Gość somber Opublikowano 19 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2008 witam mam mojá primerke od 7 miesiecy i jak dotad chodzila bez zarzutu jednak ostatnio zauwarzylem ze znika mi plyn do wspomagania dolalem ze dwa razy a gdy to nie pomoglo zajrzalem pod samochod i zobaczylem ze mam wyciek ,sprawdzilem wszystko i okazalo sie ze cieknie na polonczeniu przewodu do wspomagania z agregatem problem w tym ze mieszkam w angli (dlatego pszepraszam za bledy angielska klawiatura) a ci mechanicy sa tu cholernie drodzy ,nie tyle robocizna co czesci dlatego chcialbym kupic ten przewud sam ale nie wiem jaki.czy sa jakies oznaczenia tej czesci ,i czy mozecie mi polecic jakis sklep internetowy i jeszcze mam pytanie czy moge uzywac czesci ze starszych modeli a jak tak to jakich ,z gory dziekuje za odpowiedzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maki Opublikowano 20 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2008 a jaki rodzaj zacisku jest na tym połączeniu, może wystarczy dociągnąć zacisk ? ja tak miałem, że leciało ze zbiorniczka z płynem do wspomagania i po rurce spływało na dół. Okazało się, że zacisk był kompletnie luźny. Pozdrawiam Maki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość B12 Opublikowano 20 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2008 a ci mechanicy sa tu cholernie drodzy No, kolego, ale tam zarabiasz, powinno cię stać. a jaki rodzaj zacisku jest na tym połączeniu, może wystarczy dociągnąć zacisk ? No właśnie. Trza ustalić, który przewód. Jeśli ten przez który pompa ciągnie olej to może i wystarczy poprawić opaskę. Ale jeśli ten ciśnieniowy, zbrojony, którym olej idzie do przekładni, to już gorzej, przewód do wymiany. Życzę pierwszej opcji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość somber Opublikowano 20 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2008 to jest ten przewud ktury idzie od zbiorniczka z plynem do przekladni i w momencie gdy jest duze cisnienie na zlonczeniu z agregatem wybija plyn na zewnatrz dlatego mysle ze to ten zbrojony ale nie jestem pewny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość B12 Opublikowano 21 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2008 to jest ten przewud ktury idzie od zbiorniczka z plynem do przekladni Żaden nie idzie ze zbiorniczka bezpośrednio do przekładni. Masz tu rysunek (QG) i zdecyduj się na któryś. Kliknij Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BULI Opublikowano 25 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2009 U mnie wilgotno jest na wężyku - tym grubszym, który idzie od zbiorniczka z płynem - juz długo - odkąd w sumie kupiłem primerkę. płyn jest ale już ciut mniej. Jak silnik się nagrzewa to potrafi wyć jak dyfer w polonezie, później cichnie i czasami na nagrzanym silniku tez słychać to wycie. Przy skręcie kół w lewo - to samo ale inny dźwięk i słyszę go już od dawna. Byłem u mechaniora, żeby mi poprawili sprężynę (źle założyli przy wymianie amortyzatorów) i trzaski ustały ale takie świergotanie nadal jest i nie umieli tego wyczaić co i jak - podejrzewali klocki - nie to. Jednak chyba pojadę do mechanika, niech rozbierze i zobaczy co i jak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.