Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

problemy przy zapalaniu 2,2 dci 2004 X-trial


Gość ROBERT123

Rekomendowane odpowiedzi

Witam Wszystkich forumowiczów,

Jestem nowym użytkownikiem x-triala i wszysko bardzo mi się podoba w samochodzie lecz mam kłopot przy zapalaniu. Muszę go kręcić przez około 3-5 sekund zanim zapali a to przecież diesel i powinien odrazu zapalić? :(

Wymieniłem filtr paliwa, sprawdziłem akumulator i rozrusznik, a on dalej swoje. Czy zimny czy ciepły trzeba kręcić. Nie dymi przy żadnych obrotach. Może trochę słychać zawory przy ok. 2500 obrotów (ale chyba to w nissanie normalne bo patrolem jechałem i to samo było chyba że jestem w błędzie)

Czy ktoś mi może wskazać co mam robić lub czy też miał coś takiego.????

POMÓŻCIE PLEASE- bo podoba mi sie autko a tu taki KWAS na początku.

 

pozdrawiam

 

aha. widać ślady otwarcia bocznych pokryw silnika... ktoś grzebał a ma 70.000km hmmm

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
Gość Robert321

Witam,

To ja pod innym nickiem, bo coś z hasłem się porobiło a admin nie odpowiedział, więc nowe mam nowe konto.

Za Twoją radą pojechałem do warsztatu na ul. Nasypowej we Wrocławiu do serwisu no i powiedzieli mi że im wyrzuca na komputerze czujnik na intercoolerze przy wlocie (nie pamiętam jak fachowo go nazwali) i powiedzieli, że mają niekompletny program na komputerze i mam jechać do dealera nissana we Wrocławiu (nazw nie będę pisał a opinię sami sobie wrocławianie wyciągną). Poczekałem 4 dni (takie obłożenie) i pojechałe.... podłączyli... powiedzieli to samo,ale...... kazali na dłużej przyjechać bo stwierdzili, że to nie możliwe i że tak się może dziać jak pompa paliwowo-wtryskowa jest uszkodzona. Znowu tydzień czekania na kolejkę i ....... trzymali auto prawie 3 dni. debatowali i rozmyślali hmmmm i postawili diagnoze.... trzeba wymienić pompę wtryskowopaliwową bo ma w sobie drobiny stali (zaciera się) cały układ ma opiłki stali i porysowała wszystkie rurki doprowadzające paliwo też trzeba wymienić i wtryski trzeba wymienić, wtedy zadziała. cenę nie napiszę bo dostaniecie zawału.,. Pomyślałem, że może poszukam w "tańszym zakładzie" i może używane części. No i się zaczęło. taksówkarz dał namiary na 2 naprawdę bardzo znane i mające dobrą renomę zakłady specjalizujące się w dieslach. pierwszy w Sobótce drugi ul. Kowalska czy Kowalskiego (koło ul.Klecińskiej). Jak przyjechałem to popatrzyli i powiedziel, że to system DENSO i oni nie robią wogóle i że tylko Boscha robią i wszystcy tylko boscha robią a DENSO to nikt się nie specjalizuje i nie naprawia i.... dramat ogólnie. Wysłali mnie do Długołęki, że tam w Mazdzie to zrobią może (oczywiście tam mi powiedzieli, że nissana nie robią i nie chcą nawet zaglądać). W Sobótce powiedzieli żę Primierę robili i mogą zajrzeć bez zobowiązań ale za około 3 tygodnie albo później.

Przypomniałem sobie, że od ponad 20 lat jest serwis diesla (robiem tam ze 3 samochody) w PILE. Zadzowniłem... zajechałem autem 250km (nissan kategorycznie mówił żeby nie jechać "ani kilometra")... rozebrali i stwierdzili, że pompa jest OK. Nie ma żadnych drobin w układzie.... wtryski padły, bo prawdopodobnie ktoś nalał lichego paliwa albo wogóle benzyny i jechał. Niestety cyrk się zaczął wtedy, bo montowali różne pompy w X-trialach a to muszą być dokładnie takie wtryski do danej pompy. Jeszcze sprawdzają u producenta czy ewentualnie można inną serię wtrysków do danej pompy... na allegro bez problemu są części do x-traila, więc poczekam i napiszę co się z tego dalej urodzi... narazie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Robert321

No i ciąg dalszy. Z DENSO Polska nie dostaniecie żadnej informacji czy można zamieniać wtryski chodzby w danym roczniku czy do danej pompy (nr wewnętrzny np. AW402) oczywiście ich rozumiem bo oni z wielką chęcią sprzedadzą mi wtryski nowe po 2000zł za sztukę, czyli 8000zł. zostało mi poszperanie po allegro i "ryzyk - fizyk". Są jeszcze dobrzy ludzie na tym świecie i chłopak co ma dużo części do X-a ze Szczecina przesłał 2 różne komplety wtrysków (bez pieniędzy) no i EUREKA jeden zadziałał!!!! Miał w środku numeru na wtrysku również zapis AW 402 a drugi miał AW 403 i nie zapalił.Teraz zapłacę mu tyle co chciał (o wiele mniej niż za nowe) i już mogę pomykać. Nie zapala jeszcze idealnie, ale to pewnie kwestia pojeżdzenia i odpowietrzenia układów ale powiedzieli w Pile w Diesel Serwis , że jeszcze pogrzebią i poregulują i bedzie dobrze. Jak się coś urodzi nowego to napiszę. pozdrawiam wszystkich

 

[ Dodano: Nie 16 Mar, 2008 14:03 ]

Witam,

Wymienili wtryski 4 sztuki (część numeru AW402 zgadzała się) i odpalił i jeździ. Zapala prawie odrazu. Kazali mi lać na jednej stacji i tylko dobre paliwo. Tankuje na shellu. Już myślałem, że się zawiodę na marce Nissan a tu proszę. Dao radę. Chyba jako drugiego (w rozdzinie bo x'a ujeżdza żona i jest w niebo wzięta bo może jeździć po krawężnikach , dziurach i wogóle)) kupię pathfindera, ale najpierw zaglądnę tam na forum co je boli.

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...