alfabox0266 Opublikowano 28 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2008 Jak większość K10 kowców wie,że miały one również wentylowane tarcze,ale tylko w rocznikach 12.88-10.92. okazuje się,że piasta w tych rocznikach ma 61 mm średnicy,a starsze tj. 12.82-11.88 miały średnice 59 mm. I w tym momencie toczymy pierścień centrujący zakładamy na piaste i na to wypasioną wentyklę No i koniec............... no bo reszta pasuje jak du..a do nocnika chociaż tarcza jest gr 15 zamiast starej 12mm. Życzę radochy z wypasu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
geniula1 Opublikowano 28 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2008 na ebay brytyjski lu niemieckim idzie kupić nowe wentylowane tarcze do k10 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alfabox0266 Opublikowano 28 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2008 Tak,oczywiście ale tylko do roczników 12.88-10.92,a roczniki 12.82-11.88 miały mniejszą piaste. I dla tego właśnie napisałem,że wszystko pasuje,tylko trzeba dorobić pierścień centrujący [ Dodano: Pon 28 Sty, 2008 22:52 ] Mi osobiście udało się kupić na szrocie "nówki" za 30 zeta od sztuki. Po prostu kobita wyjechała z serwisu po wymianie hamulców i czegoś tam jeszcze i dała za bardzo po gazie swojej K10tce. Wielki fuks oczywiście dla mnie a nie dla tej pani. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mimier Opublikowano 28 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2008 ale tylko w rocznikach 12.88-10.92.okazuje się,że piasta w tych rocznikach ma 61 mm średnicy, coś mi tutaj jednak nie pasuje... :027: u mnie średnica otworu centrującego wynosi 59,1 mm i tak K10 po lifcie mają...no chyba, że się mylę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BaSsGrU Opublikowano 28 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2008 z otworem centrujacym jest ciekawa sprawa, ja kupilem wentylowane tarcze firmy SBS i okazalo sie ze maja za maly otwór centralny do moich piast a moja micrunia to rocznik 92, po przetoczeniu jest git. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alfabox0266 Opublikowano 29 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2008 Możliwe,że SBS robiło opcjonalnie do starszych piast. coś mi tutaj jednak nie pasuje... mimier, nie wiem jak Ty,ale ja nie jestem już pewien jakich zmian u mnie dokonał poprzedni właściciel. Istnieje prawdopodobieństwo,że Twój poprzednik coś wymieniał w przodzie (może tarcze z piastami) i nie koniecznie trzymał się katalogu. Po prostu pasowało. Tym niemniej wg. katalogu jest jak byk 12.88-10.92 fi 61 sprawdź też 12.82-11.88 fi 59 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mimier Opublikowano 29 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2008 mimier, nie wiem jak Ty,ale ja nie jestem już pewien jakich zmian u mnie dokonał poprzedni właściciel. właśnie u mnie była ciekawa sytuacja, ponieważ gdy kupiłem auto miało wlepy, że jest świeżo po wymianie tarcz (niewentylowanych), klocków, szczęk oraz płynu...i wszystko robione w serwisie :zdziw: Także układ hamulcowy jest u mnie gitara Tak poza tematem to jak kupiłem auto to oprócz wyżej wymienionych części i płynu, miało dopiero co wymieniony olej, nowe amortyzatory, nowe laczki, nowy oryginalny aku nissana także dziadek (chyba 1923 rocznik) musiał pożegnać się z tym światem po tych wymianach, że auto poszło na handel... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alfabox0266 Opublikowano 29 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2008 A czy było by możliwe,że dziadkowi wymienili także piasty,może naciągneli go na wymianę łożysk ,i jak to w ASO mogli już mieć z wciśnientymi łożyskami. A cholera wie jak to było na prawdę Faktem jest ,że są inne niż w tym roczniku. Ale to w niczym nie przeszkadza,a warto wiedzieć. [ Dodano: Wto 29 Sty, 2008 20:59 ] dziadek (chyba 1923 rocznik) Ale zrobił przynajmniej dobry uczynek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BaSsGrU Opublikowano 29 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2008 dobra to teraz powiedzcie jeszcze raz jaki jest rozmiar piasty w micrze z 92 r bo musze przetoczyc otwór w alu felgach i niewiem na jaki rozmiar roztoczyc .pomozecie ?? :027: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mimier Opublikowano 29 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2008 Ale zrobił przynajmniej dobry uczynek. ...oj i to jak dobry :585: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alfabox0266 Opublikowano 29 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2008 BaSsGrU, Wg. katalogu jest 12.88-10.92 fi 61 a12.82-11.88 fi 59 Ale weź suwmiarkę,odkręć koło i sprawdź bo wszystko jest możliwe. Mógł ktoś kiedyś wymieniać i .......... