malin_f1 Opublikowano 2 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2008 Jeździłem nie raz Vectra C to jeden z lepszych Opli ostanich czasów szczególnie po porażce z Vectrą B podniesli się z kolan przynajmniej Rozumiem że Twoje porównanie dotyczy A4 z 1996r po przebiegu 300kkm faktycznie wtedy może jakaś nowa primera miałaby lepsze zawieszenie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mdzalewscy Opublikowano 2 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2008 Ludzie!Ktoś tu sypie dowcipami P11.144 za Vektrą? czytać ze zrozumieniem i logiką wiadomo iż On porównuje P12 z Vectrą C. P11.144 można tylko porównywać z Vectra B FL (od 99r.) jazda Primerą jest przyjemniejsza, a zawieszenie jej rozkłada Audi A4. nie potrzeba A4 te zawieszenie się samo rozkłada, zwłaszcza w P10 Nissan nie potrzebnie wydaje miliony dolarów na opracowanie P13, przecież jest już sylwetka fajna w ich koncernie (foto poniżej) wystarczy ją dopasować do segmentu D i sukces murowany w sprzedaży. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malin_f1 Opublikowano 2 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2008 no miłe to autko ale czy tak ma wyglądać P13 na rynek europejski?? Czy ten samochód bazuje na obecnej lagunie czy to własna konstrukcja Nissana i nowa płyta podłogowa? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość arthi Opublikowano 2 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2008 W środe tydzień temu znajomy w pracy odebrał z salonu nówkę CITROENA C5, świetnie wykończone, przestronne, bardzo bogate wyposażenie (50 airbagów* , składane lusterka, klimatronik, chrom listwy i jeszcze 100 dodatków), trakcja rodem z Merca S, kufer przepastny i to wszystko za tylko 66tyś, za tyle to można lepiej wyposażoną Fabię kupić NIezbyt przemyslany zakup Jak myslisz czemu tak tanio? Tego gow.. nikt nie chce, na rynku wtornym ceny spadaja szybciej niz innych marek z tego segmentu. Zaloze sie ze jeszcze w tym roku wroci do serwisu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel_p10 Opublikowano 2 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2008 Rozumiem że Twoje porównanie dotyczy A4 z 1996r po przebiegu 300kkm faktycznie wtedy może jakaś nowa primera miałaby lepsze zawieszenie Co poeta ma na myśli? Jak mniemam komfort, bo jeśli klejenie się do drogi to ja nie mam pytań. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mdzalewscy Opublikowano 2 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2008 Jak myslisz czemu tak tanio? Tego gow.. nikt nie chce. niestety Twoja wiedza jest gówniana 1)mało się nie bili o te cytryny, cena jest wyjątkowo promocyjna i wynika że to wyprzedaż modelu 2007, w sumie rabat był na coś około 30tyś. 2)jak pisałem wcześniej Cytryna mocno poszła w górę pod względem bezawaryjności, ja miałem Xantię, mam P10 z podobnych lat, Xantia we wszystkim była lepsza, jakie moje zdzwienie były gdy po 200tyś kilometrów w Xanti w zawieszeniu trzeba było tylko wymienić 2 takie gruszki za 150zł szt. a gdy minełem 150tyś w Primerze wahacze dolne, górne, amortyzatory, w sumie całość ponad 2000zł i przejechałem 60tyś i już coś puka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel_p10 Opublikowano 2 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2008 mało się nie bili o te cytryny, cena jest wyjątkowo promocyjna i wynika że to wyprzedaż modelu 2007, w sumie rabat był na coś około 30tyś. Fakt, słyszałem o tym. Podobno zawiedzeni długim czasem oczekiwania lub odniesionymi obrażeniami niedoszli nabywcy C5 ustawili się w kolejkę po nowego GT-R`a. Z cego wynikają duże rabaty na model z 2007 roku? Bo się ich dużo sprzedało? edit: Czemu nie jeździsz 2. Xantią? