Gość ROBERT123 Opublikowano 31 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2008 Witam Wszystkich forumowiczów, Jestem nowym użytkownikiem x-triala i wszysko bardzo mi się podoba w samochodzie lecz mam kłopot przy zapalaniu. Muszę go kręcić przez około 3-5 sekund zanim zapali a to przecież diesel i powinien odrazu zapalić? Wymieniłem filtr paliwa, sprawdziłem akumulator i rozrusznik, a on dalej swoje. Czy zimny czy ciepły trzeba kręcić. Nie dymi przy żadnych obrotach. Może trochę słychać zawory przy ok. 2500 obrotów (ale chyba to w nissanie normalne bo patrolem jechałem i to samo było chyba że jestem w błędzie) Czy ktoś mi może wskazać co mam robić lub czy też miał coś takiego.???? POMÓŻCIE PLEASE- bo podoba mi sie autko a tu taki KWAS na początku. pozdrawiam aha. widać ślady otwarcia bocznych pokryw silnika... ktoś grzebał a ma 70.000km hmmm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzemik Opublikowano 31 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2008 Sprawdź pompę . Może nie trzyma zawór zwrotny i paliwo zwiewa Ci do zbiornika Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Robert321 Opublikowano 20 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2008 Witam, To ja pod innym nickiem, bo coś z hasłem się porobiło a admin nie odpowiedział, więc nowe mam nowe konto. Za Twoją radą pojechałem do warsztatu na ul. Nasypowej we Wrocławiu do serwisu no i powiedzieli mi że im wyrzuca na komputerze czujnik na intercoolerze przy wlocie (nie pamiętam jak fachowo go nazwali) i powiedzieli, że mają niekompletny program na komputerze i mam jechać do dealera nissana we Wrocławiu (nazw nie będę pisał a opinię sami sobie wrocławianie wyciągną). Poczekałem 4 dni (takie obłożenie) i pojechałe.... podłączyli... powiedzieli to samo,ale...... kazali na dłużej przyjechać bo stwierdzili, że to nie możliwe i że tak się może dziać jak pompa paliwowo-wtryskowa jest uszkodzona. Znowu tydzień czekania na kolejkę i ....... trzymali auto prawie 3 dni. debatowali i rozmyślali hmmmm i postawili diagnoze.... trzeba wymienić pompę wtryskowopaliwową bo ma w sobie drobiny stali (zaciera się) cały układ ma opiłki stali i porysowała wszystkie rurki doprowadzające paliwo też trzeba wymienić i wtryski trzeba wymienić, wtedy zadziała. cenę nie napiszę bo dostaniecie zawału.,. Pomyślałem, że może poszukam w "tańszym zakładzie" i może używane części. No i się zaczęło. taksówkarz dał namiary na 2 naprawdę bardzo znane i mające dobrą renomę zakłady specjalizujące się w dieslach. pierwszy w Sobótce drugi ul. Kowalska czy Kowalskiego (koło ul.Klecińskiej). Jak przyjechałem to popatrzyli i powiedziel, że to system DENSO i oni nie robią wogóle i że tylko Boscha robią i wszystcy tylko boscha robią a DENSO to nikt się nie specjalizuje i nie naprawia i.... dramat ogólnie. Wysłali mnie do Długołęki, że tam w Mazdzie to zrobią może (oczywiście tam mi powiedzieli, że nissana nie robią i nie chcą nawet zaglądać). W Sobótce powiedzieli żę Primierę robili i mogą zajrzeć bez zobowiązań ale za około 3 tygodnie albo później. Przypomniałem sobie, że od ponad 20 lat jest serwis diesla (robiem tam ze 3 samochody) w PILE. Zadzowniłem... zajechałem autem 250km (nissan kategorycznie mówił żeby nie jechać "ani kilometra")... rozebrali i stwierdzili, że pompa jest OK. Nie ma żadnych drobin w układzie.... wtryski padły, bo prawdopodobnie ktoś nalał lichego paliwa albo wogóle benzyny i jechał. Niestety cyrk się zaczął wtedy, bo montowali różne pompy w X-trialach a to muszą być dokładnie takie wtryski do danej pompy. Jeszcze sprawdzają u producenta czy ewentualnie można inną serię wtrysków do danej pompy... na allegro bez problemu są części do x-traila, więc poczekam i napiszę co się z tego dalej urodzi... narazie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kiri601 Opublikowano 22 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2008 jak to nie pomoże to jeszcze kąt wtrysku; Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Robert321 Opublikowano 28 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2008 No i ciąg dalszy. Z DENSO Polska nie dostaniecie żadnej informacji czy można zamieniać wtryski chodzby w danym roczniku czy do danej pompy (nr wewnętrzny np. AW402) oczywiście ich rozumiem bo oni z wielką chęcią sprzedadzą mi wtryski nowe po 2000zł za sztukę, czyli 8000zł. zostało mi poszperanie po allegro i "ryzyk - fizyk". Są jeszcze dobrzy ludzie na tym świecie i chłopak co ma dużo części do X-a ze Szczecina przesłał 2 różne komplety wtrysków (bez pieniędzy) no i EUREKA jeden zadziałał!!!! Miał w środku numeru na wtrysku również zapis AW 402 a drugi miał AW 403 i nie zapalił.Teraz zapłacę mu tyle co chciał (o wiele mniej niż za nowe) i już mogę pomykać. Nie zapala jeszcze idealnie, ale to pewnie kwestia pojeżdzenia i odpowietrzenia układów ale powiedzieli w Pile w Diesel Serwis , że jeszcze pogrzebią i poregulują i bedzie dobrze. Jak się coś urodzi nowego to napiszę. pozdrawiam wszystkich [ Dodano: Nie 16 Mar, 2008 14:03 ] Witam, Wymienili wtryski 4 sztuki (część numeru AW402 zgadzała się) i odpalił i jeździ. Zapala prawie odrazu. Kazali mi lać na jednej stacji i tylko dobre paliwo. Tankuje na shellu. Już myślałem, że się zawiodę na marce Nissan a tu proszę. Dao radę. Chyba jako drugiego (w rozdzinie bo x'a ujeżdza żona i jest w niebo wzięta bo może jeździć po krawężnikach , dziurach i wogóle)) kupię pathfindera, ale najpierw zaglądnę tam na forum co je boli. pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.