Gość suchy12345 Opublikowano 23 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2008 Witam, mam takie pytanie wymieniłem dzisiaj klocki i jak zaciągnąłem ręczny łapie tylko prawe koło lewe ledwo co, czy oprócz regulacji ręcznego w konsoli środkowej, jest jakaś dodatkowa regulacja linki przy zaciskach hamulca? Bo z tego co widziałem to lewa linka jest luźniejsza od prawej wiec może jest jakaś dodatkowa regulacja. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość B12 Opublikowano 23 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2008 Bo z tego co widziałem to lewa linka jest luźniejsza od prawej wiec może jest jakaś dodatkowa regulacja. Nie ma. Sprawdź, czy linka chodzi w pancerzu. Jak będzie zapieczona, to będzie właśnie taki efekt. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość D@r3k Opublikowano 31 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2008 Witam Ja też jestem po wymianie tylnych tarcz i klocków hamulcowych. Przy okazji naciągania ręcznego, zauważyłem, ze linka rozdzielająca się za dźwignią ręcznego, od strony pasażera jest dłuższa niż od kierowcy - czy to jest normalne? Jeszcze nie byłem na hamowni i nie jestem w stanie powiedzieć które koło silniej "bierze". Chcę by ręczny był bardzo skuteczny - po prostu by koła się blokowały. Jestem po teście hamulców - prawe koło hamuje duużo lżej niż lewe - jest to kwestia linki, niedotarcia się jeszcze klocków i tarcz..? Mechanik twierdzi, że tłoczki delikatnie chodzą. Po jeździe tarcze są b.gorące - dużo bardziej niż przednie. dziękuję za odpowiedzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość aux84 Opublikowano 28 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2010 Witam Ja też jestem po wymianie tylnych tarcz i klocków hamulcowych. Przy okazji naciągania ręcznego, zauważyłem, ze linka rozdzielająca się za dźwignią ręcznego, od strony pasażera jest dłuższa niż od kierowcy - czy to jest normalne? Jeszcze nie byłem na hamowni i nie jestem w stanie powiedzieć które koło silniej "bierze". Chcę by ręczny był bardzo skuteczny - po prostu by koła się blokowały. Jestem po teście hamulców - prawe koło hamuje duużo lżej niż lewe - jest to kwestia linki, niedotarcia się jeszcze klocków i tarcz..? Mechanik twierdzi, że tłoczki delikatnie chodzą. Po jeździe tarcze są b.gorące - dużo bardziej niż przednie. dziękuję za odpowiedzi. Mam taki problem z hamulcem ręcznym. W trakcie jazdy (zwłaszcza na wybojach) zapala mi się ikonka hamulca ręcznego: pomiga i znika. Auto hamuje tak jak powinno. Jak się porusza dźwignią hamulca ręcznego to czuć spory luz na początku, jakby dźwignia "luźno latała". Jak hamulce zaciągnie się "na maksa" to wtedy działa. Czy migająca ikonka to przyczyna "za luźnego" hamulca? Jeśli tak to w jaki sposób podciągnąć ów hamulec? to mryganie jest denerwujące ;/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawello Opublikowano 28 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2010 Mam taki problem z hamulcem ręcznym. W trakcie jazdy (zwłaszcza na wybojach) zapala mi się ikonka hamulca ręcznego: pomiga i znika. Auto hamuje tak jak powinno. Jak się porusza dźwignią hamulca ręcznego to czuć spory luz na początku, jakby dźwignia "luźno latała". Jak hamulce zaciągnie się "na maksa" to wtedy działa. Czy migająca ikonka to przyczyna "za luźnego" hamulca? Jeśli tak to w jaki sposób podciągnąć ów hamulec? to mryganie jest denerwujące ;/ Kolego najpierw sprawdz sobie poziom płynu hamulcowego, jężeli jest go mało kontrolka będzie mrygała. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość aux84 Opublikowano 28 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2010 Kolego najpierw sprawdz sobie poziom płynu hamulcowego, jężeli jest go mało kontrolka będzie mrygała. poziom w normie; płyn wymieniany 5k km temu, hamulce brzytwy - to nie tu tkwi problem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