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mdzalewscy Opublikowano 2 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2008 Z cego wynikają duże rabaty na model z 2007 roku? Bo się ich dużo sprzedało? edit: Czemu nie jeździsz 2. Xantią? suche fakty sprzedaż samochodów w 2007 Citroen - 13674sztuk Nissan - 7579sztuk odpowiedz do edit: zawieszenie tak wygodne że się zrelakoswałem zbytnio, nic nie skrzypiało nic nie pukało prawie się uspałem, fotel prawie królewskie ....kurde tak wyciszona że nie słyszałem autobusu i ups, potem kupiłem P10 nowa C5 II, topowy model diesel 208koni, w sprzedaży za miesiąc (jeden z głównych powodów dużych rabatów na obecne C5 I) duża szansa jest i że to wejdzie do sprzedaży, również C5 Airscape Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel_p10 Opublikowano 2 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2008 suche fakty sprzedaż samochodów w 2007 Citroen - 13674sztuk Nissan - 7579sztuk Jeszcze parę lat temu mógłbyś na czele listy dopisać Daewoo, bo sprzedawało dużo Lanosów. Czy to świadczy o tym, że Daewoo było wtedy lepszą marką od np. Forda? odpowiedz do edit: zawieszenie tak wygodne że się zrelakoswałem zbytnio, nic nie skrzypiało nic nie pukało prawie się uspałem, fotel prawie królewskie ....kurde tak wyciszona że nie słyszałem autobusu i ups, potem kupiłem P10 Gratulacje zakupu . Ponawiam pytanie: czemu zmieniłeś Xantię na Primerę? Czemu nie pozbyłeś się Primery i nie wróciełeś do Citroena? Xantie są tanie; szkoda życia - otomoto i jazda. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mdzalewscy Opublikowano 2 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2008 Ponawiam pytanie: czemu zmieniłeś Xantię na Primerę? Czemu nie pozbyłeś się Primery i nie wróciełeś do Citroena? Xantie są tanie; szkoda życia - otomoto i jazda. zaczołem budowę domu i auto zaczeło mieć mniejsze znaczenie, co nie znaczy że podróżowanie Primerą mnie nie wk... , światła ledwo świecące, stuki w zawieszeniu, usterki centralnego zamka, problem z ABSem, fotele do bani, ogrzewanie do bani, pekł fotel, szyber przecieka i inne padnietę pierduły, na koniec pękł plastyk przy biegach i odpada tapicerka ze drzwi - słowem to wszystko o czym inni piszą. pod koniec roku szukałem nowszego auta (max.5lat) i nawet P12 nie brałem pod uwagę. Tylko może Maximę, C5 i inne dla dorosłych facetów, w ostateczności nabyłem wyrób Nissana o nazwie NIssan Quest lub Mercury Villager Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość clex Opublikowano 3 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2008 wydawalo mi sie ze mielisnmy pisac natemat aut ktorymi jezdzilismy a nie o ktorych slyszelismy lub czytalismy. pisze o tyc autach ktorre mialem okazje prowadzic przez co najmniej 1000km. o A4 w zasadzie nie ma sensu pisac bo to auto ktoremu blizej do segmentu C niz D, auto fajne w prowadzeniu ale miejsca malo. kiedy w latach 90tych jezdzilem 1.8T to wydawalo mi sie ze to auto idealne, ale wtedy nie mialem rodziny i dzieci. laguna 1 - troche malo wydodna, miekie fotele z krotkimi siedziskami. vecra b- z zewnatrz OK (kwestia gustu) ale toporna w srodku. chociaz w latach 90-tych kidy nia jezdzilem wydawala sie super . mondeo 1 - na drodze lepiej niz vecra b, z reszta (ilosc miejsca, design) podobie albo gorzj passat (poprzednia wersja, produkowan ok 2001 ostania nie jezdzilem) tez z silnikiem 1.8T, w zasadnie moze byc, ale spalanie troche za duze. troche za miekie zawieszenie, buja na koleinach. mondeo z 2003- bardzo