Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

[p11]lekki strzał, brak mocy na lpg - czy wchodzi gwarancja?


Gość CichyBart
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Wracając dziś do domu miałem lekki strzał - wyłączyłem gaz, dojechałem do stacji, otwieram maskę - plastikowa obudowa wyskoczyłą z zaczepów - wszystko inne ok. Założyłem, włączam, gazuję - przełączył na gaz ale ma problem... gaśnie... drugi raz, chciałem na gazie przygazować, a wskazówka ledwo ponad 2tyś... i nic więcej (na jałowym). Na benzynie bez problemu chodzi.

Gaz zakładany 31 października 2007. Czy naprawa wchodzi w ramach gwarancji? (na to pytanie odpowiedzi nie znalazłem na tym forum niestety...). Przy okazji: co to może być i ile kosztowała by naprawa bez gwarancji?

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jedz i powiedz że się zje..... i tyle bez tłumaczenia że strzelił. A na marginesie to nie powinien strzelac, masz coś z iskrą nie tak. Sprawdź kable i świeczuszki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

był problem z aparatem zapłonowym - wymienione kable/świece/palec/kopułka... to było wymieniane jakiś miesiąc temu... ale będzie trzeba sprawdzić.

To co, nie mówić im o strzale...? ;/ Bo rozumiem, że tego gwarancja może nie ujmować...? :( ile może kosztować naprawa...?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czym to się może objawiać? Na benzynie chodzi bez problemu...

 

zastanawiam się nad zmianą na sekwencję w tym samym zakładzie... ile mogą krzyknąć za takie coś? Części wszystkie są ich więc wiedzą, co mogą z nimi zrobić i za ile... za to dałem 1800...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość czopochrup
ile mogą krzyknąć za takie coś? Części wszystkie są ich więc wiedzą, co mogą z nimi zrobić i za ile... za to dałem 1800...
watpie zeby odkupili od ciebie te czesci... bo w sumie uzywke ciezko sprzedac o ile sie wogole da bo cala homologacja jest wbita na twoje auto... :)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzwoniłem... oni mieli ze mną na pieńku od samego początku (najpierw przełączał się na gaz przy 2tyś obr... bez kontroli temp, następnie funkcja cut-off całkowicie była off... nawet, gdy 3x zgłaszałem że mi "pogłogę rozwala"...)... wszystko w końcu robił mi ich szef osobiście, bo pracowników miałem dosyć. Byłem umówiony na czwartek, bo powyżej 80km/h w 50% po wrzuceniu na jałowy po prostu tracił obroty i deadline... (1x była deadline przy zbliżaniu się do ronda - zblokowały się hamulce (brak ABS'u na wyłączonym silniku...), ale byłem chory i nie dotarłem.

Dziś zadzwoniłem do niego, przedstawiłem się i... "no i stało się, pierwszy wystrzał, mam nadzieję, że wszyskto ok, ale na gazie nie da się jeździć. Dosyć mam majstrowania i chcę przejść na sekwencję - ile to mnie będzie kosztować?" Odp. na to, że normalnie ok. 800zł jest droższa, ale tutaj będzie ok 1tyś... uśmiechnięty pytam się jaka instalacja: "stag" :) to ja na to "stag 300?"... zaczął się śmiać... no dobra, po znajomości będzie StaG300, to bardzo dobry komputer...

Z tego, co czytałem na forum, stąd wybrałem StaG300 - jeszcze jedno zakładają, też znane, ale nie pamiętam.

 

Jeszcze nie widziałem dokładnie, jak to pod maską teraz wygląda - po strzale założyłem obudowę i pojechałem do domku - było ciemno, padał deszcz a ja 37.8 temperatury... (wracałem z zaliczenia ze studiów)...

 

Co Wy na taką zamiankę? W 1tyś się zmieszczę (do 900zł chcę dojść), wsadzają mi stag'a 300 a reszty to nie wiem ;/

Pozdrawiam

 

[ Dodano: Pon 21 Sty, 2008 20:51 ]

Czy ktoś może rozwiać moje wątpliwości? Leżę chory niestety i nie jestem w stanie saemu sprawdzić...

