Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

[P11.144/W11.144] wspomaganie kierownicy


Gość somber

Rekomendowane odpowiedzi

witam mam mojá primerke od 7 miesiecy i jak dotad chodzila bez zarzutu jednak ostatnio zauwarzylem ze znika mi plyn do wspomagania dolalem ze dwa razy a gdy to nie pomoglo zajrzalem pod samochod i zobaczylem ze mam wyciek ,sprawdzilem wszystko i okazalo sie ze cieknie na polonczeniu przewodu do wspomagania z agregatem problem w tym ze mieszkam w angli (dlatego pszepraszam za bledy angielska klawiatura) a ci mechanicy sa tu cholernie drodzy ,nie tyle robocizna co czesci dlatego chcialbym kupic ten przewud sam ale nie wiem jaki.czy sa jakies oznaczenia tej czesci ,i czy mozecie mi polecic jakis sklep internetowy i jeszcze mam pytanie czy moge uzywac czesci ze starszych modeli a jak tak to jakich ,z gory dziekuje za odpowiedzi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a jaki rodzaj zacisku jest na tym połączeniu, może wystarczy dociągnąć zacisk ?

ja tak miałem, że leciało ze zbiorniczka z płynem do wspomagania i po rurce spływało na dół.

Okazało się, że zacisk był kompletnie luźny.

 

Pozdrawiam

Maki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a ci mechanicy sa tu cholernie drodzy

No, kolego, ale tam zarabiasz, powinno cię stać. :D

a jaki rodzaj zacisku jest na tym połączeniu, może wystarczy dociągnąć zacisk ?

No właśnie. Trza ustalić, który przewód. Jeśli ten przez który pompa ciągnie olej to może i wystarczy poprawić opaskę. Ale jeśli ten ciśnieniowy, zbrojony, którym olej idzie do przekładni, to już gorzej, przewód do wymiany. Życzę pierwszej opcji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to jest ten przewud ktury idzie od zbiorniczka z plynem do przekladni i w momencie gdy jest duze cisnienie na zlonczeniu z agregatem wybija plyn na zewnatrz dlatego mysle ze to ten zbrojony ale nie jestem pewny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

U mnie wilgotno jest na wężyku - tym grubszym, który idzie od zbiorniczka z płynem - juz długo - odkąd w sumie kupiłem primerkę. płyn jest ale już ciut mniej. Jak silnik się nagrzewa to potrafi wyć jak dyfer w polonezie, później cichnie i czasami na nagrzanym silniku tez słychać to wycie. Przy skręcie kół w lewo - to samo ale inny dźwięk i słyszę go już od dawna. Byłem u mechaniora, żeby mi poprawili sprężynę (źle założyli przy wymianie amortyzatorów) i trzaski ustały ale takie świergotanie nadal jest i nie umieli tego wyczaić co i jak - podejrzewali klocki - nie to.

Jednak chyba pojadę do mechanika, niech rozbierze i zobaczy co i jak

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...