fajne autko, tylko jakby projektowane przez ksiegowego (wykonczenie). miejsca niby duzo ale np. pasazer (ktrym kilka razy bylem) ma malo miejsca na stopy. nissan p12 - zawieszeni podobno marne, ale twarde co lubie. czucie drogi (17'') nie gorsze niz w mondeo a lepsze niz w passacie. materialy wewnatrz mogly byc lepsze (choc mam najwyzsza wersje tekna) ale koncepcja i ergonomia (N-form) super. ilosc miejsca zaspokoi wymagania najbardziej wybrednych. silniki niestety nie sa najmocniejsza strona Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malin_f1 Opublikowano 3 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2008 .nissan p12 - zawieszeni podobno marne, ale twarde co lubie. czucie drogi (17'') nie gorsze niz w mondeo a lepsze niz w passacie. materialy wewnatrz mogly byc lepsze (choc mam najwyzsza wersje tekna) ale koncepcja i ergonomia (N-form) super. ilosc miejsca zaspokoi wymagania najbardziej wybrednych. silniki niestety nie sa najmocniejsza strona zaieszenie P12 równie dobre jak Mondeo MKIII ?? Wolne żarty niech kolega pośmiga trochę szybciej po zakrętach tam gdzie P12 już dawno wyleci z drogi Mondeo niewzruszone pojedzie dalej. Nie raz śmigało się 160km/h na słynnej S na Trasie Toruńskiej Mondi bez problemu mieścił się na dwóch pasach Ergonomia N-form raczej mocno problematyczna Ilośc miejsca w P12 niestety nie zaspokoi osoby o wzroście 192cm gdzie w MKIII nie ma z tym najmniejszego problemu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość PMW Opublikowano 3 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2008 przedwczoraj miałem przyjemność testowania nowego mitsubishi lancera z silnikiem 2.0 tdi o mocy 140 km z firmy Mitcar - ładne autko i nawet o sportowym charakterze mam tu na myśli fotele oczywiście... pelne wyposażenie i audio rockford, kolor czarny , ładne 17 calowe kółka na oponach yokohama a510 215/45/17 w, ale mniejsza o wygląd teraz plusy i minusy... Silnik 2.0 tdi o mocy 140 km z turbo całkiem sprawny zapewnia niezłe osiągi producent podaje ok. 9.2 do 100 i 207 vmax. .... za wolno rozpedzajaca sie turbina .....trzymając auto cały czasw momencie jest okolo 1 sek opóznienia na doładowaniu.... więc odczucie jest mocne - nie da se precyzyjne prowadzić na szczescie duży moment rekompensuje tą stratę ... jak na diesla auto rzeczywiscie jest mocne... niestety tylko do 4500 obr/min czyli zakres momentu obrotowy to 2000-4300 oczywiscie jak sie turbo raczy włączyć żenada karygodne dla mnie jest wrzucenia tam 6-biegowej manualnej skrzyni o ekstremalnie krótkich przełożeniach - łapa boli od mielenia dzwignią ale dzieki temu producent uzyskał dobre przyspieszenia ale jazda to koszmar... auto ma zawieszenie typu "wanna" wiec strach jechać szybko, na szczescie hamulce dają rade wyhamowac ważące 1500kg auto podsumowując - autko ładne bo czarne , ale ogólne ma u mnie minus za zespół jezdny zawieszenie, i pare innych rzeczy typu "piszczace" pasy po odpięciu słaby hamulec reczny autko ladne nic więcej nie oddałbym za niego mojej primery sportline nawet gdyby mi chcieli dopłacić P.S.: na szczescie mitcar się zrewanżuje w wakacje i da mi na testa nowe evo jak tylko sie u nich pojawi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dżem Opublikowano 3 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2008 Ma ktoś może porównanie primery p11 z silnikiem 2.0TD do Carismy z silnikiem 1.9 TD 90KM. Ciekawią mnie opinie jak się jeździ tym autem (niekoniecznie TD) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel_p10 Opublikowano 3 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2008 Mondeo