Gość emeryt03 Opublikowano 7 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2008 emeryt03 napisał/a: Arkady2222 Jeżeli masz taką "buźkę" jak u Bruneros to masz P11.144 (oczywiście chodzi o buźkę primy)! We wtorek o 16:40 było wiadomo, że nie ma P11.144 Dopóki Arkady2222 nie potwierdzi, nie uwierzę, że wszystkim wiadomo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piektor Opublikowano 7 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2008 Mam Primerkę 2.0 16V z 1999r z maja. Arkady2222, P11 były produkowane do połowy 1999 roku Primera P11.144 weszła do produkcji seryjnej latem 1999 roku.za: http://www.autocentrum.pl/nissanclub/modele/p11_144.html ... więc chyba masz jednak P11 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość peryskop Opublikowano 7 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2008 Zaczynam powoli już głupieć. Cały czas piszę, że mam P11.144, a tu okazuje się, że być może P11. Rozwiejmy wątpliwości. Mam Primerkę 2.0 16V z 1999r z maja. ( więc P11, czy P11.144 ) :?: Jednak jaka by nie była, u mnie linka do regulacji jest. yyyyyyyyyyyyy jak można niewiedzieć czym sie pomyka?? :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Arkady2222 Opublikowano 7 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2008 No niestety, buźki takiej to ja nie mam. W dowodzie rejestracyjnym mam napisane, że auto jest z 1999r, a po rozkodowaniu numeru VIN wychodzi, że z 1998r z grudnia i jest oznaczenie P11, więc o co tu chodzi ? Z tego co się już zdążyłem zorientować, to P11 były "klepane" do 99r, ale także w tym samym roku wszedł model P11.144. Wychodzi więc na to, że grają tu rolę miesiące. Jeżeli w P11.144 na 100% nie ma linki do regulacji to wychodzi na to, że mam P11 :zdziw: [ Dodano: Czw 07 Lut, 2008 21:06 ] Zaczynam powoli już głupieć. Cały czas piszę, że mam P11.144, a tu okazuje się, że być może P11. Rozwiejmy wątpliwości. Mam Primerkę 2.0 16V z 1999r z maja. ( więc P11, czy P11.144 ) :?: Jednak jaka by nie była, u mnie linka do regulacji jest. yyyyyyyyyyyyy jak można niewiedzieć czym sie pomyka?? :/ A można nie wiedzieć, szczeólnie jak się ma Primerkę dopiero od tygodnia :027: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość peryskop Opublikowano 7 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2008 A można nie wiedzieć, szczeólnie jak się ma Primerkę dopiero od tygodnia takie żeczy to sie wie przed kupnem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Arkady2222 Opublikowano 7 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2008 A można nie wiedzieć, szczeólnie jak się ma Primerkę dopiero od tygodnia takie żeczy to sie wie przed kupnem Nie jestem detalistą, nie sposób wiedzieć wszystkiego o wszystkich samochodach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość peryskop Opublikowano 7 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2008 spoko :one: zboczyliśmy z tematu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yupii Opublikowano 7 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2008 Oświadczam wszem i wobec, że w P11.144 JEST LINKA do regulacji sprzęgła. Patrząc od przodu, po prawej stronie, pod aparatem zapłonowym. Jest tam takie specjalne pokrętło, którym można regulować linkę polcami, bez użycia klucza, pod warunkiem, że owo pokrętło nie jest zapieczone. ( właśnie u mnie tak było i mechanik ściągał linkę, zapodał WD40 i po problemie ) Jeszcze tylko dodam, że wcześniej brało mi na samej górze, a po regulacji gdzieś tak po środku. Wniosek. Jest linka-jest i regulacja, inaczej u mnie by się nie poprawiło. Pozdrawiam i powodzenia w szukaniu. :one: Witam ponownie. "Arkady2222" dzięki za wsparcie. A oto dowód i potwierdzenie moich przypuszczeń. Dla tych którzy nie mogą znaleźć proszę - fotka. http://images33.fotosik.pl/135/08d0a4e674084c2c.jpg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bankroot Opublikowano 8 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2008 Witam ponownie."Arkady2222" dzięki za wsparcie. A oto dowód i potwierdzenie moich przypuszczeń. Dla tych którzy nie mogą znaleźć proszę - fotka. http://images33.fotosik.pl/135/08d0a4e674084c2c.jpg daj spokój chłopie i zmień sobie podpis na P11 GA16DE. Qźwa ile jeszcze trzeba pisać, żeby zakończyć tę dyskusję. