Jerzy Opublikowano 16 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2008 Wykorzystując "szukajkę" nie znalazłem jednoznacznej informacji jaki jest kąt wyprzedzenia zapłonu dla micry 1.2 lx 92 r manual z katalizatorem dla benzyny. Dzięki za doszkolenie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LeXaN Opublikowano 16 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2008 jednoznacznie +12* i myślę że ta odpowiedź już padała wiele razy... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jerzy Opublikowano 16 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2008 Dziękuję Ci kolego za podpowiedż.Z wyprzedzeniem 12* spotkałem się na forum,ale dla gazu. Zapewnienie"jednoznacznie"uspokoiło mnię. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mimier Opublikowano 16 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2008 Dla benzyny może być troszkę mniej niż +12 (zwłaszcza jeśli jeździsz na PB 95) A do gazu popieram LeXana (ale o LPG tu nie gadamy) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alfabox0266 Opublikowano 16 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2008 Dla benzyny może być troszkę mniej niż +12 (zwłaszcza jeśli jeździsz na PB 95) A do gazu popieram LeXana (ale o LPG tu nie gadamy) No i oczywiście przy pomiarze trzeba odłączyć wężyk od podciśnieniowego przyspieszacza lub od mapsensora (w zależności od wersji)i go zaślepić,bo będzie robił zmyłkę Ludzie ,ale jaja, to jest mój jubileuszowy post :sylwester: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mimier Opublikowano 16 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2008 No i oczywiście przy pomiarze trzeba odłączyć wężyk od podciśnieniowego przyspieszacza lub od mapsensora (w zależności od wersji)i go zaślepić,bo będzie robił zmyłkę o tym nie wiedziałem :one: Ludzie ,ale jaja, to jest mój jubileuszowy post :sylwester: Gratulacje :sylwester: obyś pisał więcej tak pomocnych postów :one: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jerzy Opublikowano 17 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2008 Dziękuje Forumowiczom za udzielone rady.Szczególne gratulacje dla Alfaboxa 0266 i życzenia dalszej aktywności. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
soul Opublikowano 17 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2008 tfu tfu tfu, ludzie (z tego co pamietam) to z podłączonym wezykiem podcisnieniowym 10 stopni... a bez węzyka 0 stopni ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alfabox0266 Opublikowano 17 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2008 soul, Oczywiście,przepraszam za pomyłkę :zly: ,masz racje 10 z podciśnieniem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marcinthebest Opublikowano 22 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2008 A ja własnie mam poważny problem z przyspieszaczem zapłonu:(nie działa tak jak powinien.Szczerze mówiąc to w ogóle nie działa.U mnie nie ma znaczenia czy podciśnienie jest podłączone czy nie.Sprawdzając na lampie z podłączonym węzykiem mam 0 stopni i z odłączonym też 0 stopni Niby po zdjęciu węzyka powietrza jest zassysane i silnik przestaje równo pracowac,ale wydaje mi sie że to ciśnienie jest zbyt małe żeby zassało membrane w przyspieszcaczu.Znalazłem taka malutka dysze wewnątrz przewodu,wywaliłem ja i nie ma efektu.Ja sie zastanawiam jak ten samochód w ogóle jeździ na takim wyprzedzeniu zapłonu,i to jeździ całkiem dobrze.Czy to moze by wina źle podłączonych podciśnien?Co może mie jeszcze wpływ?Czy przyspieszacz byłby uszkodzony?Dostałem się do aparatu zapłonowego,ale tam jest wszystko oki.Pomóżcie,bo jak ustawił zapłon aparatem na 10 stopni to dopiero samochód chodzil tak jak powinien ,ale przeciez tak nie moze byc.Czy ciśnienie w podciśnieniu jest zależne od obrotów silnika?Im większe obroty tym większe ciśnienie?chyba nie,ale nie wiem....help me Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alfabox0266 Opublikowano 22 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2008 Przyspieszacz podciśnieniowy odpowiedzialny jest za chwilowe wyprzedzenie podczas gdy krawedź obracającej się przepustnicy właśnie odsłania kanał połączony z nim zwiększając kąt wyprzedzenia zanim przyspieszacz odśrodkowy zacznie działać. Odłącz wężyk od przyspieszacza i zaślep go następnie załóż kawałek innego wężyka na siłownik przyspieszacza i przy pomocy dużej strzykawki lub nawet ustami spróbój wyssać powietrze.Jeśli słychać różnicę w pracy silnika to przyspieszacz jest dobry,natomiast coś masz pomieszane w wężykach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.