niewzruszone pojedzie dalej. Nie raz śmigało się 160km/h na słynnej S na Trasie Toruńskiej Mondi bez problemu mieścił się na dwóch pasach Obejrzyj sobie jakiś wyścig na Tsakubie i przypatrz się dobrze ostatniemu zakrętowi na torze. Evo i STI z profi kierowcą wykorzystując całą szerokość toru napadają na ten zakręt ok. 150 km/h. Teraz można sobie to odnieść do 1. zakrętu na S`ce na Toruńskiej (od strony Marek). Carismy z silnikiem 1.9 TD 90KM Mój brak użytkuje takie auto. Oszczędne, nie psuję się. Prowadzi się poprawnie. Na trosie pali mu podobno 6l /100 km. Jednym słowem jest mega szczęśliwy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xtomek Opublikowano 3 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2008 '93 czerwoa bez znaczków na ulicy się nie ścigam, ale na torze... czemu nie. Może są lepsze i szybciejsze samochody, ale ja jestem pure P10gt, na razie tylko 160 na 3-cim biegu, a w Borsku zobaczymy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malin_f1 Opublikowano 3 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2008 na razie tylko 160 na 3-cim biegu, a w Borsku zobaczymy kiedyś miałem P10 1,6 i też 160 licznikowe na 3 szła [ Dodano: Nie 03 Lut, 2008 13:52 ] Mondeo niewzruszone pojedzie dalej. Nie raz śmigało się 160km/h na słynnej S na Trasie Toruńskiej Mondi bez problemu mieścił się na dwóch pasach Obejrzyj sobie jakiś wyścig na Tsakubie i przypatrz się dobrze ostatniemu zakrętowi na torze. Evo i STI z profi kierowcą wykorzystując całą szerokość toru napadają na ten zakręt ok. 150 km/h. Teraz można sobie to odnieść do 1. zakrętu na S`ce na Toruńskiej (od strony Marek). No może przesadziłem to było dość dawno ale 140 napewno na budziku było i wjazd od strony Marek właśnie. Generalnie chodzi o to że zawieszenia P12 do MK III nie ma co porównywać bo to inna liga niestety Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xtomek Opublikowano 3 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2008 Będzie lepiej , bo Kropa mi zmajstrował GT-eczke . Viva, jedziemy do Borska znaczy sie moja primcia ma jeszcze zapasik, che , che . che :diabel: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Incas Opublikowano 3 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2008 Mam dwóch znajomych, którzy jeżdżą C5 - jeden od nowości z silnikiem bazowym (chyba 1.8 benz) i drugi kombiakiem w dieslu. Obydwaj są bardzo zadowoleni z aut - ten pierwszy oprócz serwisu nie robił komletnie nic, auto ma 120 tys przebiegu. Dieslowi (z tego co pamiętam) zgasły raz światła w nocy podczas jazdy - dziwaczna sprawa. Poprzedniczki Xantie osiągały niezłe rezultaty w rankingach porównawczych ADAC. Ja natomiast miałem ogromną przyjemność prowadzenia Citroena XM z silnikiem 2.1. BAJKA - wydaje się, że auto unosi się w powietrzu - tylko ten wygląd... :diabel2: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel_p10 Opublikowano 3 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2008 ale 140 napewno na budziku było i wjazd od strony Marek właśnie. Tak to się da. Natomiast 2. zakręt tej S`ki jest duuużo szybszy. chodzi o to że zawieszenia P12 do MK III nie ma co porównywać bo to inna liga niestety Zgadzam się w 100%. Ciężko znaleźć coś, w tej klasie, z lepszym zawieszeniem niż Mondeo. W Top Gear kiedyś porównywali (jeździł Stig) na torze Mondka mk3 (poprawione, wcześniej napisałem błędnie mk2!), Avensis (poprzednia), Accord, BMW 3 (poprzednie) i coś jeszcze; wszystkie 2.0. 