Skoro po strzale, bez problemu przełączyłem na benzynę, dojechałem do stacji paliw, tam poprawiłem pod maską obudowę od filtra powietrza, odpaliłem (na benzynie), przygazowałem mu i chodził ok... (próbowałem na LPG też, przełączał, ale albo gasł, albo nie miał mocy), więc wróciłem do domu na benzynie jadąc jak wariat (żeby go sprawdzić). Drogę ok. 2km przejechałem tylko na benzynie, zbierał się dobrze i chodził na moje oko dobrze... jeśli przepływka by siadła, to chyba bym to odczuł od razu...? Czy po tym mogę wnioskować, że z przepływką jest ok? (a prawdopodobnie reduktor się przekręcił, czy jakaś gumka spadła... nie wiem, bo nie patrzyłem dokładnie...).

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przepływka żyje. Nie dotykaj gazu - bo znów będzie bum. Niech gostek Ci założy sekwencję i zapomnisz o problemach z gazem, ale niech się misiu postara. Na sekwencji strzałów nie będzie, ale na przepływkę gość gwarancji Ci nie da... jak znam życie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jest takie powiedzenie im prostsze tym lepsze i bardziej niezawodne...

Zawsze możesz założyć BLOS`a, olać ta całą elektronikę i mieć osiągi praktycznie jak na benzynie. Centralka w tym przypadku tylko będzie służyć jako przełącznik benzyna/gaz i emulator wtrysków. Resztą zajmie sie gaźnik. Cena blosa to 300zł.

Jak masz więcej kasy to oczywiście sekwencja najlepiej BRC :one:

 

a propos instalacji II generacji to dobrze sprawuje się w tym silniku BRC Blitz razem z dedykowanym mikserem pod ten silnik (taki w dwoma otworami o śr 32mm i 15mm nad przepływką) Mam ją u siebie i wszystko smiga jak trzeba , trzyma wolne obroty itp. Spalanie 10-11 po mieście w trasie da sie zejść do 8L. A obecnie testuje blosa.... i moge powiedziec narazie tyle ze na to nie to auto ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na sekwencji strzałów nie będzie, ale na przepływkę gość gwarancji Ci nie da... jak znam życie...

yyy, albo źle odebrałem, ale sekwencja ma jakis wpływ na przepływkę? ;/ chyba jednak źle odebrałem, gdyż wtryski są w sek. bezpośrednie a przepływka może ucierpieć tylko przy II gen..

Instalki już nie ruszam i im też nie pozwolą - conajmniej przy demontażu ich nie opuszczę w warsztacie, co by nie wpadli na pomysł dopalania i sprawdzania...

pozdrawiam

 

[ Dodano: Wto 22 Sty, 2008 16:14 ]

Dobra. Pojeździłem dziś w końcu... zbiera się, aż miło deptać :) Autodiognostyka: 55 :) (Wszystko cacy).

Byłem u gazownika. Dopłacam tysiąc i mam Stag300 i żółta listwa jak do tego silnika (tak twierdzi). We wtorek podmianka :)

Pozdrawiam

 

[ Dodano: Pią 25 Sty, 2008 15:01 ]

... i czekam i czekam... dziś piątek, jutro sobota... itp. itd. ;P

Czyli mi wyjdzie Stag300 za 2800 łącznie (wcześniej staG50, Lovato, Tomasetto za 1800zl). Teraz daje 1tyś. i wrzuca StaG300 na żółtej listwie... zobaczymy.

 

Podobno tutaj będzie trzeba ustawić wyższą temp przełączenia (30 stopni)... ale sekwencja to sekwencja...

Jakie są minusy sekwencji...?

 

Pozdrawiam

 

[ Dodano: Nie 27 Sty, 2008 19:48 ]

jeszcze poniedziałek... i we wtorek... :)

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość mdzalewscy
Jakie są minusy sekwencji...?

 

to japończyk, więc poproś o dość dobre i szybkie wtryski, np. magic jety lub planijety

 

reduktor to minimum 150KM katalogowo, zeby nie jakiegoś tam tomaseto najtańszego

 

będą Ci nawiercać kolektor dolotowy, niech zrobią to najbliżej głowicy jak się da

 

minusy to takie

wyższa cena

częstrzy serwis (filtry itd..)

konieczna praca na benzynie do tych 30 stopni

większa wrażliwość na czystość gazu, dobry filtr fazy lotnej bo Ci wtryski zabrudzi

 

dziwię się, że się zdecydowałeś na instalkę II gen., a nie od razu na wtrysk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dziwię się, że się zdecydowałeś na instalkę II gen., a nie od razu na wtrysk

$ robią wszystko... dostałem pracę i kupiłem samochód... wyszły problemy z aparatem zapłonu, wszystkie filtry/oleje (to wiadomo), ubezpieczenie OC AC NW (pierwszysamochód)... i się nazbierało... stąd była decyzja II gen....

