Gość arturo78 Opublikowano 2 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2008 Witam jestem swiezo zarejestrowany tutaj wiec na wstepie Witam wszystkich zafascynowanych ta maszynka i od razu problem a mianowicie:jak zapalam ma wysokie obroty niezaleznie od tego czy jest zimny czy nagrzany ,raz jest dobrze raz jest zle slyszalem cos o ustawianiu obr.ssania ze sa tylko do 1 przygazówki robilem ale dalej tak samo podejrzany mi sie wydaje ten zawór idle speed cont. lub moze sie myle ,moze ktos mial podobne problemy z micra k10 1.0l 93r. Auto jedzie the best ale pali z 15 na 100km.Nie dlawi sie przyspiesza tylko te obroty raz jest ok ale w wiekszosci przyp. do d*p..y Dodam micra od wuja ma z 60 lat nic nie schrzanil tylko 2 wujek grzebal cos przy obrotach Stad moje pytanie czy to ma wogle kompa i jak sprawdzic miernikiem czy tez nie czy ten solenoid control valve dziala ok? Dziekuje za kazdy post który mi pomoze bo wpieprza mi kupe waszki a ja zarabiam ma³o :029: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alfabox0266 Opublikowano 3 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2008 arturo78, zobacz TUTAJ ,a jeśli coś z tego nie będziesz wiedział to pytaj dalej.Może ssanie się nie otwiera i jeźdaisz na domkniętej klapie ssania.Sprawdź czy masz napięcie na puszce ssania ,jeśli go nie ma to bimetal się nie nagrzewa i ssanie jest domknięte a co się z tym wiąże obroty wysokie i spalanie po byku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość arturo78 Opublikowano 3 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2008 Sprawdzalem ten czujnik elektroniczny idle speed czy jaskos tak -jest ok!Na puszcze ssania jest 14,4v jak silnik zapalony (alternator podaje) i przestawilem puszke o 2 kreski w strone ruchów wsk. zegara patrzac od strony siedzacego kierowcy.Obroty sa piekne aczkolwiek jak zimny zapala z kopa ale nie ma tkzw.szybkiego biegu jalowego ,ale nie gasnie .Mysle ze bedzie ok juz 2 dni chodzi dobrze Ale nie podoba mi sie Japonskie podejscie do rzeczy -w 93r passat b3 mial juz silnik krokowy (od 88-94) i duuuuuzyy komp podlanczalem wtyke do modulu kkl i wszystko jasne ,a tutaj gaznik z pseudo mini kompem wielkosci zapalniczki i miliony sprezynek i do tego jakies bi-metale +ssanie do 1 przygazówki :/ chociaz kto wie silnik krokowy nowy to 400zl wiec moze bimetal tanszy-kto to wie Ps.Ale dodam jeszcze 1 rzecz jaka zauwazylem w niskim mojej kobitki ,wywazenie silnika jest na 1 miejscu w porównaniu do autek wychodzacych spod niemieckiej inzynierii ale stery jak na rok 93 to tragedia :029: dodam jeszcze ze teraz ta klapka (co jest ugóry) po moich regulacjach jest caly czas otwarta czyli co ?-dostaje wiecej powietrza w przypadku gdy jest zimny i praktycznie wyeliminowalem ssanie ...ciekawe co bedzie jak temp. spadnie do -5 C Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alfabox0266 Opublikowano 3 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2008 Przy ostygniętym powinien po pierwszym naciśnięciu gazu zamknąć klapę i podnieść obroty.Następnie po nagrzaniu powinien stopniowo otwierać klapę i odpuszczać obroty. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Jarmol25 Opublikowano 6 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2008 alfabox0266, alfabox0266, wiatam mam takie same problemy ze swoja micra jak arturo78. cały czas jest na wysokich obrotach do 2000 bez znaczenia czy jest zimny czy rozgrzany, po nacisnieciu gazu nie ma zadnej reakcji czyli pozostaja przy ok 2000 obrotow. bylem u mechanika, bo auto nie mialo wolnych obrotów i gasło, on ustawil mi obroty do 3000 i powiedzial ze tak musi byc i przy tym rozregulowal mi spalanie, bo palil wczesniej 8 po miescie a teraz prawie 15 litrow. prosze o pomoc i w ogole czy oplaca sie zabierac za naprawe tej micry? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alfabox0266 Opublikowano 6 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2008 Jarmol25, Najpierw odpal i popuść regujację bliżej korpusu,jeśli przy odpuszczaniu obroty będą zmniejszały się tylko do jakiegoś momentu,to popuść jeszcze z jeden obrót i odkręcaj regulację ssania.Po chwili nagrzewania spróbuj czy przy pociąganiu i puszczaniu linki gzau obroty zmniejszają się .Jeśli tak to odczekaj jeszcze kilka minut i ustaw obroty tą śrubą bliżej korpusu.Po ostygnięciu naciśnij jeden raz pedał gazu i odpal.Nie ruszając gazu wyreguluj obroty jałowe ssania tą śrubą po lewej.Po rozgrzaniu zdeżak przepustnicy powinien oprzeć się na śrubie wolnych.Jeśli kręcił Ci w śrubie jałowych to powinna być odkręcona od oporu 2,5-3 obroty. Jeśli chodzi o ssanie to powinieneś mieć napięcie na przewodzie tej puszki ebonitowej od strony kabiny (ale po odpaleniu).W puszce jest grzałka,która podgrzewa sprężynę bimetalową .Po nagrzaniu obraca ona grzebieniem na którym opiera się dźwigienka sterująca ssaniem i stopniowo odpusza ją otwierając klapę ssania i obniżając obroty(regulowane śrubą obrotów ssania) Pozycją puszki reguluje się czas działania ssania(obracać delikatnie).Minimalny ruch zmienia o dużą wartość czas działania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.