1. Mondeo 2. Accord 3. BMW Reszty nie pamiętam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xtomek Opublikowano 3 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2008 pawel_P10 Prmerka piękna, zazdroszczę białego koloru, kiedyś miałem Sierrkę też białą. Ale treraz czerwona rządzi ... i to jak... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość clex Opublikowano 4 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2008 . Ilośc miejsca w P12 niestety nie zaspokoi osoby o wzroście 192cm gdzie w MKIII nie ma z tym najmniejszego problemu. a to ciekawe, moze fotel w p12 nie odsuwa ci sie do konca albo nie wiesz ze kierownice da sie w p12 ustawiac w wielu plaszczyznach. bo ja mam 184 i fotela nie mam nawet wysunietego w polowie. i uwazam , ze nissan naprawde zrobil dobra robote jesli chodzi o ilosc miejsca prz takim jak ma rozstawie osi. natomiast co sie tyczy mondeo to o ile na miejscu kierowcy jest OK to na miejscu pasazera wkurzlo mnie ze musze trzymac stopy albo jedna tuz przy drugiej. ew musialem jedna noge wyjac z tej waskiej norki i kolano oprzec o schowek (a jechalismy w 2 osoby). jak sie jedzie kilkaset kilometrow to raczej nie jest to szczyt wygody. mialem kiedys forda (poza okazyjnymi doswiadczeniami z mondeo), ale ze byl z segmentu C to sobiwe darowalem jego opis. kilka elementow charakterystycznych dla wszystkich fordow jest jednak zupelnie beznadziejnych jak zamykanie klapy silnika na kluczyk i kodowanie wbudowanego radia ( zreszta absolutnie dennego, kto by chcial je ukrasc?). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tyski Opublikowano 4 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2008 ale 140 napewno na budziku było i wjazd od strony Marek właśnie. Tak to się da. Natomiast 2. zakręt tej S`ki jest duuużo szybszy. chodzi o to że zawieszenia P12 do MK III nie ma co porównywać bo to inna liga niestety Zgadzam się w 100%. Ciężko znaleźć coś, w tej klasie, z lepszym zawieszeniem niż Mondeo. W Top Gear kiedyś porównywali (jeździł Stig) na torze Mondka mk2, Avensis (poprzednia), Accord, BMW 3 (poprzednie) i coś jeszcze; wszystkie 2.0. 1. Mondeo 2. Accord 3. BMW Reszty nie pamiętam. Na stronie (chyba) AUTOBILDA widziałem porównanie zawieszeń aut klasy średniej, mondeusz MK III był na III miejscu - po BMW M5 i Alfie 157. Ja nie jeżdżę jak wariat ale nie raz nie hamuję przed/na zakrętach bo dla mojego mondziaka MK II zakręty nie są niebezpieczne w przeciwieństwie do wielu innych samochodów - też klasy średniej (przy pewnej prędkości oczywiście - oczywiście nie jeżdżę na PL dwujezdniowych trasach szybkiego ruchu 180 czy 200km/h). Nie wiem jak w tym temacie jest w primie (podobno jest dobrze) ale po przejechaniu ponad 150tys km moim mondem mogę śmiało powiedzieć że zakręty pokonywane mondziakiem to sama radość Przykład - Zakopianka - trasa II pasmowa, wszystkie auta jadą spokojnie jak traktorki prawym pasem a ja pykam sobie lewym pasem - mond wzorowo się trzyma na zakrętach które tam są wyszukane... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzycho_16 Opublikowano 4 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2008 Nie mam doświadczenia z samochodami tej klasy, ale podam wam ten link: (mi się 7 miejsce bardzo podoba ) http://www.motofakty.pl/artykul/ktore_sie_...dcacdf28bd016a9 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel_p10 Opublikowano 5 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2008 pawel_P10 Prmerka piękna, zazdroszczę białego koloru Dzięki! Na stronie (chyba) AUTOBILDA widziałem porównanie zawieszeń aut klasy średniej, mondeusz MK III był na III miejscu - po BMW M5 i Alfie 157. Ciekawe, jak wypanie Mk4. Za miesiąc sam będę testował . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.