Gość Majkel991 Opublikowano 27 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2008 Cześć, mam brudną przepustnicę. Czy mozna ja wyczyscic bez demontazu calej wraz z przeplywka? Chcialbym zdjac tylko odudowe filtra i przy pomocy preparatu do czyszczeni, szmatki i jakiegos szpikulca to zrobic. Pytanie czy tak mozna to zrobic i czy po takiej operacji reset ECU wystarczy aby oborty sie ustawily? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ABT Opublikowano 27 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2008 teoretycznie możesz zdjąć tylko obudowę filtra i kratkę na przepustnicy i jakoś na jakimś patyku (szpikulcu) czyścić tam wewnątrz i głębiej otwierając klapkę linką gazu i samą klapkę przeczyścić również. Ale wszystkie syfy jeśli za mocno polejesz to Ci ściekną prosto do kolektora i zawędrują dalej jak opalisz auto. Więc darowałbym sobie taki manewr, ściągnąć przepustnice jest stosunkowo łatwo, 4 śruby, odpinasz wszystkie wtyczki i węże i możesz spokojnie mieć wszystko na stole a co do tematu, reset by wystarczył a nawet byłby niekonieczny jeśli rzeczywiście wina obrotów leży po stronie przepustnicy, ale za obroty biegu jałowego odpowiedzialny jest silniczek krokowy, mocowany bezpośrednio na przepustnicy i ma tam jakieś swoje kanaliki które przeczyścisz przecież bo to wszystko na przepustnicy, a jak się czyści już sam silniczek krokowy to właśnie reset się robi i obroty ustawiają sie same. Po za tym to też nie musi być przyczyną nierównych obrotów :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Majkel991 Opublikowano 27 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2008 Dzieki ABT! Chyba sie odważę i zrobię jak sugerujesz..Pozdrawiam! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ABT Opublikowano 27 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2008 śmiało tu nie ma żadnej filozofii Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Buddha Opublikowano 27 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2008 Witam A czy problem nierównych obrotów spowodowany jest też przez brudną przepustnice w Dieslach?? Mam taki problem, że rano po odpaleniu nierówno pracuje, natomiast jak się nagrzeje silnik to jest wszystko OK. Pracuje równiutko. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ras Opublikowano 26 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2010 Witam. Również powoli zbliżam się do przeczyszczenia przepływki i przepustnicy, przeczytałem powyższe posty, niby proste, ale zastanawia mnie ten reset komputera, rozumiem po co, i jest to oczywiste, ale nie wiem jak się go robi. Mam P11.144 silnik 1,8 2000 rok. Może mi ktoś to opisze dość w prosty sposób. Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.