Gość Tombolot Opublikowano 24 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2008 ostatnio postanowiłem dać troche po tylku mojej almerze i powiem Wam że po przekroczeniu 4000 obrotów (na każdym biegu) samochód idzie bardzo dobrze, ale mam wrażenie że silnik ledwie trzyma się ramy. Jak to jest u Was ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malin_f1 Opublikowano 24 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2008 nic takiego nie odczuwałem ale kiedyś w Sunnym 1,4 przy 8500rpm to rzeczywiście jakby chciał wyskoczyć :diabel2: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Michał...G Opublikowano 24 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2008 Sprawdź może pierw czy silnik jest przykręcony :diabel2: A ramy to almera nie ma, jedynie co to szczątkową zwana podłóżnicami, ale spraw lepiej stan poduszek mocujących silnik, w mojej 1,4 nie mam takiego wrazenia ze silnik zaraz wyskoczy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość blufut Opublikowano 24 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2008 po przekroczeniu 4000 obrotów (na każdym biegu) samochód idzie bardzo dobrze, ale mam wrażenie że silnik ledwie trzyma się ramy. Bo on chce jeszcze więcej! Aż sie wyrywa do przodu To zapewne wina poduszek amortyzujących blok silnika, albo z zawieszeniem masz coś nie tak. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
binladen Opublikowano 24 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2008 ja niemam takiego problemu , powyrzej 4000 obrotów to on dopiero sie budzi :diabel: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Speeder Opublikowano 24 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2008 U mnie to jest odgłos startujacego samolotu przy tych obrotach a później to już jest tylko lepiej... :diabel: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tombolot Opublikowano 25 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2008 a jak sądzicie, czy pękniety kolektor wydechowy może powodować takie wrażenie i przenośić jakieś drgania na zawieszenie/silnik ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bankroot Opublikowano 25 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2008 A ramy to almera nie ma, jedynie co to szczątkową zwana podłóżnicami, wydaje mi się, że są to podłużnice Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dylson Opublikowano 25 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2008 wydaje mi się, że są to podłużnice Wydaje mi sie, ze zdanie zaczynamy z duzej litery. A jak nie masz nic ciekawego do napisania to sobie daruj takie posty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bankroot Opublikowano 25 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2008 wydaje mi się, że są to podłużnice Wydaje mi sie, ze zdanie zaczynamy z duzej litery. A jak nie masz nic ciekawego do napisania to sobie daruj takie posty. Nie za bardzo rozumiem Twojego posta. Nie mogłem chyba bardziej kulturalnie zwrócić uwagi koledze na ewidentny błąd ortograficzny. Kolega się nie odzywa i ma rację, bo na pewno jest mi wdzięczny za zwrócenie uwagi. Jeśli Tobie to nie przeszkadza, to Twoja sprawa. Zauważ, że swoje zdanie dopisałem po przecinku cytatu, zatem mała litera była uzasadniona. Co do Ciebie, to zapamiętaj, że nigdy nie zaczyna się zdania od A i to nie jest ważne czy małego czy dużego. Etykieta każdego Forum (może tego nie) nakazuje pisać poprawną polszczyzną i nie jest przejawem Twojej kultury nawoływanie mnie do zaprzestania pisania takich postów. pozdrawiam i życzę więcej luzu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tombolot Opublikowano 25 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2008 Panowie, Panowie - miało być więcej o pracy silnika Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dylson Opublikowano 25 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2008 Jezeli chciales zwrocic uwage koledze to jest takie cos jak pw i takie rzeczy tak mozna zalatwic a nie na forum!! Jesli tego nie rozumiesz to nie bede Ci wiecej tego tlumaczyl. