Gość Mariuszz Opublikowano 23 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2008 KOMU UDAŁO SIĘ OSIĄGNĄĆ DUŻY PRZEBIEG OCZYWIŚCIE JAKOS UDOKUMENTOWANY I Z JAKIM SKUTKIEM TECHNICZNYM WNĘTRZNOŚCI? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomaszek Opublikowano 24 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2008 Tu masz przebiegi primer http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.p...asc&start=0 poszukaj to na pewno znajdziesz identyczny temat w almerkach i nie pisz dużymi literami bo to oznacza krzyk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
binladen Opublikowano 24 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2008 moja ma ponad 240 tyś i śmiga jak nowa w silniku nic nie robione [ tylko uszczelniacz wału wymieniony] :one: :diabel2: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Speeder Opublikowano 24 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2008 moja ma ponad 240 tyś i śmiga jak nowa w silniku nic nie robione [ tylko uszczelniacz wału wymieniony] :one: :diabel2: Powiem delikatnie: mijasz się z prawdą Bin :027: :one: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
binladen Opublikowano 25 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2008 speeder dolot to nie silnik , poza tym wszystko po staremu :diabel: :one: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Speeder Opublikowano 25 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2008 Mariussz, jeśli przejmujesz się, że masz np 250 000 przebiegu to nie ma czym bo te silniki przeżyją wszystko i niektóre podejrzewam dochodzą do 500 000 ale o tym nie wiemy bo liczniki cofają Bin ja nie miałem na myśli dolotu...Ty tam coś jeszcze kryjesz pod maską... ja też :one: ....żartowałem oczywiście -100 % seria z seryjną puszką...zero modów i jeżdżę w kapeluszu :diabel: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniek Opublikowano 26 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2008 to fakt, prędzej się buda rozleci niż silnik. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość przema22 Opublikowano 26 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2008 Moja almerka ma 208 tyś i dalej chodzi nic nie robiłem tylko oleje filtry :diabel: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
prezes113 Opublikowano 26 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2008 Ja ze swoimi 183 000 km póki co nie zabłysnę, ale faktycznie - prędzej buda zardzewieje niż silnik padnie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ADAM85 Opublikowano 26 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2008 moje 187 tys nie robi wrazenia na silniku. rocznik 1999. wszystko jest ok..... a bywa ze jestem dla niej brutalny.. czesto chodzi na obrotach w zakresie 4000-6200 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość nevada1986 Opublikowano 26 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2008 Moja ma 130000, na silniku i na skrzyni nie ma ani sladu oleju, nawetnajmniejszegol zapocenia mysle ze 300000 na miekko bez wiekszych napraw powinna wytrzymac, wszystko inne w jaknajlepszym porzadku. Oby mi dobrze sluzyla. Odpukac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tusiek Opublikowano 28 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2008 he he a ja mam 254 tyś i rozrzad troszeczke slychac... ale jeszcze nie tragedia... wiec bez strachu kolego... uszczelniacz równierz wymienilem przy 180 tys km hmm.... i nic wiecej:) aha swiece:D:D:D:D:D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Popekx Opublikowano 28 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2008 uszczelniacz równierz wymienilem przy 180 tys km hmm jak rozpoznac kiedy go wymienic? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mariuszz Opublikowano 29 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2008 No to widzę panowie że obserwujmy raczej budę naszyh piękności a silnika nie żałować oby tylko miał dobre piciu :-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MARTI Opublikowano 30 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2008 usterki ga14de: uszczelniacz wału korbowego przod orginal około 30zł regulator cisnienia paliwa na listwie wtryskowej około 350zł najblizej silnika sprzeglo łozyska skrzyni biegów reszta to żadkość Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
binladen Opublikowano 30 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2008 oprucz listwy to juz wszystko robiłem czyżby teraz czas na nią :one: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.