoczyła kontrolka rezerwy... Strzałka może zejść ponieżej czerwonej kreski i właśnie tak sobie jechałem poniżej czerwonej bez obaw ponieważ rezerwa jeszcze nie świeciła (a nigdy mnie w konia nie zrobiła), a tu nagle przy starcie spod świateł brak ciągu powyżej 2000 rpm :shock: Doczłapałem się jeszcze ze 300 metrów na niskich obrotach i zgasła całkiem. Na stację był rzut beretem, więc nie było większego problemu, żeby ją tam podepchnąć. Chyba też będę wktórce szukał przyczyn nieświecenia się rezerwy... pierwszy raz mi się coś takiego zdarzyło :shock: a mi się chyba to samo zrobiło. cały czas rezerwa sie nie świeciła, zeszło poniżej czerwonej kreski. i pewnego pięknego dnia niezapaliła almerka:(( wyschło chyba. dodam, że zagazowana, więc często pomarańczowe światełko się paliło możed żarówka poszła? w każdym razie odpaliłem na gazie, dojechałem na stację, nalałem i jest ok wskazówka chodzi, więc na razie nic nie będę robił. dolewam jak wskazówka dotyka do czerwonego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zell Opublikowano 18 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2006 U mnie też rezerwa się nie świeci, a lampka działa. Ale jakoś z tym żyję, co tankowanie resetuje licznik i tak mniej więcej wyliczam, że na pełnym baku przejadę 500-600km. Zresztą jak spadnie poniżej czerwonej krechy to dopiero wtedy się zastanawiam czy na stację czy jeszcze nie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ynio Opublikowano 18 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2006 powtorze, po raz kolejny. te czujniki to porazka. ja swoj wycialem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Albin Opublikowano 18 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2006 Za zapalanie się rezerwy odpowiedzialna jest taka mała srebrna banieczka o wymiarach ok. 20 mm na 5 mm, niestety jeśli jest uszkodzona to nie ma możliwości naprawy -Trzeba ją wymienić.Owa banieczka nie występuje sama( w aso ), a jedynie z pływakiem.Jak miałem n-14 to zwyczjnie przelutowałem ją z innego pływaka bo akurat taki miałem i w ten sposób udało mi się naprawić nieziałajacą rezerwę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
INC Opublikowano 18 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2006 a u mnie wogole wskaznik sie pokopal.... jak zgasze silnik to spada wogole ponizej skali... pozniej jak odpale poooowoooli podnosi sie i wskazuje poziom.... :/ rezerwa nigdy nie dzialala :P a teraz czekam az ynio zrobi kompa i bedzie problem z glowy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość saki Opublikowano 18 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2006 u mnie rezerwa też się nie zapala. A może i jednak działa, ale w obawie o pompę paliwa, nie zamierzam tego sprawdzać. Wskaźnik paliwa mi działa poprawnie, ale i tak go pieprzę. Zawsze jeżdżę na przejechane kilometry, a nie na to co pokazuje wskazówka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ynio Opublikowano 19 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2006 a jak bedziesz mial wyciek? albo np cos innego ze zacznie wiecej palic? km nic nie nadza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
INC Opublikowano 19 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2006 a jak bedziesz mial wyciek? albo np cos innego ze zacznie wiecej palic? km nic nie nadza no to jest wlasnie problem... ja tez na km jezdze... ale co jak cie ktos podpusci i fruniesz ?? jak dwa tyg frunalem za pewnym panem w n16 (pozdrawiam pana ktory szukal plynu do spryskiwaczy na trasie radom-waw ;] blachy kbc bodajze ;];]) to lecialem tak 160-180 ;] i w oczach wskaznik spadal:P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Misiek_okecie Opublikowano 19 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2006 rezerwa zaczyna sie jak silnik przygasa i trzeba go gazowac zeby ruszyc z miejsca Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.