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BULI Opublikowano 8 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2008 peryskop i Arkady2222 usuńce zbędne posty w tym temacie, które nie są na temat linki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yupii Opublikowano 8 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2008 daj spokój chłopie i zmień sobie podpis na P11 GA16DE.Qźwa ile jeszcze trzeba pisać, żeby zakończyć tę dyskusję. Witam. Nic nie będę zmieniał. Coś straszny nerwus jesteś, ale to nie mój problem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bankroot Opublikowano 8 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2008 Witam.Nic nie będę zmieniał. Coś straszny nerwus jesteś, ale to nie mój problem. nie zmieniaj, to Twój podpis - problem polega na tym, że sam siebie wprowadzasz w błąd i z uporem maniaka potwierdzasz nieprawdę (i to mnie trochę wnerwia, nie ukrywam). Coś strasznie uparty jesteś, ale to też nie mój problem. może to Cię przekona (może jestem ślepy, ale nie widzę aby ten silnik kiedykolwiek napędzał P11.144): GA16DE is a 1.6 L (1597 cc) engine produced from November 1990 through 1997. All GA16DEs have 16 valves and DOHC heads. There are two versions, the NVCS, which produced 120 PS (85 kW) @6400 rpm and 108 ft·lbf (146 Nm) @4400 rpm and a non-NVCS version (European-spec) which made 102 hp (76 kW). Additionally 2 versions of the North American NVCS version exist. Earlier motors used pistons with 2 compression rings and 1 oil ring, while later GA16DE's have a single compression ring and a single oil ring. The GA16DE shares much of its block and rotating assembly with its predecessor the GA16I. Some engines have siamesed exhaust manifolds, while others keep the exhausts separated until the catalytic converter. Earlier ECUs contained the fuel & ignition maps on a discrete ROM IC, making retuning relatively easy, later ECUs buried the maps on a larger more integrated microcontroller's firmware, making retuning require the use of a daughterboard. Applications: * 1991-1994 Nissan NX 1600 N14 * 1991-1994 Nissan Sentra B13 * 1994-1995 Nissan 100NX B13 (UK) * 1991-1994 Nissan Presea R10 * 1995-1996 Nissan Presea R11 * 1995-1999 Nissan Sentra B14 * 1995-1999 Nissan 200SX B14 * 1995-1999 Nissan Almera N15 * 1995-1999 Nissan Pulsar N15 * 1993-1999 Nissan Primera P10/P11 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yupii Opublikowano 8 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2008 Witam. Może to i prawda, ale to tylko teoria i wcale nie musi pokrywać się z prawdą. Ja to widzę tak. Po prostu naklepali tych silników tyle że starczyło im do modelu po liftingu. Powiem więcej ten motor był w P11.144 bodajże do sierpnia lub września 2000 roku. Dopiero od września motory 1,6 występowały jako QG16DE. Podaje to mn. Autodata. Przede wszystkim to nie jestem uparty i tym bardziej maniakiem potwierdzającym nieprawdę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bankroot Opublikowano 8 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2008 Witam.Może to i prawda, ale to tylko teoria i wcale nie musi pokrywać się z prawdą. Ja to widzę tak. Po prostu naklepali tych silników tyle że starczyło im do modelu po liftingu. Powiem więcej ten motor był w P11.144 bodajże do sierpnia lub września 2000 roku. Dopiero od września motory 1,6 występowały jako QG16DE. Podaje to mn. Autodata. Przede wszystkim to nie jestem uparty i tym bardziej maniakiem potwierdzającym nieprawdę. znalazłem instrukcję obsługi do P11.144, którą każdy dostaje z samochodem. Rzeczywiście jest tam silnik GA16DE. Niniejszym przepraszam i biję się w piersi. Zatem może być i linka (podejrzewam, że mechanizm sprzęgła został zaadaptowany razem z silnikiem). