Gość pajek22 Opublikowano 17 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2008 Witam, Poniewaz to moj pierwszy post wiec mam nadzieje ze nie zjedziecie mnie zabardzo... Posiadam N-14 1.4-16 z 1994r(koncowka) 1. Czy jest mozliwe ustalenie po jakim przebiegu(+/-) w słoneczkach pada sprzegło? oczywiscie zalezy to od nogi kierowcy ale np. w starych omegach łożysko sprzegła padało zwykle przy 200 000km 2. Chcialbym wymienic uszczelniacz wału z lewj strony - troche sika:( Chcialbym sie dowiedziec czy po zdjeciu koła, osłony plastykowej i i odkreceniu koła klinowego, bedzoie mozliwa wymiana uszcelniacza- bez odkrecania pokrywy silnika?? Prosze o konkretne odp. i mozliwie mało pojazdu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marceli Opublikowano 17 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2008 Hej Ad.1 Nie wiem ale chyba to trudno okreslić,ja mam z 200kkm ju z a chyba nie było zmieniane a chodzi ładnie a niektórzy po 140 kkm zmieniaja i to komplet. Jak ci bedzie łozysko słychac,no to tak czy siak jak wyjmiesz skrzynie sprzegło bedziesz mial na wierzchu wiec bedzie widac czy zjechane czy nie. Ad.2 Sam sie zamierzam zabrac i z tego co sie zorientowałem to spokojnie da radę tak jak mówisz sie tam dostać.Jak zdejmiesz koło pasowe,to pewnie uszczelniacz da sie jakoś wyciagnać.Nowy wbijesz przez rurkę i po klopocie.Ja u siebie mysle na wiosne to zrobic No chyba ze sunny ma inaczej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pajek22 Opublikowano 17 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2008 Witam:) Tak, wszystko ok Ale Jesli pokrywa w ktorej uszcelniacz jest umocowany ma rodzaj pierscienia od zewnetrznej strony to nie da sie go wyciagnac od zewnetrznej strony. Wowczas konieczne bedzie sciagniecie pokrywy wybicie uszczelniacza i zaaplikowanie nowego. Interesuje mnie czy da sie wyciagnac z zewnatrz, czy nie ma tam rodzaju zabezpiecznia przeciwko takim ingerencjom. Może zna ktos dobra strone albo sklep we Wrocławiu gdzie dostene ten uszczelniacz. Pozdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marceli Opublikowano 17 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2008 Ale Jesli pokrywa w ktorej uszcelniacz jest umocowany ma rodzaj pierscienia od zewnetrznej strony to nie da sie go wyciagnac od zewnetrznej strony. Wowczas konieczne bedzie sciagniecie pokrywy wybicie uszczelniacza i zaaplikowanie nowego. Prawdopodobnie tak nie jest,w primerce sie da tak wyjać bez sciagania pokrywy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość B12 Opublikowano 17 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2008 bedzoie mozliwa wymiana uszcelniacza- bez odkrecania pokrywy silnika?? Rozumiem, że idzie o przedni uszczelniacz wału. Po zdjęciu koła pasowego normalnie się go wydłubuje. Nie ma z tym problemu. Uważaj tylko na koło, żeby go nie ukruszyć jak nie będzie chciało zejść po dobroci. Wymiary uszczelniacza jakby co - 40x52x7. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pajek22 Opublikowano 17 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2008 Dzieki! B12 Pozdro Ps. nissan na niebieskich diodach w zegarkach swieci ładnie:D przynajmniej nie pala sie:D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.