Gość Schadov Opublikowano 30 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2008 Mam problem z tylną wycieraczką, nie chodzi chociaż bezpiecznik i przekaźnik jest dobry. Może ktoś ma schemat elektryczny podłączenia tej wycieraczki? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitram Opublikowano 30 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2008 a włącznik przy kierownicy sprawny :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Schadov Opublikowano 30 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2008 sprawny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodek_n14 Opublikowano 30 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2008 Może trzpień wycieraczki się zatarł w tulei, wtedy też nie będzie reagować. Rozebrać, wyczyścić, nasmarować i złożyć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Schadov Opublikowano 30 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2008 To chyba nie to bo jak próbowałem sam ruszyć wycieraczkę to idzie z lekkim oporem. Czy jest urządzenie elektroniczne sterujące pracą wycieraczki (praca ciągła, praca przerywana) jeżeli tak to gdzie to jest? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arek N16 2,2 Di Opublikowano 30 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2008 Myśle że to są objawy zacierjącego się mechanizmu wycieraczki. Z instalacją nie ma to nic wspólnego. Weź zsuń gumową osłonkę i wprowadz (popsikaj) do tuleji preparat penetrująco - smarujący może być np WD 40. Nie trzeba od razu rozbierać cały mechanizm. Spróbuj powinno to wystarczyć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wwl Opublikowano 30 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2008 Jesli chodzi o wspomniany sterownik to jest jak zdejmiesz schowek to masz przykrecony do prawej strony auta od wewnatrz. Abys nie narozkrecal sie niepotrzebnie, to zaczalbym od sprawdzenia czy zasilanie dochodzi do silniczka. Zdejmij tapicerke z klapy i odepnij wtyczke od silniczka, wpinajac w nia proboweczke zarowkowa na 12V. Jak swieci wtedy kiedy powinna wycieraczka chodzic, to silnik zatarty i probuj reanimowac tak jak arek N16 2,2 Di, wyzej napisal. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Schadov Opublikowano 30 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2008 ok, dzięki jutro z rana będę się męczył z tym, a co do tapicerki to ona się trzyma na jednej śrubie i zatrzaskach? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wwl Opublikowano 30 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2008 Jak pamietam to ukrytych srub nie widzialem. Sprawdz ewentualnie otwierajac te miejsca gdzie wymieniasz zarowki od lamp w klapie. Reszta to zatrzaski, trzeba uzyc sily, ale nie wieszaj sie na tym Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodek_n14 Opublikowano 30 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2008 Abys nie narozkrecal sie niepotrzebnie, to zaczalbym od sprawdzenia czy zasilanie dochodzi do silniczka. Takie rzeczy to się na początku sprawdza, wiadomo. To chyba nie to bo jak próbowałem sam ruszyć wycieraczkę to idzie z lekkim oporem. Na wycieraczce ten opór może się wydawać niewielki (siła i długie ramie) ale silniczkowi wystarczy. U mnie też (fakt, że w seicento) był lekki tylko opór a silniczek rady nie dawał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Schadov Opublikowano 31 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2008 już chodzi, faktycznie chodziło o silniczek, rozebrałem go nasmarowałem olejem i teraz śmiga. A czy położenie początkowe tylnej wycieraczki można zmienić z pionowej na poziomą? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Picor Opublikowano 31 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2008 Miałem ten sam problem z silniczkiem, a z tego co mi wiadomo to wycieraczka jest na wieloklinie i możesz sobie ją ustawić jak Ci się podoba. No chyba, że Cię źle zrozumialem. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Schadov Opublikowano 31 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2008 A wiesz może gdzie znajduje się pompka spryskiwacza szyby tylnej? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość klajgus Opublikowano 31 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2008 A wiesz może gdzie znajduje się pompka spryskiwacza szyby tylnej? Myślę ze jest tylko jedna na przód i tył, i znajduje sie oczywiście na dole zbiorniczka na plyn Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Schadov Opublikowano 1 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2008 Myślę ze jest tylko jedna na przód i tył, i znajduje sie oczywiście na dole zbiorniczka na plyn Ale przedni spryskiwacz chodzi a jak włączam tylni to nawet nie słychać silniczka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wwl Opublikowano 1 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2008 Nigdy nie zagladalem w te rejony w mej N15 ale na chlopski rozum sa dwie pompki, bo tak to by przod i tyl razem "psikal". Jesli juz podpowiadac to zdejmuj prawe przednie nadkole, tam masz zbiornik, chyba ze jakos od dolu dasz rade, jak oslon nie masz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość klajgus Opublikowano 1 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2008 ale na chlopski rozum sa dwie pompki, bo tak to by przod i tyl razem "psikal". faktycznie, masz racje :one: , wycofuje sie z mojej teorii Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Arturo77 Opublikowano 20 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2009 Ja mam podobny problem. Mnie również wycieraczka nie działała. rozebrałem silnik bo był zatarty trzpień i już działa ale tylko jak podepnę do akumulatora. Po podpięciu do kostki nie działa w ogóle albo działa cały czas jak zmieniłem przewody w kostce - zaraz po włączeniu zapłonu. Po zdjęciu schowka nie znalazłem żadnego przekaźnika. Pomóżcie co może być jeszcze zdefektowane? Mam najprawdopodobniej wersję tylko z przerywaną pracą tylnej wycieraczki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.