Gość Spulchniator Opublikowano 20 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2008 Dziś los podsumował temat mojej jazdy Almerą, po dziewięciu miesiącach na usta cisną mi się same mocne słowa (niepochlebne oczywiście). Dziś jechałem sobie do bankomatu po drobne na zakupy gdy ni z tego ni z owego samochód po prostu zgasł. Nic nie objawiało zbliżających się problemów - wczoraj jeszcze na domiar złego wymieniłem świece żarowe i wracając do domu z zakładu zaobserwowałem że bardzo ładnie silnik pracuje (równiutko i cichutko), po naciągnięciu paska nawet odgłos poświstywania umilkł. Się kurcze nacieszyłem (żeby było jeszcze śmieszniej dodam, że dziś są moje imieniny grrr). Jak wyżej napisałem Alma po prostu zgasła i koniec. Zturlałem się na pobocze i zacząłem się zastanawiać co dalej. Sprawdziłem aku - działa, samochód kręci ale nie załączają się obroty. Wykonałem telefon do znajomego mechanika, po pewnym czasie podjechał pozerkać czy to coś oczywistego czy nie. Niestety bez komputera podobno nic nie da się zrobić. Z niemałym trudem (w moim gracie zardzewiał wkręt na hak!!!!) ściągnęliśmy trupa pod dom. Zaaferowany zacząłem pogrzebywać przy samochodzie. Wszelkie bezpieczniki są ok. Wymontowałem filtr paliwa - jak ja dymam pompką paliwko sie leje, jak kręcę to ani pompa ssąca ani ta (podobno jest) z baku ni chuchu nic nie robią (śpią se pindy jedne). Zdjąłem ten plastikowy duperelek z góry silnika i odkręciłem przed wtryskami chyba (takie cztery aluminiowie przewody) - susza jak na Saharze, nic się nie leje. Swoją drogą zastanawiam się, czy moim grzebaniem nie rozchrzaniłem tego rzęcha do końca ale trudno i tak od dziś mam jeden cel w życiu - nareperować to cholerne paskudztwo "wiertarko podobną gangrenę francusko-angielsko-japońską" i rozwalić ją na najbliższym słupie. Jutro szukam warsztatu w Wołominie z interfejsem który mi powie czego ta pieprzona suka zdechła. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arek N16 2,2 Di Opublikowano 20 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2008 No to sterownik pompy do wymiany :zly: . Nie zazdroszcze sam to przerabiałem :029: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Teres Opublikowano 20 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2008 Poszukaj tematu, w którym było trochę informacji o pompie VP44, były też podane adresy zakładów, które zajmują się naprawą pomp i sterowników. Sporo informacji jest na forum VectraClub. [ Dodano: Nie 20 Sty, 2008 17:31 ] A i jeszcze z ciekawości jaki przebieg ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Spulchniator Opublikowano 20 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2008 147 tysięcy - sterownik pompy powiadasz, wiecie ile to może kosztować? Bo jak więcej niż 5 to mam chyba trochę części do sprzedania ;P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arek N16 2,2 Di Opublikowano 20 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2008 U mnie padł przy 160 tys. Cena ok 1400zł ale jak Ci zatarła się pompa to remont może dojść do 4000 zł. Bo jak więcej niż 5 to mam chyba trochę części do sprzedania ;P Ja też po tym incydencie mam niesmak do marki nissan, no ale cóż tyle kasy włożymem na remont (3,9tys) to trzeba jeszcze z dwa lata pojeździć..... Myśle że przez te dwa lata chyba sterownik pompy mi znowu nie nawali ojj :029: [ Dodano: Nie 20 Sty, 2008 18:10 ] Myśle, że trzeba założyć klub padniętych pomp wtryskowych nissana i wszystkich ostrzegać przed zakupem tej japońsko-francusko-angielskiej marki a jak ktoś kupił to żeby od razu sprzedawał, żeby nie wchodził w wieksze koszty eksploatacji tego ,,samochodu" :027: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Spulchniator Opublikowano 20 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2008 Jestem za tym, jutro szukam u siebie warsztatu z interfejsem diagnostycznym, ale obstawiam że macie rację i to jest padnięta pompka... a potem proponuję zorganizować stały topic / ankietę czy coś w tym stylu osób wydymanych przez firmę Nissan. (przepraszam za wulgaryzmy ale dziś to już mnie szlag trafił) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ryath Opublikowano 21 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2008 Jestem za tym, jutro szukam u siebie warsztatu z interfejsem diagnostycznym, ale obstawiam że macie rację i to jest padnięta pompka... a potem proponuję zorganizować stały topic / ankietę czy coś w tym stylu osób wydymanych przez firmę Nissan. (przepraszam za wulgaryzmy ale dziś to już mnie szlag trafił) Porady gdzie naprawiac znajdziesz na forum, podobnie jak miejsca, ktore omijamy szeroooookim lukiem :D Uzyj wyszukiwarki. I jeszcze jedna prosba, zmodyfikuj nazwe tematu, na cos, co mologby sie przydac szukajacym odpowiedzi na taka sama usterke, ktora zainstaniala w Twoim aucie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Spulchniator Opublikowano 21 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2008 zmieniłem na bardziej czytelny, mam nadzieję że teraz jest oki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arek N16 2,2 Di Opublikowano 22 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2008 Spulchniator, byłeś u mechanika? Co Ci powiedział? Co zdjagnozował ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
