Gość Smoła Opublikowano 15 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2008 Witam Mam w mojej Micruni problem z kołem pasowe od pompy wspomagania. Chodzi o to, że w czasie pracy silnika strasznie się "telepie na boki", tak jakby była oś skrzywiona, albo nie dokręcone, a co za tym idzie wydaje nieciekawy dźwięk. Moje pytanie jest następujące: Jak wygląda sprawa z wymianą SAMEGO koła, czy jest to możliwie? Wolałbym wymienić same koło, bo na pompe nie mam w tej chwili pieniędzy. Szukałem na allegro, ale nie znalełem samego koła pasowego. Może ktoś z Was ma coś takiego? Z góry dziękuje za pomoc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość majsterus Opublikowano 15 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2008 a czy nie łatwiej wziąć klucz nie pamiętam chyba 12-13 w rękę poluzować pasek i zdjąć go i samemu ocenić czy koło jest luźne na wale czy już łożyska poleciały na wale??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Smoła Opublikowano 15 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2008 a czy nie łatwiej wziąć klucz nie pamiętam chyba 12-13 w rękę poluzować pasek i zdjąć go i samemu ocenić czy koło jest luźne na wale czy już łożyska poleciały na wale??? Dla doświadczonego użytkownika pewnie nie, ale to jest mój pierwszy samochód. To po pierwsze, a po drugie jestem KOMPLETNIE zielony jeśli chodzi o grzebanie przy samochodzie. Dlatego właśnie zadałem takie pytanie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość majsterus Opublikowano 16 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2008 eeee no to wszystko przed Tobą. Ściągnij sobie serwisówkę z netu(ciężko) i zacznij naukę no chyba że chcesz bulić za wszystko "fachowcom" ale łapą możesz obadać czy jest luźne same koło czy razem z wałkiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Domiss Opublikowano 16 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2008 Jak masz tylko skrzywione i nie ma luzów, to można zdjąć pompę (nie trzeba nawet odłączać od niej węży) i spróbować wyprostować odpowiednio bijąc młotkiem (ale nie w koło, tylko w położoną na nim deskę). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Smoła Opublikowano 16 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2008 Jak masz tylko skrzywione i nie ma luzów, to można zdjąć pompę (nie trzeba nawet odłączać od niej węży) i spróbować wyprostować odpowiednio bijąc młotkiem (ale nie w koło, tylko w położoną na nim deskę). No właśnie koło nie jest skrzywione. Podejrzewam, że oś jest skrzywiona. Bo tak to wygląda, albo ktoś je źle założył i tak zostało. Na szczęście udało mi się namierzyć używaną za 150 złotych, bo na nową to mnie NIE STAĆ. Dowiedziałem się dziś, że regenerowana w salonie Nissana kosztuje 680!!!! : Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.