Gość MarekS Opublikowano 22 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2008 Krótkie pytanko - czy przy wymianie w/w filtra trzeba obniżać ciśnienie w układzie paliwowym :zdziw: Pytam, bo znalazłem takie info w manualu. Czy jeśli tego nie zrobię może faktycznie "siknąć" paliwo :?: Przyznam się, że gdyby nie fakt, że chciałem spr., czy filtr jest przy zbiorniku, czy w komorze silnika, pewnie zmieniłbym bez żadnych kombinacji. Ale teraz kwitnie u mnie ziarnko zasianej niepewności Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mariano_85 Opublikowano 22 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2008 Krótkie pytanko - czy przy wymianie w/w filtra trzeba obniżać ciśnienie w układzie paliwowym :zdziw: Pytam, bo znalazłem takie info w manualu. Czy jeśli tego nie zrobię może faktycznie "siknąć" paliwo :?: Przyznam się, że gdyby nie fakt, że chciałem spr., czy filtr jest przy zbiorniku, czy w komorze silnika, pewnie zmieniłbym bez żadnych kombinacji. Ale teraz kwitnie u mnie ziarnko zasianej niepewności w benzynie ---filtr masz pod samochodem koło zbiornika paliwa (tuż obok progu) taki mały okragły możesz smiało go wypinać i zmieniac (bedzie ciutek ciekło ale sto nic) w dieslu -masz w komorze silnika Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysiek Opublikowano 22 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2008 Ja w benzyniaku miałem w komorze silnika.....SR20De. Troszkę paliwa pociekło przy wymianie ale niewiele. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bandi Opublikowano 22 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2008 tylko zgaś peta przed wymianą.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość B12 Opublikowano 22 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2008 w benzynie ---filtr masz pod samochodem koło zbiornika paliwa (tuż obok progu) taki mały okragły Jeśli coś tam jest, to na pewno nie filtr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość MarekS Opublikowano 23 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2008 Nie napisałeś co to za model i jaki silnik. W opisie tematu wpisałem, ale widzę, że nie "przenosi" tego opisu - P11 SR20De Też mi się wydaje, że jest w komorze silnika (chociaż Żona nie dała mi auta na spr. organoleptyczne ) Zawsze się troche wyleje ale nic nie trzeba odpowietrzać. Nie chodzi o odpowietrzenie, a o czynności do zrobienia przed wymianą - tzn. wyjąć bezpiecznik pompy, zapalić silnik, poczekać aż zgaśnie, spr. jeszcze raz zapalić i dopiero wtedy wymieniać filtr :zdziw: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BULI Opublikowano 23 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2008 MarekS, w manualu (masz go - tak pisałeś) jest rysunek, który wysłałem ci na maila. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
artur Opublikowano 23 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2008 witam. z tego co widziałem w P10 i P11,(2.0) to są w komorze silnika. w pozycji pionowej , węzyki o dołu jeden i z góry drugi .po lewej stronie serwa hamulcowego, a ciśnienia u mnie pozbywam się poprzez wyłączenie pompy paliwa( mam wyłącznik pompy) . natomiast w filtrze zawsze troche zostaje. wymieniasz na nowy przekręcasz kluczyk i pompa sama napełni układ . może sie zdarzyć że po odpaleniu zgaśnie. ale po następnym już bedzie działał. pozdro. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość MarekS Opublikowano 23 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2008 @Buli - dotarło, dzięki. To utwierdza mnie w przekonaniu, że manual nie kłamał i filtr jest w komorze, co z kolei znacznie ułatwi jego wymianę @artur - chyba faktycznie, dla spokoju sumienia, zrobię wg instrukcji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Dziudak Opublikowano 24 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2008 Dzisiaj wymieniałem taki filtr,rzeczywiście jest w komorze silnika.Wystarczy wyłączyć zapłon,uzbroić się w śrubokręt krzyżakowy,mieć dużo siły żeby sciągnąć przewód,roboty na 10 minut , ale jaka radośc po wymianie ..:-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BULI Opublikowano 25 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2008 że manual nie kłamał i filtr jest w komorze, co z kolei znacznie ułatwi jego wymianę a czemu manual miałby kłamać ???Po to jest, żeby z niego korzystać - serwis z niego korzysta nie miałem