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bankroot Opublikowano 25 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2008 Jezeli chciales zwrocic uwage koledze to jest takie cos jak pw i takie rzeczy tak mozna zalatwic a nie na forum!! Jesli tego nie rozumiesz to nie bede Ci wiecej tego tlumaczyl. Dobrze Szanowny kolego, tak będę robił na przyszłość. Strasznie jesteś ważny. Jesteś moderatorem ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dylson Opublikowano 25 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2008 Bankroot, chodzi o to, zeby nie robic ot. Ty go zrobiles a ja sie "podpalilem" i go pociagnalem. Wiesz o czym mowie? Ps. Nie jestem modem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość scarab Opublikowano 25 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2008 Wracając do tematu, to ostatnio tez zacząłem kręcić swoją N15 powyżej 4000 rpm i jestem zadowolony aczkolwiek powoli apetyt rośnie w miarę jedzenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bankroot Opublikowano 26 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2008 Bankroot, chodzi o to, zeby nie robic ot. Ty go zrobiles a ja sie "podpalilem" i go pociagnalem. Wiesz o czym mowie?Ps. Nie jestem modem. dobże panowie, pszekonaliście mnie. Wiencej nie będę zwracał ówagi na błendy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marcin EZG Opublikowano 26 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2008 Wiadomo od dawna ze silnik 16 zaworowy lubi i potrzebuje duze obroty zeby zaczał porządnie isc.A od 4000 obr taki silnik sie dopiero budzi.Na codzien jezdze Hondą Civic ktora dopiero od 4500 dostaje zajebistego kopa i spokojnie znosi obroty rzędu 7000-7500.A moze jescze ciutke wiecej ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Valdecki Opublikowano 26 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2008 Witam ja również zgodzne sie ze po czterech tysiącach obrotów silnik budzi sie do życia jezt naprawde dobry pozdraiwam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość N_15 Opublikowano 26 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2008 Osobiście uważam, że japońskie silniki mają dużą wyższą kulturę pracy niż niemieckie silniki. Oczywiście nie chce napisać że niemieckie silniki są złe, są to też bardzo dobre konstrukcje, jednak nie tak dobre jak japońskie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość przema22 Opublikowano 26 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2008 Nie ma problemu na każdym biegu powyżej 4000 tys silnik dalej się wkręca i chodzi idealnie :diabel: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wwl Opublikowano 26 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2008 po przekroczeniu 4000 obrotów (na każdym biegu) samochód idzie bardzo dobrze Czy to 8V czy 16V, silniki benzynowe maja moce maxymalne na wysokich obrotach odwrotnie niz dieselki. Jesli masz najechane pod 200tys km to raczej darowalbym Twej Almerce takich jazd na obrotach dla dobra silnika i zywotnosci. Ogolnie jak sie przesiadlem w Almerke, to zdecydowanie gora obrotow dlugo ciagnie do przodu. Kat zaplonu tez jest wazny. Jak ostatnio ze swiatel bralem sie z Uniakiem 1.4, ktory nie odpuszczal, to wcale duzo nie dostal batow. Na przyspieszenie nigdy nie narzekalem, ale jakos hamulcom nie ufam bo latwo blokuja kola. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malin_f1 Opublikowano 26 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2008 szkoda że nie natrafiłes na takiego uniaka jak ja miałem bo zostałbyś ze 2 długości samochodu z tyłu :diabel2: Uno 1,4 to niezły przecinak miałem takiego silnik 1,4 zmieniony wałek, wywalony kat, CAI po trasie na 5 biegu od 80km/h zbierało się tak jak almera na 3 wszystko dzięki niskiej masie a w sprincie do setki to wszystkie seryjne GA14,GA16 QG15,18 i co niektóre SR20 robiłem jak chciałem. Po tym jak przesiadłem się z Uno na Almerę byłem w szoku "boże ten samochód nie jeździ" Jak wiadomo wszystko jest kwestią przyzwyczajenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość karol Opublikowano 26 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2008 po przekroczeniu 4000 obrotów (na każdym biegu) samochód idzie bardzo dobrze, I tak mabyć.* Amen. ------------- *Zaznaczam, że mówię o 1,6 na wtrysku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wwl Opublikowano 27 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2008 wszystko jest kwestią przyzwyczajenia Malin uwierz mi, pojezdzilem, wiem co to N15 i starczy. Jak czytam posty ludzi, ktorzy uwazaja GA14DE za rakiete to usmiech mi sie uruchamia. Dobre, miejscie autko, ktore jest zwawe ale bez przesady. Teraz spadlo tak na cenie, ze az zal oddawac po takiej cenie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malin_f1 Opublikowano 27 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2008 ja tam nie narzekałem weź pod uwage mase N15 w sedanie, seryjną moc 87KM u mnie 94 realnie było i pokaż mi samochód który przy masie ponad 1300kg z kierowcą z silnikiem 1,4 max 100km który poleci 200 licznikowe a że rzeczywiście jest 185 to już inna bajka ale i tak nie jest źle pozatym GA14 na trasie na III biegu jakoś daje radę Edit W Accordzie mam wpisane w dowodzie 1339kg... a w E46 320D żony 1559kg tam to ma co silnik ciągnąć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.