Gość netman6 Opublikowano 18 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2008 Witam. Temat dotyczy silnika 1,5 dCi rok 2003 przebieg 150.000 Wczoraj, miałem pierwszy przypadek świecenia kontrolki błedu silnika. Tak było rano [świeciła cały czas nie gasła] Po skończeni pracy - próba odpalenia i szok ! Silnikiem trzepie i trzęsie na wszystkie strony i nic. Z wielkimi nerwami po kilku próbach - odpala, ale cięzko, tylko po dodaniu gazu trochę sie unormował. Przeszło mu gdy sie troche zagrzał, całe szczęście że było plus 6 stopni. W ASO - podłączenie komputera - błąd EGR. Mechanik stwierdził, że może kończyć się EGR. Podobno w tym silniku nie da się go zatkać przy pomocy blaszki lub 2 PLN. a wymiana nowego EGR - 1200 PLN Czy miał ktos z Was taki problem - jak go załatwiliście. Może jest jakiś sposób go zablokowania. dzięki za odpowiedź. Pozdrawiam. [ Dodano: Sob 19 Sty, 2008 16:12 ] chyba wygląda tak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Speeder Opublikowano 20 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2008 Nie da się zatka ponieważ w przeciwieństwie do N-15, u ciebie jest czujnik na tym zaworze i jeśli zatkasz to zawsze będzie tobie wyskakiwał błąd. 1200 zł?? A czemu w ASO? Przecież zawsze można poszukac jeszcze na szrotach lub allegro albo z anglika i napewno nie wydasz takiej ogromnej kwoty. Powiedz ASO żeby się wypchało Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość netman6 Opublikowano 21 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2008 Hej. dziś znowy check engine!! cztery dni było spokój i znowu nie mogę zapalić, za piatym razem dopiero zaskoczył, ale cisnienie mi skoczyło. Czyli, jednym słowem - nic tylko wymienić na inny ?? To może powie mi ktoś z Krakowa lub okolic, gdzie to zrobią w normalnej cenie ??? HELP ! dzięki Pozdrawiam - początkujacy almerowicz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość leszekelte1 Opublikowano 7 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2008 JESTEM NOWY - MA PROBLEM SIADŁO ŁOŻYSKO PODPARCIA PÓŁOSI NAP. SILNIK 1.5 DCI CZY PODEJMOWAC SIĘ WYMIANY SAM CZY TO TAKIE TRUDNE I CZY LOZYSKO DOSTANE POZA SERWISEM sam.ma dopiero 58 tys przebiegu [ Dodano: Pią 07 Mar, 2008 21:43 ] Czy wymiana łożyska podporowego półosi wiąże się z demontowaniem półosi ze skrzyni biegów silnik 1.5 dci i może ktoś opisze jak się do tego zabrać... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciejpm Opublikowano 7 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2008 Witam.a wymiana nowego EGR - 1200 PLN Może masz kogoś w UK (każdy kogoś ma) tu EGR kosztuje (2.2Di) Ł180 więc przy obecnym kursie około 800zł. Ja dowiadywałem sie do mojego bo jak kupowałem to mi gość powiedział, że jest uszkodzony więc latałem i się dowiadywałem, ale okazało się że nie to. W polsce też pytałem (serwis) o EGR i powiedzieli mi 1285zł do mojego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.