czasu poszukać ale teraz się udało będzie dla potomnych, było to juz przerabiane http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.p...t=filtra+paliwa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość MarekS Opublikowano 26 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2008 że manual nie kłamał i filtr jest w komorze, co z kolei znacznie ułatwi jego wymianę a czemu manual miałby kłamać ??? Bo w manualu filtr wyglądał jak do golfa diesla nie miałem czasu poszukać ale teraz się udało będzie dla potomnych, było to juz przerabiane http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.p...t=filtra+paliwa Fakt, szukałem tylko P11, a przecież P10 ma ten sam silnik Dodane potem: No i poległem : Pompkę odłączyłem, paliwo "spuściłem", wyjąłem filtr z obejmy, odkręciłem górną opaskę i ..... lipa - przewód gumowy nawet nie drgnie :036: Ma ktoś może jakiś dobry patent na zdjęcie węża :?: Miejsca na kombinacje za dużo nie ma. I przy okazji - czy od spodu również jest identyczna obejma :?: Jeśli tak, to jak się do niej dobrać :?: Po odłączeniu górnego węża przekręcić filtr, zsunąć "obudowę" filtra i wtedy będzie dostęp :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
artur Opublikowano 27 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2008 witam: ja po zdjęciu opaski zaciskowej wsuwam pod wężyk malutki śrubokręt taki prawie ostry i sie guma odkleja potem staram się wężyk ciągnąć z równoczesnym kręceniem lewo prawo. a jeśli nie ma dobrego dostępu to mam zagięty pret (kąt prosty) i naostrzony jak srubokręt. zawsze pomaga. dla tworzyw sztucznych opalarką podgrzewam ( ciepłe elastyczne) a w tym przybadku to bez ognia z wiadomych powodów. pozdro. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość junioor Opublikowano 27 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2008 Ma ktoś może jakiś dobry patent na zdjęcie węża :?: Miejsca na kombinacje za dużo nie ma. ja po prostu ścisnąłem wężyk kombinerkami i obróciłem cały filtr - guma odeszła od metalu i potem łatwo go ściągnąć. I przy okazji - czy od spodu również jest identyczna obejma :?: Jeśli tak, to jak się do niej dobrać :?: Po odłączeniu górnego węża przekręcić filtr, zsunąć "obudowę" filtra i wtedy będzie dostęp :?: Zgadza się od dołu jest identyczna obejma. I po odłączeniu góry można go przechylić aby mieć lepszy dostęp tylko uwaga bo w filtrze jest jeszcze trochę paliwa. Metoda ściągnięcia ta sama tzn złapałem kombinerkami wąż i obróciłem filtrem, gładko zeszło. Potem to już tylko montaż nowego i jazda Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ewela177 Opublikowano 14 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2011 mam nissana primere 1996 roku i przy ponad setce na 5 giegu sie dusi podejrzewam ze to filtr paliwa ale nie wiem na 100% Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dejwiszcze Opublikowano 14 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2016 Witam, wymieniałem niedawno filtr paliwa w swoim nissmo 2001 r. 2.0 td. i chciałem się podzielić swoim sposobem(może komuś też się tak uda) Przy wymianie użyłem tylko i włącznie takiego klucza: http://allegro.pamula.pl/pub/A-838.jpg + troche ropy luzem wlałem do nowego filtra. I teraz uwaga. Skręciłem wszystko, nie dotykają przy tym pompki. Nie zrobiłem tak naprawdę nic oprócz wymiany filtra. zapaliłem samochód. Na chwilę spadły obroty i wróciły na normę. Samochód mi nie zgasł. Profilaktycznie przygazowałem na jałowym żeby wywalić sadzę. Poleciało trochę czarnego dymu. I działa :] żadnych problemów a zrobiłem już ze 100 km od tamtej pory. Witam, wymieniałem niedawno filtr paliwa w swoim nissmo 2001 r. 2.0 td. i chciałem się podzielić swoim sposobem(może komuś też się tak uda) Przy wymianie użyłem tylko i włącznie takiego klucza: http://allegro.pamula.pl/pub/A-838.jpg + troche ropy luzem wlałem do nowego filtra. I teraz uwaga. Skręciłem wszystko, nie dotykają przy tym pompki. Nie zrobiłem tak naprawdę nic oprócz wymiany filtra. zapaliłem samochód. Na chwilę spadły obroty i wróciły na normę. Samochód mi nie zgasł. Profilaktycznie przygazowałem na jałowym żeby wywalić sadzę. Poleciało trochę czarnego dymu. I działa :] żadnych problemów a zrobiłem już ze 100 km od tamtej pory.Zrobiłem juz 20000 tysięcy i w dalszym ciągu wszystko działa Wysłane z mojego Nexus 5 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.