Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

[N15] jazda N15 powyżej 4000 obrotów


Gość Tombolot
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

ostatnio postanowiłem dać troche po tylku mojej almerze i powiem Wam że po przekroczeniu 4000 obrotów (na każdym biegu) samochód idzie bardzo dobrze, ale mam wrażenie że silnik ledwie trzyma się ramy.

 

Jak to jest u Was ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nic takiego nie odczuwałem :) ale kiedyś w Sunnym 1,4 przy 8500rpm to rzeczywiście jakby chciał wyskoczyć :diabel2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Michał...G

Sprawdź może pierw czy silnik jest przykręcony :diabel2: A ramy to almera nie ma, jedynie co to szczątkową zwana podłóżnicami, ale spraw lepiej stan poduszek mocujących silnik, w mojej 1,4 nie mam takiego wrazenia ze silnik zaraz wyskoczy :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

po przekroczeniu 4000 obrotów (na każdym biegu) samochód idzie bardzo dobrze, ale mam wrażenie że silnik ledwie trzyma się ramy.

 

Bo on chce jeszcze więcej! Aż sie wyrywa do przodu ;)

 

To zapewne wina poduszek amortyzujących blok silnika, albo z zawieszeniem masz coś nie tak.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wydaje mi się, że są to podłużnice

Wydaje mi sie, ze zdanie zaczynamy z duzej litery. A jak nie masz nic ciekawego do napisania to sobie daruj takie posty.

 

Nie za bardzo rozumiem Twojego posta.

Nie mogłem chyba bardziej kulturalnie zwrócić uwagi koledze na ewidentny błąd ortograficzny.

Kolega się nie odzywa i ma rację, bo na pewno jest mi wdzięczny za zwrócenie uwagi.

Jeśli Tobie to nie przeszkadza, to Twoja sprawa.

Zauważ, że swoje zdanie dopisałem po przecinku cytatu, zatem mała litera była uzasadniona.

Co do Ciebie, to zapamiętaj, że nigdy nie zaczyna się zdania od A i to nie jest ważne czy małego czy dużego.

 

Etykieta każdego Forum (może tego nie) nakazuje pisać poprawną polszczyzną i nie jest przejawem Twojej kultury nawoływanie mnie do zaprzestania pisania takich postów.

 

pozdrawiam i życzę więcej luzu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jezeli chciales zwrocic uwage koledze to jest takie cos jak pw i takie rzeczy tak mozna zalatwic a nie na forum!! Jesli tego nie rozumiesz to nie bede Ci wiecej tego tlumaczyl.

 

Dobrze Szanowny kolego, tak będę robił na przyszłość.

Strasznie jesteś ważny. Jesteś moderatorem ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bankroot, chodzi o to, zeby nie robic ot. Ty go zrobiles a ja sie "podpalilem" i go pociagnalem. Wiesz o czym mowie?

Ps. Nie jestem modem.

 

dobże panowie, pszekonaliście mnie.

Wiencej nie będę zwracał ówagi na błendy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość marcin EZG

Wiadomo od dawna ze silnik 16 zaworowy lubi i potrzebuje duze obroty zeby zaczał porządnie isc.A od 4000 obr taki silnik sie dopiero budzi.Na codzien jezdze Hondą Civic ktora dopiero od 4500 dostaje zajebistego kopa i spokojnie znosi obroty rzędu 7000-7500.A moze jescze ciutke wiecej :))

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Osobiście uważam, że japońskie silniki mają dużą wyższą kulturę pracy niż niemieckie silniki. Oczywiście nie chce napisać że niemieckie silniki są złe, są to też bardzo dobre konstrukcje, jednak nie tak dobre jak japońskie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

po przekroczeniu 4000 obrotów (na każdym biegu) samochód idzie bardzo dobrze

Czy to 8V czy 16V, silniki benzynowe maja moce maxymalne na wysokich obrotach odwrotnie niz dieselki.

Jesli masz najechane pod 200tys km to raczej darowalbym Twej Almerce takich jazd na obrotach dla dobra silnika i zywotnosci.

Ogolnie jak sie przesiadlem w Almerke, to zdecydowanie gora obrotow dlugo ciagnie do przodu. Kat zaplonu tez jest wazny.

Jak ostatnio ze swiatel bralem sie z Uniakiem 1.4, ktory nie odpuszczal, to wcale duzo nie dostal batow.

Na przyspieszenie nigdy nie narzekalem, ale jakos hamulcom nie ufam bo latwo blokuja kola.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

szkoda że nie natrafiłes na takiego uniaka jak ja miałem bo zostałbyś ze 2 długości samochodu z tyłu :diabel2: Uno 1,4 to niezły przecinak miałem takiego :D silnik 1,4 zmieniony wałek, wywalony kat, CAI po trasie na 5 biegu od 80km/h zbierało się tak jak almera na 3 wszystko dzięki niskiej masie a w sprincie do setki to wszystkie seryjne

GA14,GA16 QG15,18 i co niektóre SR20 robiłem jak chciałem. Po tym jak przesiadłem się z Uno na Almerę byłem w szoku "boże ten samochód nie jeździ" Jak wiadomo wszystko jest kwestią przyzwyczajenia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wszystko jest kwestią przyzwyczajenia

Malin uwierz mi, pojezdzilem, wiem co to N15 i starczy.

Jak czytam posty ludzi, ktorzy uwazaja GA14DE za rakiete to usmiech mi sie uruchamia.

Dobre, miejscie autko, ktore jest zwawe ale bez przesady.

Teraz spadlo tak na cenie, ze az zal oddawac po takiej cenie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja tam nie narzekałem weź pod uwage mase N15 w sedanie, seryjną moc 87KM u mnie 94 realnie było i pokaż mi samochód który przy masie ponad 1300kg z kierowcą z silnikiem 1,4 max 100km który poleci 200 licznikowe a że rzeczywiście jest 185 to już inna bajka ale i tak nie jest źle pozatym GA14 na trasie na III biegu jakoś daje radę :)

Edit

W Accordzie mam wpisane w dowodzie 1339kg... a w E46 320D żony 1559kg tam to ma co silnik ciągnąć :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...