theant Opublikowano 29 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2010 Skoro dźwignia lata to może podciągnij najpierw linkę w kabinie przy samej dźwigni - ja to zrobiłem wczoraj bo dźwignia miała u mnie luz ok 1,5-2 cm. Też mam różnie hamujące strony prawą i lewą - stwierdzone na stacji diagnostycznej - i rzeczywiście łącznik linek jest przekrzywiony, co by wskazywało na inne ich ustawienie. W ESM do N16 nie ma nic o dodatkowej regulacji oprócz tej w kabinie. Jak będę miał czas to sprawdzę po zdjęciu kół tylnych co da się zrobić, może jest coś takiego (jeśli chodzi o samo działanie) jak we Fiacie Uno (poprzednik) - samoregulacja ręcznego (takie coś na zapadkach), którą można było "resetować" a po max. naciągnięciu samo się regulowało, tak że obie strony łapały równo. Jak na razie po podciągnięciu łapie wcześniej ale zablokować kół nie mogę podczas jazdy na wprost, tylko czasem na ostrzejszym zakręcie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jutuu Opublikowano 2 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2010 witam Czytam perypetie kolegi z hamulcem ręcznym. Mam równiez źle działajacy hamulec ręczny, podejrzewam że on zniszczył mi tarcze z tyłu auta(ale to inna sprawa). W sasiednim forum od kolegi Fraglesa po odsyfrowaniu VIN dowiedziałem sie ze moje auto N16 z 2001 1.8 " PN201 PARKING BRAKE REPLACEMENT R Kilometres No Limit MIS No Limit ", "Auto podlega akcji serwisowej dotyczącej wymiany hamulca postojowego" i w dalszym tłumaczeniu kolegi wynikało że ta "Akcja jest bezterminowa i bez limitu kilometrów". Czy czasem kolega majacy jakiś krzywy wspornik w hamulcu ręcznym nie ma podobnej sytuacji?. Jesli byś rozszyfrował historię serwisowania na tamtym forum może by sprawa sie wyjaśniła. O co mi chodzi. Jeśli jest to wada fabryczna i nie ma ograniczeń czasu i km w jej naprawie to może ktoś by za to beknął( tzn zapłacił za naprawę albo nieodpłatnie usunął usterkę) Tak rozumuję Akcję Serwisową Solidnej Firmy Nissan. Czy mylę się? Ma ktoś na ten temat jakis konkret. Pomińmy Panowie tekst ze jestem naiwny hahaha bo sam to czuję, ale moze nie jest to sprawa stracona. Co mam zrobić. Poradzcie do kogo konkretnie sie zgłosić ASO Nissana gdziekolwiek we Wrocławiu?. Napisałem maila do IMPWARu na Wilanowskiej Wrocław i na Bielanach ale jakoś nikt chyba tam kompów nie otwiera i nie czyta maili od intruzów. Po świętach zadzwonię do nich. Jeśli mienią sie przedstawicielem NIssana na Dolny Ślask to może powinno ich to cos obchodzić.(i znowu sie mylę?). Czytam to i ręce mi opadają http://prawo.wieszjak.pl/forum/thread/9678,Jak-NISSAN-POLSKA-traktuje-swoich-klientow---przestroga.htm A ja szukam serwisu autoryzowanego we wrocławiu, by wskoczyć w akcje serwisową wymiany hamulca ręcznego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość piobar Opublikowano 2 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2010 jeśli tak intensywnie rozmawiacie o hamulcu ręcznym to podpowiedzcie mi proszę gdzie i jak się to robi od strony kabiny-przy dźwigni Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość woocash Opublikowano 2 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2010 Pod hamulcem ręcznym jak rozsuniesz zasłonki to zobaczysz nakrętkę trzeba ją poluźnić dalej nie wiem co robić bo kolega mi to zrobił. POZdro. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość aux84 Opublikowano 20 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2010 Problem rozwiązany....... trzeba było dolać trochę płynu hamulcowego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdS Opublikowano 9 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2011 Pod hamulcem ręcznym jak rozsuniesz zasłonki to zobaczysz nakrętkę trzeba ją poluźnić dalej nie wiem co robić bo kolega mi to zrobił. POZdro. Hej, mógłby ktoś napisać coś więcej? Najpierw sprawdzę poziom płynu (wymieniany rok temu) Objaw to tylko luz na dźwigni ręcznego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jasio_ciaputek Opublikowano 10 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2011 ja ostatnio zauważyłem podobne objawy u mnie, tz włączająca się kontrolka ręcznego (podczas gwałtownego przyśpieszania i na zakrętach) i luz na lewarku podczas zaciągania. Zaraz zerknę do manuala, może tam coś będzie opisane. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.