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yupii Opublikowano 8 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2008 znalazłem instrukcję obsługi do P11.144, którą każdy dostaje z samochodem.Rzeczywiście jest tam silnik GA16DE. Niniejszym przepraszam i biję się w piersi. Zatem może być i linka (podejrzewam, że mechanizm sprzęgła został zaadaptowany razem z silnikiem). Hej. Najważniejsze że rozwialiśmy kolejne wątpliwości. Mam nadzieję że pomoże to komukolwiek rozwiązać problem z regulacją sprzęgła. Nie myli się tylko ten co nic nie robi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Arkady2222 Opublikowano 8 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2008 Oświadczam wszem i wobec, że w P11.144 JEST LINKA do regulacji sprzęgła. Patrząc od przodu, po prawej stronie, pod aparatem zapłonowym. Jest tam takie specjalne pokrętło, którym można regulować linkę polcami, bez użycia klucza, pod warunkiem, że owo pokrętło nie jest zapieczone. ( właśnie u mnie tak było i mechanik ściągał linkę, zapodał WD40 i po problemie ) Jeszcze tylko dodam, że wcześniej brało mi na samej górze, a po regulacji gdzieś tak po środku. Wniosek. Jest linka-jest i regulacja, inaczej u mnie by się nie poprawiło. Pozdrawiam i powodzenia w szukaniu. :one: Witam ponownie. "Arkady2222" dzięki za wsparcie. A oto dowód i potwierdzenie moich przypuszczeń. Dla tych którzy nie mogą znaleźć proszę - fotka. http://images33.fotosik.pl/135/08d0a4e674084c2c.jpg Dokładnie mam to samo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bankroot Opublikowano 8 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2008 Dokładnie mam to samo. ale Ty masz P11 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość okraglaczek Opublikowano 31 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2008 Dawno tu nie zagladelem:( A nie wiedziec czemu powiadomienia o nowych odpowiedziach nie przychodza. Wracajac do watku u mnie po odpowietrzeniu sprzegla troszke sie polepszylo, ale wraz nie jest to co powinno byc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marcinbergen Opublikowano 23 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2009 gdzie jest odpowietrznik do sprzeglla??strasznie ciezko chodzi podobno odpow.pomaga...a moze wymienic plyn?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość okraglaczek Opublikowano 24 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2009 W tym miejscu: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
and_pec Opublikowano 24 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2009 Q mać banda oszołomów kłóci się przez 2 strony o głupią linkę i w dodatku nie wie czym jeździ, a wystarczy zajrzeć do innstrukcji obsługi P11.144 od strony 7-2 i zauważyć że poza silnikiem 1,6 jest hydrauliczne sprzęgło a budowę jego przedstawia strona 4 pliku cl manuala na której nie widać żadnej linki w QG16DE jest brak zbiorniczka na płym do sprzęgła, bo właśnie jest ono mechaniczne tam a nie hydrauliczne i jest napędzane linką okrąglaczekze schematu nie mogę wyczaić gdzie jest en odpowietrznik. Bardziej w okolicy skrzyni czy zaraz przy zbiorniczku na płyn koło grodzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marcinbergen Opublikowano 24 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2009 ok dzieki postarm sie tego gdzies tam pod maska poszukac..i jeszcze jedno jak to odpowietrzac w jaki sposob? tak samo jak hamulce?? ktos musi wciskac pedla tzn pompowac a druga osoba odpowiet.?? czy ktos to kiedys robil??i czy to pomaga w zmiekczeniu pedalu sprzegla???) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość okraglaczek Opublikowano 24 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2009 Ja odpowietrzalem to jak hamulce, tylko nie zapomnij zalozyc wezykana koniec zeby ewentualnie plyn ktory wyleci odzyskac, i pamietaj zeby sprawdzac stan w zbiorniczku Ponizej foto, znajduje sie na skrzyni biegow zaznaczone czerwonym koleczkiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marcinbergen Opublikowano 24 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2009 WIELKIE DZIEKI!!JUTRO POSTARAM SIE COS ZDZIALAC.. MOZE COSIK POMOZE I BEDZIE LZEJ CHODZILO.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hary7 Opublikowano 24 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2009 Hejka,a ja mam sprzęgło hydrauliczne i mój problem polega na tym że jak chcę włączyć 2 bieg to potrafi mi zgrzytnąć więc pyt. Jak takie sprzęgło podciągnąć? Inne biegi wchodzą dobrze i przy ruszaniu też myślę że sprzęgło działa dobrze. Tylko z tą 2 jest problem Jak wciskam z całej siły pedał w podłogę to wtedy 2 nie zgrzyta Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.