kn Opublikowano 9 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2008 Żarniki mają gniazdo D2S, kupiłem na allegro za jakieś 150 zł z przesyłką za komplet na przód. Co do kalibracji ręcznej: najlepiej i tak na diagnostyce, ale światło lewe powinno być "krótsze" od prawego stąd takie załamanie w linii światła xenonu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
and_pec Opublikowano 9 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2008 za komplet na przód. ...a są też komplety na tył ? Dzięki za typ. Tak podejrzewałem że to ten ale hciałem się upewnić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Frost Opublikowano 10 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2008 Witam, Wreszcie udało mi się na spokojnie zrobić fotki. U mnie to wygląda tak: Tak wygląda światło jak podjadę pod ścianę, oba reflektory świecą równo. Tak to wygląda z przodu. A tak wygląda złącze od tyłu w lampie. Zupełnie inne niż u and_pec... pozdrawiam Darek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Rubinio Opublikowano 10 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2008 Witam, A tak wygląda złącze od tyłu w lampie. Zupełnie inne niż u and_pec... pozdrawiam Darek Bo to zwykłe H7. Pozdrawiam Robert Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Frost Opublikowano 10 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2008 Witam, Ok, czyli spryskiwacze to atrapa Gdzieś czytałem, że są montowane w wersjach Comfort High bez względu na to czy są xenony czy nie, no to poziomowanie mnie zmylilo. pozdrawiam Darek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Rubinio Opublikowano 10 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2008 Nie koniecznie atrapa, ja mam h7 i spryskiwacze działają. Pozdrawiam Robert Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
and_pec Opublikowano 10 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2008 Widocznie od 2001 roku spryskiwacze to standard bez względu na rodzaj lamp, a lampy to tak jak napisał Rubino Jak działają to nie jest atrapa. Casem się przydają, zwłaszcza w zimie jak ci błotem chlapią arcy bardzo mocno pozdrawiam :diabel: :diabel2: Andrzej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zyzio Opublikowano 29 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2008 Frost Jakoś coś tu nie łapię. Masz spryskiwacze, to wskazywałoby na Xenony, ale po diabła te pokrętło do regulacji wysokości lamp. Przecież po to masz czujniki na osiach, żeby nic tam nie ustawiać w kabinie. Xenony fabryczne posiadają samoregulację i nie potrzebują korektora w kabinie. Te spryskiwacze to chociaż działają, powinieneś mieć przycisk do nich pod regulacją lusterek. Spryskiwacze lamp działają tylko przy włączonych światłach. Może masz zwykłe halogeny i zderzak od wersji z Xenonami albo HIDa w miejsce halogenów Fabryczne Xenony mają oznaczenie"E" na lampie. To u ciebie wygląda mi na jakąś kombinację Koledzy czy mógłby mi ktoś na 100% wyjaśnić jak to jest z ksenonami i regulacją wysokości w kabinie? Bo ja mam ksenony i mam też tą regulację. I auto jest z polskiego salonu i nic nie było kombinowane ponoć. Czy było...? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
and_pec Opublikowano 29 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2008 Buda z fabrycznie wstawionymi Xenonami posiada spryskiwacze i czujniki na osiach do samoregulacji lamp. Jest to wymóg, który musi być spełniony do homologacji auta wyposażonego w takie lampy. Regulacji w kabinie nie ma bo po to masz te czujniki. Może masz HIDy wstawione w zwykłe lampy soczewkowe. Podaj moderatorowi numer VIN to ci powiedzą co tam fabrycznie powinno być. HA ha Polski salon pewnie z serwisówką jeszcze kupioną na allegro za 50 zeta. Jak masz diesla to zapewne z Polski bo takie nie widziały nigdy naszych salonów. Sprawdzałeś ten salon, że masz pewność. Jak był tam serwisowany to mają go w ewidencji u siebie. Wystarczy podać im tylko VIN z dowodu i powiedzą ci wszystko. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zyzio Opublikowano 29 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2008 Buda z fabrycznie wstawionymi Xenonami posiada spryskiwacze i czujniki na osiach do samoregulacji lamp. Jest to wymóg, który musi być spełniony do homologacji auta wyposażonego w takie lampy. Regulacji w kabinie nie ma bo po to masz te czujniki. Może masz HIDy wstawione w zwykłe lampy soczewkowe. Podaj moderatorowi numer VIN to ci powiedzą co tam fabrycznie powinno być. HA ha Polski salon pewnie z serwisówką jeszcze kupioną na allegro za 50 zeta. Jak masz diesla to zapewne z Polski bo takie nie widziały nigdy naszych salonów. Sprawdzałeś ten salon, że masz pewność. Jak był tam serwisowany to mają go w ewidencji u siebie. Wystarczy podać im tylko VIN z dowodu i powiedzą ci wszystko. Nie no bez przesady, mam wszystkie papiery, serwisówkę itd, i auto kupiłem od drugiego właściciela - pracownika ASO Nissan. Po VIN'ie już sprawdzałem w moim miejscowym ASO przez znajomego no ale tylko tyle że pewne pochodzenie bo Nissan to nie Mercedes i nie mają wszystkich serwisów w centralnym kompie. Światła jak zapalam to normalnie wstają a regulacja jest w środku. Napiszcie komu wysłać VIN na priva jeśli ktoś ma możliwość mi to wszystko zdekodować to będę wdzięczny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
