Gość lipas22 Opublikowano 2 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2008 Mam primerke P12 2,2 cdi z 2004 roku z przebiegiem 130tys km. Kupilem ja tydzien temu w UK. Gdy rano przychodze zapalam ja to silnik nie rowno pracuje ale gdy sie troszke nagrzeje po okolo 10 minutach wszystko jest wporzadku i przez caly dzien moge spokojnie jezdzic zapalac i nic sie nie dzieje. Odpala normalnie bez problemow raz obroty skacza nieznacznie ale silnik nie rowno pracuje. Moc ma, ciagnie dobrze nie kopci, zadna kontrolka servisowa sie nie swieci. Mam zamiar jechac na servis i to sprawdzic ale chcialbym wiedziec co moglo sie stac. Byc moze to nie duza usterka ktora mozna naprawic samemu Prosze o porady co moglo sie stac ???? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pio_ta Opublikowano 2 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2008 Ciężko jednoznacznie stwierdzić co dolega twojej primerce, możesz poszukać podobnych wątków na forum, może to być zwykła pierdoła ale równie dobrze mogą to być objawy powarznego uszkodzenia silnika lub innych podzespołów, moja primerka kilka dni po zakupie zaczeła szarpac na wolnych obrotach, na kompie nic nie wykazło a mechanicy głupieli dopiero podczas wymiany klocków hamulcowych okazało się iz tłoczek jest delkiatnie zapieczony i klocki hamulcowe stawiają opór dla koła. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lipas22 Opublikowano 5 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2008 Szkoda ze nikt nic nie moze poradzic chyba naprawde do servisu bede musial jechac liczylem na to ze ktos cos podpowie. Ostatnio wlalem jakiegos angielskiego preparatu do paliwa co niby czysci wtryski i uklad paliwowy, dzisiej zmienilem filtr powietrza bo wygladal strasznie jutro mam zamiar odkrecic pokrywe i przejzec wszystki przewody od podcisnienia czy cos w tym stylu. Nie wiem dlaczego na zimnym silniku obroty delikatnie skacza i troche silnik nierowno pracuje, pozniej jak sie nagrzeje to jest za***iscie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzycho59 Opublikowano 6 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2008 Witam, chyba miałem podobne objawy: niestety tylko serwis http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.p...ghlight=p12+dci Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lipas22 Opublikowano 17 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2008 Witam wszystkich Bylem w servisie stwierdzili ze jeden pompowtrysk jest do wymiany powiedzieli jakis kod i ze to na 3 cylindrze koszt naprawy 460 funtow mowil ze najlepiej bedzie dla mnie jak naprawie to gdzie indziej bedzie taniej bo wtrysk w serwisie kosztuje ponad 300 funtow za sprawdzenie nic nie zaplacilem . no i znalazlem w sklepie na zamowienie wtrysk bosha za 120 funtow ale podobno sa dwa rodzaje i musze spisac numer z wtrysku. Jeszcze nie wiem jak to wymienic i czym go odkrecic i gdzie jest ten numer ale mam nadzieje ze to tylko ten wtrysk i ze wszystko bedzie chodzilo. JEZELI MOZECIE COS DORADZIC TO JESTEM CHETNY POZDRAWIAM Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzycho59 Opublikowano 18 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2008 Witam, Poczytaj ..... http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.p...ghlight=p12+dci Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.