Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

[WP11.144] Xenony - swieca tam gdzie one chca...


hippi
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Żarniki mają gniazdo D2S, kupiłem na allegro za jakieś 150 zł z przesyłką za komplet na przód.

 

Co do kalibracji ręcznej: najlepiej i tak na diagnostyce, ale światło lewe powinno być "krótsze" od prawego stąd takie załamanie w linii światła xenonu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

za komplet na przód.

 

...a są też komplety na tył :D ?

Dzięki za typ. Tak podejrzewałem że to ten ale hciałem się upewnić

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

 

Wreszcie udało mi się na spokojnie zrobić fotki. U mnie to wygląda tak:

 

nissan1mb1.th.jpgthpix.gif

 

Tak wygląda światło jak podjadę pod ścianę, oba reflektory świecą równo.

 

nissan2ph1.th.jpgthpix.gif

 

Tak to wygląda z przodu.

 

nissan3jh1.th.jpgthpix.gif

 

A tak wygląda złącze od tyłu w lampie. Zupełnie inne niż u and_pec...

 

pozdrawiam

 

Darek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

 

Ok, czyli spryskiwacze to atrapa :) Gdzieś czytałem, że są montowane w wersjach Comfort High bez względu na to czy są xenony czy nie, no to poziomowanie mnie zmylilo.

 

pozdrawiam

 

Darek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widocznie od 2001 roku spryskiwacze to standard bez względu na rodzaj lamp, a lampy to tak jak napisał Rubino

Jak działają to nie jest atrapa. Casem się przydają, zwłaszcza w zimie jak ci błotem chlapią

 

arcy bardzo mocno pozdrawiam :D :diabel: :diabel2:

 

Andrzej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
Frost Jakoś coś tu nie łapię. Masz spryskiwacze, to wskazywałoby na Xenony, ale po diabła te pokrętło do regulacji wysokości lamp. Przecież po to masz czujniki na osiach, żeby nic tam nie ustawiać w kabinie. Xenony fabryczne posiadają samoregulację i nie potrzebują korektora w kabinie. Te spryskiwacze to chociaż działają, powinieneś mieć przycisk do nich pod regulacją lusterek. Spryskiwacze lamp działają tylko przy włączonych światłach. Może masz zwykłe halogeny i zderzak od wersji z Xenonami :) albo HIDa w miejsce halogenów

Fabryczne Xenony mają oznaczenie"E" na lampie. To u ciebie wygląda mi na jakąś kombinację

 

Koledzy czy mógłby mi ktoś na 100% wyjaśnić jak to jest z ksenonami i regulacją wysokości w kabinie?

Bo ja mam ksenony i mam też tą regulację. I auto jest z polskiego salonu i nic nie było kombinowane ponoć.

Czy było...?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Buda z fabrycznie wstawionymi Xenonami posiada spryskiwacze i czujniki na osiach do samoregulacji lamp. Jest to wymóg, który musi być spełniony do homologacji auta wyposażonego w takie lampy. Regulacji w kabinie nie ma bo po to masz te czujniki.

 

Może masz HIDy wstawione w zwykłe lampy soczewkowe.

Podaj moderatorowi numer VIN to ci powiedzą co tam fabrycznie powinno być.

HA ha Polski salon pewnie z serwisówką jeszcze kupioną na allegro za 50 zeta. Jak masz diesla to zapewne z Polski :D bo takie nie widziały nigdy naszych salonów.

Sprawdzałeś ten salon, że masz pewność. Jak był tam serwisowany to mają go w ewidencji u siebie. Wystarczy podać im tylko VIN z dowodu i powiedzą ci wszystko.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Buda z fabrycznie wstawionymi Xenonami posiada spryskiwacze i czujniki na osiach do samoregulacji lamp. Jest to wymóg, który musi być spełniony do homologacji auta wyposażonego w takie lampy. Regulacji w kabinie nie ma bo po to masz te czujniki.

 

Może masz HIDy wstawione w zwykłe lampy soczewkowe.

Podaj moderatorowi numer VIN to ci powiedzą co tam fabrycznie powinno być.

HA ha Polski salon pewnie z serwisówką jeszcze kupioną na allegro za 50 zeta. Jak masz diesla to zapewne z Polski :D bo takie nie widziały nigdy naszych salonów.

Sprawdzałeś ten salon, że masz pewność. Jak był tam serwisowany to mają go w ewidencji u siebie. Wystarczy podać im tylko VIN z dowodu i powiedzą ci wszystko.