and_pec Opublikowano 30 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2008 Może to jest o natężenia oświetlenia w zegarach. Listę moderatorów masz na stronie głównej Wszystko co dotyczy Nissana Primera Moderatorzy moderatorzy, jarkk, jaca V6, Ryath, BULI, johny_fellow , ale i Bombel jest modem i tu zagląda Masz i temat poświęcony VIN http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.p...amp;view=newest Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zyzio Opublikowano 30 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2008 Dzięki za rady. Napisałem do moderatora prośbę o rozkodowanie oznaczeń modelu i zobaczymy. Dam znać w tym temacie co się okazało. Zaglądałem dziś pod maskę i wszystko wygląda tak jak wyżej jest opisane, są te naklejki z ostzreżeniem o wysokim napięciu i ta biała naklejka też. Może to jest o natężenia oświetlenia w zegarach. Naprawdę myślisz że istnieją ludzie którzy potrafią pomylić potencjometr regulacji oświetlenia zegarów z pokrętłem regulacji wysokości świateł... ? Zwłaszcza że oba działają... Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
and_pec Opublikowano 19 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2008 Kto wymieniał żarniki i na jakie? Sklepy Lubelskie oferują OSRAM po 280/szt i Philips 320/szt. Po prostu szok. Alegro ma Osrama i Pchilipsa po ~ 140/szt i kurier gratis. Są też żarniki D2S firmy "krzak china" po 50/szt. Jak to się ma z ich jakością. Straszą w sklepach, żepo tych chińskich to może paść ptrzetwornica. Mają rację czy chwalą swoje? kn Ty kupiłeś komplet za 150 Jak to się sprawuje i ile czasu? :!: Interesują mnie tylko D2S w oryginlne lampy, Zadne HIDy i inne wqynalazki :!: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maxima262 Opublikowano 19 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2008 Tak sie składa że kupiłem ostatnio tzw. H.I.D D2S 6000K różnica jest widoczna na razie mają czas ileś godzin na rozświetlenie sie. Wcześniej były OSRAM 4300k, albo sie przepalały bo nieraz na przeciwmgielnych musiałem jeździć po prostu porażka z widocznością, teraz różnica jest kolosalna, zobaczymy ile pochodzą za 2szt. zapłaciłem 99pln. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
and_pec Opublikowano 5 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2009 Znalazłem taki temat http://www.motonews.pl/forum/?op=fvt&t...amp;c=0&f=9 Wychodzi z niego że lepiej kupić HIDa D2S 6000k za 45 zeta niż te Philipsy, bo to to samo. Straszono mnie, że HID D2S może uszkodzić przetwornice. Ile w tym prawdy ? Odnoszę wrażenie że był to blef sprzedawcy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Maza Opublikowano 5 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2009 Witam, Moje xenony czasem dziwnie migają... jak stroboskop Nic na taki temat na forum nie znalazłem, Czy mieliscie takie objawy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
and_pec Opublikowano 6 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2009 Maza sprawdż styki, może wtyczka jest żle założona, albo za słabo przekręcona. W najgorszym przypadku przetwornica siada, ale zacznij od wtyczki. Pamiętaj o wysokim napieciu wyłącz lampy zanim zaczniesz tam grzebać. P.s Jakie masz żarniki (firma) bo że D2S to wiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość cezarnet Opublikowano 4 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2009 Przedwczoraj kupiłem HIDy 6000K, i poprostu rewelacja. Gorąco polecam! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość cichy00 Opublikowano 4 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2009 Stanko, Stanko - skąd Ty kurna masz takie piękne BIAŁE kierunki ? Czy to fota Twojego auta ?Jeśli wiesz gdzie kupić takie lampy tylne to please pochwal się gdzie Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pimi Opublikowano 12 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2009 Witam Mój problem z xenonem polega na tym że po zapaleniu świateł jest białe światło po kilku minutach robi się żółte normalne nie wiem o co kaman. Może wiecie co z tym może wymiana załatwi sprawę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maxima262 Opublikowano 12 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2009 No raczej, wypalają się żarniki, u mnie jedna świeciła na biało a druga miała żółtawą poświatę. Wymiana załatwi problem zestaw H.I.D 8000k to wydatek 100pln Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pimi Opublikowano 12 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2009 A może ma ktoś taki specjalny kluczyk do odkręcenia osłony żarówki torx 15 chyba nawiercony w środku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
waldemarr3 Opublikowano 12 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2009 mi chyba podszedł torx 20 zestawik kilkunastu kluczyków za 23 zł kupiłem w sklepie z częściami zawsze się przyda nasadki z torxami mieli za 35 zł daliście radę żarnik wyjąć bez wyciągania akumulatora? :/ edit dokładnie te co kupiłem miały takie dziurki i pasuje przekładałem żarniki żeby zobaczyć co się kończy żarnik czy przetwornica Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pimi Opublikowano 12 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2009 A może ktoś już kupił na allegro to powie od kogo wziąć żeby było sprawdzone [ Dodano: Czw 12 Lut, 2009 15:23 ] to były zwykle torx mam wrażenie że musi być nawiercony w śrubce wystaje jakiś bolczyk [ Dodano: Czw 12 Lut, 2009 15:28 ] miałeś te objawy co u mnie po kilku minutach świeciły jak normalne żarówki. Pomogło Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
waldemarr3 Opublikowano 12 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2009 pimi Dokładnie, jedna świeci słabiej, bardziej na żółto. Mam takie żarniki - OSRAM XENARC czym się różnią oznaczenia żarników 66040 od 66240 ?? bo na aledrogo 66040 gość ma za 140 plus pare złotych przesyłka >>LINK<< a inny 66240 za 240 >>LINK<< to jest lepsiejsza chińszczyzna i oryginał ?? - różnica 100 a od total "made in china" za 40-50zł prawie i 200 zł to jest loteria? zależy jak się trafi? czy brać te za 140? and_pec wymieniałeś już swoje? podziel się wiedzą Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.