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość blazej Opublikowano 1 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2008 U mnie w K10 1.0 92r. tarcze hamulcowe są niewentylowane, a otwór centrujący felgi to 59,1mm. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alfabox0266 Opublikowano 1 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2008 blazej, Widzisz nie wszystkie serwisy czy mechanicy trzymają się roczników przy naprawach,grunt,że wchodzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość blazej Opublikowano 1 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2008 Muszę Cię zmartwić, bo moja Micra wyjechała tak z fabryki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alfabox0266 Opublikowano 1 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2008 Muszę Cię zmartwić, bo moja Micra wyjechała tak z fabryki. No to w takim razie w katalogu lecą w grzyba :diabel2: Wielki sorki za zmyłkę,ale tak było napisane i pozatym są te dwa wymiary 61 i 59 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość blazej Opublikowano 1 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2008 W sumie to sam zwątpiłem :/ Że tarcze są i były niewentylowane to wiem, ale co do tej średnicy piasty to nie jestem pewny... Do alufelg dotaczałem pierścienie centrujące o średnicy 59,1mm i pasowały także... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gray5 Opublikowano 1 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2008 a niezauwazyliscie ze przewaznie wentylowane tarcze mają micry z silnikiem 1.2 a niewentylowane z 1.0?;] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alfabox0266 Opublikowano 2 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2008 a niezauwazyliscie ze przewaznie wentylowane tarcze mają micry z silnikiem 1.2 a niewentylowane z 1.0?;] To się zgadza,ale spróbujmy usystematyzować w jakiś sposób to. Ja osobiście przy roczniku 87 mam 59mm,a tarcze zakupione były od rocznika 91 z litrowym silnikiem i były to wentyle na 61mm. Dlatego też zacząłem szperać po necie i żródła podają,że są różnice w rocznikach a nie w pojemnościach. Być może ,że te różnice w jakiś sposób zacierają się w zależności gdzie bryka była montowana. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gray5 Opublikowano 2 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2008 no ale niepowinienes miec tarcz z wiekszym otworem jak masz mniejsza piaste , ktos chyba przekombinował Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alfabox0266 Opublikowano 2 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2008 Mam piasty 59 a tarcze z otworem 61 kupiłem okazyjnie,dlatego musiałem dorobić pierścienie centrujące. Pozatym nie spotkałem tarcz wentylowanych z otworem 59. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BaSsGrU Opublikowano 3 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2008 ja wlasnie takie tarcze nabylem marki SBS i dop po przetoczniu weszly mi na piaste Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alfabox0266 Opublikowano 3 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2008 Widzisz BaSsGrU, jak byśmy się zgadali to Ty byś nie musiał przetaczać,a ja dorabiać pierścieni, i już by było na chmiela :564: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Maryn87 Opublikowano 16 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2008 Witam. Ja mam micre wyprodukowaną przed grudniem 88r, a mam tarcze wentylowane. Mam silnik 1.0 i nie wyglądają raczej na jakieś przeróbki. Z tymi naszymi micrami to prawie jak z syrenką (tylko że tam każdy egzemplarz miał troche inną moc). Kolego Alfabox, tego sie chyba nie da usystematyzować Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alfabox0266 Opublikowano 16 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2008 Kolego Alfabox, tego sie chyba nie da usystematyzować Mi się też tak wydaje,po prostu pomimo sporów racje ma każdy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.