Pozdrawiam

 

[ Dodano: Pon 28 Sty, 2008 17:20 ]

większa wrażliwość na czystość gazu, dobry filtr fazy lotnej bo Ci wtryski zabrudzi

Tankuję tylko na BP...

 

częstrzy serwis (filtry itd..)

 

Ale chyba i tak mimo wszystko widzę po postach na forum, że lepiej sekwencja, niż II gen. ...

Muszę doczytać co ile co się robi... bo gdzieś jest na forum zapewne :)

Dzięki :)

Pozdrawiam

 

[ Dodano: Wto 29 Sty, 2008 12:18 ]

Stag300, Valtek żółte, Tomasetto (mój silniczek ma mało koników (1,6). Pokazywał katalog i dobór, więc przystałem na to.).

Około po 17 odbieram go :) ciekawy jestem...

Pozdrawiam

 

[ Dodano: Wto 29 Sty, 2008 18:35 ]

Odebrałem :D Najpierw było full wskazanie gazu, po zatankowaniu było, że pusty bak, podjechałem, wyregulował i chodzi aż miło :D

Pozdrawiam

 

[ Dodano: Wto 29 Sty, 2008 21:02 ]

hmmm... Malutki "problemik"... Stag 300, Valteki żółte (yyy, nie pomyliłem czegoś?), Tomasetto...

Na benzynie bez problemu idzie ze zrywu, na gazie nic z tego... na benzynie przyśpiesza bez problemu, na LPG gaz w dechę i trochę się dławi, delikatnie jakby szarpie...

Co Wy na to? regulacja...?

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmmm... Malutki "problemik"... Stag 300, Valteki żółte (yyy, nie pomyliłem czegoś?), Tomasetto...

Na benzynie bez problemu idzie ze zrywu, na gazie nic z tego... na benzynie przyśpiesza bez problemu, na LPG gaz w dechę i trochę się dławi, delikatnie jakby szarpie...

Co Wy na to? regulacja...?

Pozdrawiam

 

na sekwencji takie gdybanie co to moze byc nie ma sensu, trzeba sie podpiac pod kompa i obejrzec mapy gazu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hehe, byłem dziś rano :) Wymiana czujnika temperatury (podobno był dobry, ale nie byli pewni, więc wymiana), jakiś wężyk z szedł z kolektora a nie od czujnika ciśnienia - przepieli i ponowna regulacja... w szczegóły nie patrzyłem, ale... trzeci bieg, 120km/h, jazda pod górkę a on jeszcze idzie do przodu :) Całkiem inny samochód :D Jednak sekwencja, to jest to :)

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no ja gdybym mogl to tez bym na sekwencje przeszedl ...bo dzisiaj po kolejnym miesiacu dobrej jazdy cos sie zepsulo strzalu chyba nie bylo bo to da sie odczuc ale nagle przestal jechac a jechalem 80kmh na 5 biegu i zaczely obroty malec ...oprocz tego wszystkie kontrolki zaczely sie palic naraz i migac ...(te od gazu ) spotkal sie ktos z tym jzu wczesniej ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
Gość danioprimera

Ludzie!!!!!! Musicie do tego modelu zastosowac gaz na sekwencyjnym wtrysku gazu i problemy z głowy!!! To jest silnik o wtrysku wielopunktowym i musi byc inst.sekwencyjna mimo ze jest kolektor ssacy aluminiowy!!!!! Ja miałem zwykłą inst, i pokrywa filtru mi maske wybiła jak wystrzeliła!!! Po roku bo wtedy znalazłem kase zmieniłem inst. na sekwencje zapłaciłem wtedy 4000zł teraz kosztuje 2700 w Poznaniu. Auto na sekwencji dostało kopa jak na benzynie. Na zwykłej instalce był muł ze w dupe kopnąć. Pozdrawiam!!!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...