Gość okraglaczek Opublikowano 24 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2009 wedlug mnie jak by bylo to sprzeglo to na kazdym by zgrzytalo a moze to synchronizator od 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hary7 Opublikowano 24 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2009 Ale tak mimo wszystko,hydrauliczne sprzęgło się reguluje? Bo u Hanysa nie ma nic na ten temat. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
and_pec Opublikowano 24 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2009 W Haynesa nie ma ale w w "komiksie" od P11.144 jest 16 stron poświęconych sprzęgle hydraulicznemu w pliku cl od CLUCHT czyli sprzęgło Masz śrubę regulacyjną w korpusie pedału do ustawienia wysokości Jest także procedura odpowietrzania układu ( te obrazki od okrąglaczka wyżej ) Tłumaczenie tesktu na Translatorze jest bez sensu, odczytuje Bleeding Procedure jako Upuszczanie krwi komuś Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Artur1978 Opublikowano 1 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2009 U mnie też sprzęgło ciężko chodzi i oto moje pytanie jaki płyn nalać do tego sprzęgła i w jakim układzie odpowietrzać (od pompy przy pedale do skrzyni czy w drugą stronę) :one: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kjuku Opublikowano 11 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2012 Kolecy posaidm ową primerkę silnik SR20DE problem polega na tym że podczas przyspieszania i kręcenia samochodu do końca auto na 3 biegu jest wstanie zerwać sprzęgło obroty rosną prędkość nie. pedał ma luz. biegi chodzą normalnie bez zgrzytów. Tarcz się kończy?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.