Gość vad_marv Opublikowano 24 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2008 powitać. mam pytanko szukalem w wyszukiwarce ale te szukanie to do bani! zaczelo mi mocno slychac wspomaganie przy kreceniu kierownica jakoś glośno sie to objawia słychać pompe z takim harakterystycznym jekiem kreci sie raczej normalnie bez oporow.wczesniej tego tak niebylo slychac dopiero dzisiaj jak stanolem,to to wyraznie uslyszalem, nie wiem moze pociekl gdzies olej bylo ciemno i niesprawdzilem jeszcze. ale mimo to prosze o podpowiedzi co moze byc przyczyna takiej pracy wspomagania i jak by temu zaradzić z gory dzieki za podpowiedzi. P.S. oliwe sprawdziłem jest nigdzie nic niepociekło ,chodz stan jest lekko ponad minimum. moze to za malo doleje to zobacze czy bedzie poprawa.ale dalej zekam na podpowiedzi,bo niezdaje mi sie zeby dolanie az tak zmieniło jego prace. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Hugo Opublikowano 26 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2008 Dolanie powinno wyeliminować, albo chociaż zmniejszyć jęczenie pompy, chyba, że dostała już po d*pie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
supernissanb12 Opublikowano 27 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2008 Jaki ten odgłos jest? Czy taki jak wcześniej przy max skręconych kołach? Znaczyło by, ze pompa ma coś za ciężko i daje na przelew. Próbuj odpowietrzyć. poczytaj sobie : :one: moja męka: http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.p...ganie+sunny+b12 http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.p...ganie+sunny+b12 http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.p...ganie+sunny+b12 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość vad_marv Opublikowano 28 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2008 taki odgłos byl własnie jak bypzy skrecie maksymalnym nawet przy lekkim skrecaniu kołami a na maksa to juz calkiem głśno. tylko ze teraz to juz wrocilo do normy samo. nie jest idealnie i cichutko ale jest prawie dobrze. jutro doleje oleju do ukladu tak jak sie nalezy zeby nie bylo na minimum.no i z ciekawości porusze ta śrubke na pompie.z tego co rozumiem odkreca sie by bylo lzej krecić? ale metodą prób i blędów dojde do tego,bo warto poznawać auto którym sie jeżdzi..supernissanb12 dzieki za linki i podpowiedz.pozdro. [/b] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
supernissanb12 Opublikowano 28 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2008 Pochopnie nie kręć, jeśli już to dosłownie 1 mm. Regulujesz w ten sposób ciśnienie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość vad_marv Opublikowano 29 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2008 Pochopnie nie kręć, jeśli już to dosłownie 1 mm. Regulujesz w ten sposób ciśnienie domyslam sie ze jest to czułe ustrojstwo ,obiecuje bede delikatny .dzieki [ Dodano: Wto 12 Lut, 2008 14:46 ] BOMBEL zamknij temat niech nie wisi i dzieki za podpowiedzi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.