 

Nie no bez przesady, mam wszystkie papiery, serwisówkę itd, i auto kupiłem od drugiego właściciela - pracownika ASO Nissan. Po VIN'ie już sprawdzałem w moim miejscowym ASO przez znajomego no ale tylko tyle że pewne pochodzenie bo Nissan to nie Mercedes i nie mają wszystkich serwisów w centralnym kompie. Światła jak zapalam to normalnie wstają a regulacja jest w środku. Napiszcie komu wysłać VIN na priva jeśli ktoś ma możliwość mi to wszystko zdekodować to będę wdzięczny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może to jest o natężenia oświetlenia w zegarach. Listę moderatorów masz na stronie głównej

Wszystko co dotyczy Nissana Primera

Moderatorzy moderatorzy, jarkk, jaca V6, Ryath, BULI, johny_fellow , ale i Bombel jest modem i tu zagląda

Masz i temat poświęcony VIN http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.p...amp;view=newest

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za rady. Napisałem do moderatora prośbę o rozkodowanie oznaczeń modelu i zobaczymy. Dam znać w tym temacie co się okazało. Zaglądałem dziś pod maskę i wszystko wygląda tak jak wyżej jest opisane, są te naklejki z ostzreżeniem o wysokim napięciu i ta biała naklejka też.

 

Może to jest o natężenia oświetlenia w zegarach.

 

Naprawdę myślisz że istnieją ludzie którzy potrafią pomylić potencjometr regulacji oświetlenia zegarów z pokrętłem regulacji wysokości świateł... ? ;) Zwłaszcza że oba działają...

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Kto wymieniał żarniki i na jakie?

Sklepy Lubelskie oferują OSRAM po 280/szt i Philips 320/szt. Po prostu szok.

Alegro ma Osrama i Pchilipsa po ~ 140/szt i kurier gratis.

Są też żarniki D2S firmy "krzak china" po 50/szt.

Jak to się ma z ich jakością. Straszą w sklepach, żepo tych chińskich to może paść ptrzetwornica. Mają rację czy chwalą swoje?

kn Ty kupiłeś komplet za 150 Jak to się sprawuje i ile czasu?

 

:!: Interesują mnie tylko D2S w oryginlne lampy, Zadne HIDy i inne wqynalazki :!:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość maxima262

Tak sie składa że kupiłem ostatnio tzw. H.I.D D2S 6000K różnica jest widoczna na razie mają czas ileś godzin na rozświetlenie sie. Wcześniej były OSRAM 4300k, albo sie przepalały

bo nieraz na przeciwmgielnych musiałem jeździć po prostu porażka z widocznością, teraz różnica jest kolosalna, zobaczymy ile pochodzą za 2szt. zapłaciłem 99pln.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Znalazłem taki temat http://www.motonews.pl/forum/?op=fvt&t...amp;c=0&f=9

Wychodzi z niego że lepiej kupić HIDa D2S 6000k za 45 zeta niż te Philipsy, bo to to samo.

 

Straszono mnie, że HID D2S może uszkodzić przetwornice. Ile w tym prawdy ? Odnoszę wrażenie że był to blef sprzedawcy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Maza sprawdż styki, może wtyczka jest żle założona, albo za słabo przekręcona.

W najgorszym przypadku przetwornica siada, ale zacznij od wtyczki.

Pamiętaj o wysokim napieciu wyłącz lampy zanim zaczniesz tam grzebać.

 

P.s Jakie masz żarniki (firma) bo że D2S to wiem :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 tygodni później...

Stanko,

 

Stanko - skąd Ty kurna masz takie piękne BIAŁE kierunki ? Czy to fota Twojego auta ?Jeśli wiesz gdzie kupić takie lampy tylne to please pochwal się gdzie :)

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

Mój problem z xenonem polega na tym że po zapaleniu świateł jest białe światło po kilku minutach robi się żółte normalne nie wiem o co kaman. Może wiecie co z tym może wymiana załatwi sprawę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość maxima262

No raczej, wypalają się żarniki, u mnie jedna świeciła na biało a druga miała żółtawą poświatę. Wymiana załatwi problem zestaw H.I.D 8000k to wydatek 100pln

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mi chyba podszedł torx 20

zestawik kilkunastu kluczyków za 23 zł kupiłem w sklepie z częściami

zawsze się przyda

nasadki z torxami mieli za 35 zł

 

daliście radę żarnik wyjąć bez wyciągania akumulatora? :/

 

 

edit

 

dokładnie te co kupiłem miały takie dziurki i pasuje

przekładałem żarniki żeby zobaczyć co się kończy żarnik czy przetwornica

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A może ktoś już kupił na allegro to powie od kogo wziąć żeby było sprawdzone

 

[ Dodano: Czw 12 Lut, 2009 15:23 ]

to były zwykle torx mam wrażenie że musi być nawiercony w śrubce wystaje jakiś bolczyk

 

[ Dodano: Czw 12 Lut, 2009 15:28 ]

miałeś te objawy co u mnie po kilku minutach świeciły jak normalne żarówki. Pomogło

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pimi Dokładnie, jedna świeci słabiej, bardziej na żółto.

Mam takie żarniki - OSRAM XENARC

 

czym się różnią oznaczenia żarników 66040 od 66240 ??

bo na aledrogo 66040 gość ma za 140 plus pare złotych przesyłka >>LINK<<

a inny 66240 za 240 >>LINK<<

to jest lepsiejsza chińszczyzna i oryginał ??

 

- różnica 100 a od total "made in china" za 40-50zł prawie i 200 zł

to jest loteria? zależy jak się trafi? czy brać te za 140?

 

and_pec wymieniałeś już swoje? podziel się wiedzą ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...