herson Opublikowano 22 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2008 Myśle, że trzeba założyć klub padniętych pomp wtryskowych nissana i wszystkich ostrzegać przed zakupem tej japońsko-francusko-angielskiej bez przesady, pompa to element, który moze zawieść w każdym innym aucie, porozmawiaj z właścicielami dieslowskich opli, to zobaczysz jaką tam to jest bolączką Poza tym, myślisz, że pompowtryskiwacze czy common rail, jest niezawodny? Np we francuzach common rail pada, zazwyczaj po zakończeniu gwarancji.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Teres Opublikowano 22 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2008 Fakt, że Nissanowi trochę nie wyszło z tą pompą, ale tak jak pisze herson właściciele wszystkich opli DTi mają ten sam problem. Sam sterownik jest chyba szansa naprawić poniżej 1500, całość koło 3000. Niestety trzeba jeszcze dodać koszt wyjęcia silnika... chyba że się mylę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gonzo Opublikowano 22 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2008 Marki samochodów w których padają pompy wtryskowe montowane także w Nissanie Almera 2,2 DI TYPU VP44 FIRMY BOSCH OPEL, FORD, AUDI, VW, NISSAN, MITSUBISHI, BMW, SAAB ZNALAZŁEM TAKE OGŁOSZENIE Witam zajmuje sie naprawa pompy wtryskowej typu vp44 u klienta w garażu Przemek woj. śląskie kontakt pod nr 501 154 143 opel astra, vectra, zafira, x20dtl, y20dth, ford tddi, audi 2,5 tdi objawy: w momencie kręcenia zapala sie kontrolka elektroniki silnika, ciśnienie na przewodach paliwowych nie jest zbyt wystarczające by odpalić auto, przy podpięciu sie KTS-EM w błędach: sterownik pompy, wymienić pompe wtryskowa, elektromagnetyczny zawor dawki, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość almera83 Opublikowano 22 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2008 Witam! Jestem właścicielką Almery 2,2 D. Jeżdżę nią od czerwca 2004. Do tej pory wszystko było świetnie nigdy mnie nie zawiadła , aż do połowy grudnia 2007. Pewnego wieczoru wyjechałam na wieczorną przejaszczkę, stanełam na światłach i.... tak już zostało! :/ Okałało się, że poszedł moduł od pomy!!!! W warsztacie powiedziano mi, że jest to najczęstsza usterką w almerkach i nie ma na nią wpływu ilość przejechanych kilometrów, styl jazdy itd. Poprastu ten typ tak ma! Czy to prawda, że to jest wadą w tych modelach??? Pozdrawiam serdecznie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Teres Opublikowano 23 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2008 Tak, to prawda :/ mnie to jeszcze nie spotkało, ale nie śpię spokojnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
herson Opublikowano 23 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2008 Tydzień temu znajomemu z pracy w vectrze 2,2, padła pompa po zatankowaniu tej niby ulepszonej ropy na BP. Co gorsza, poszła w całości, nie tylko sterownik.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Spulchniator Opublikowano 23 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2008 Ok, mój szczęśliwy numerek to 1251 - sterownik jak dobrze pamiętam i jeszcze 1600 - co to to nie wiem, dziś wieczorem czekam na wyrok na mojego gruchota (napiszę koło 22:00 co to jest ). Pozdrawiam wszystkich No i pompa walnęła - tzn nie trzyma ciśnienia. Jutro wieczorem będę miał wymontowaną a w dzień popytam po zakładach które rekomendowaliście w stolicy do naprawy. Potem zaś gruchot nieodwołalnie idzie pod młotek. Nie zamierzam na niego tracić ani złotówy więcej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
herson Opublikowano 24 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2008 AUDI, VW kiedy lub do kiedy montowane były w tych markach pompy??? Wiem, że teraz odchodzą powoli od pompowtryskiwaczy na rzecz common rail Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Teres Opublikowano 24 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2008 AUDI, VW kiedy lub do kiedy montowane były w tych markach pompy??? Wiem, że teraz odchodzą powoli od pompowtryskiwaczy na rzecz common rail 2.5 TDI na pewno do 2003 roku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Spulchniator Opublikowano 28 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2008 Ok, dziś dzwonili z serwisu Bosha - padł sterownik oraz zawór kontroli wtrysku. Całość imprezy 2700PLN. Na pytanie dlaczego toto poszło odpowiedź była prozaiczna. Ze starości, w środku pompka podobno w bardzo dobrym stanie, jedynie elektronika dała ciała i przy okazji zabrała ze sobą zaworek. Mam ochotę kogoś pobić. W środę odbieram a w czwartek dam znać czy mój gruchot w ogóle po zabiegu jeździ. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arek N16 2,2 Di Opublikowano 29 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2008 To ciesz się ze tylko 2700PLN. U mnie zatarło całą pompę ( bo padł sterownik pompy przy 90 km/h i od razu odciął dopływ paliwa)) - koszt z regeneracją pompy + nowy sterownik+ nabicie klimy - 3900PLN : Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gonzo Opublikowano 31 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2008 Jakie oznaczenie i numer ma pompa wtryskowa VP44 montowana w NIssan Almera 2,2 di 110km 2000r http://aukcja.onet.pl/show_item.php?item=301427816 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tolo74 Opublikowano 14 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2008 Zastanawiam sie czy na kompie można wczesniej wychwycic nieprowidlowosci pracy tej pompy oraz zapobiec jej mechnicznemu uszkodzeniu. Czytalem ze serwis BOSCH proponuej srodek STANADYNE jako dodatek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
herson Opublikowano 14 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2008 Zastanawiam sie czy na kompie można wczesniej wychwycic nieprowidlowosci pracy tej pompy oraz zapobiec jej mechnicznemu uszkodzeniu.Czytalem ze serwis BOSCH proponuej srodek STANADYNE jako dodatek. Nie można, dowiesz się jak zaliczy glebe, na sam sterownik nie ma rady, co do mechaniki, ile ludzi tyle opinii, lej co Ci podpowie zdrowy rozsądek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.