Gość ukaszek Opublikowano 3 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2008 Witam. Jak w temacie ostatnio zauwazylem ze na biegu jalowym (nie wiem czy przy jezdzie na biegu tez) ale tlumik tak dziwnie "popierduje" - wiecie o jaki odglos mi chodzi - i teraz chcialem zapytac czy to tlumik nawala (dodam ze koncowka byla dospawana). Jeszcze nie sprawdzalem czy nie wyglada jak sito ale najpierw chcialem Was zapytac co sadzicie... Dodam ze wczesniej tego nie bylo... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gray5 Opublikowano 3 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2008 moze tłumik ci w srodku sie rozleciał albo w jakims innym miejscu przerdzewiał;] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ukaszek Opublikowano 3 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2008 Heh rdza to na nim jest ale nie mialem sposobnosci lookniecia na niego od spodu w jakim jest stanie... podjedzie sie jutro na kanal do mechanika i bedzie wszystko jasne :-) (a propos ogolnie taki stan rzeczy mi sie podoba tj. ten odglos tylko gdybym byl pewny ze nic sie z autkiem nie dzieje, ze mi sie tlumik nie posypie po drodze, ze wiecej nie spala itp...) :-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BaSsGrU Opublikowano 3 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2008 takie poprykiwanie z tlumika na biegu jałowym moze byc spowodowane nieruwnomiernym spalaniem mieszanki w cylindrach, tzn ze np jedna ze swiec daje gorszą iskre(mialem taki nproblem) , na jednym z cylindrów zaworki sie rozregulowaly, pierscienie zuzyte, uszkodzona uszczelka pod glowica. sprawdz kopulke, kable czy nie mają przebic, swiece czy czy mają dobrą iskre i odpowiednią przerwe jezeli to nie poskutkuje to sprawdz ustawienie zaworów i cisnienie na cylindrach pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ukaszek Opublikowano 3 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2008 Ze sprawdzeniem swiec moze byc problem bo probowalismy kiedys z mechanikiem juz je sprawdzic i za cholere nie szlo ich wykrecic... :/ wygladaly na nowe... a co do tego burkania to czy moze to miec wplyw na spalanie??? Albo na pozniejsze uszkodzenie czegos??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BaSsGrU Opublikowano 3 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2008 generalnie to jezeli cos niedomaga to ma to swoje konsekwencje , jezeli chodzi o swiece kable i kopulke to ma to duzy wplyw na spalanie. co to znaczy ze niemozna wykrecic swiecy ?? pamietaj zeby odkrecac na zimnym silniku bo inaczej mozna uszkodzic gwint swiecy, jak niechce ci sie odkrecac swiec a chcesz to sprawdzic to zdejmuj po jednym kablu z swiecy i sprawdzaj. ja mialem problem z 3 cylindrem. wymienilem swiece kable kopulke palec i nadal prykal na wolnych obrotach. dop po wyregulowani luzów zaworowych wszystko wrucilo do normy i sapalnie spadlo do 6 l w cyklu mieszanym Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gray5 Opublikowano 3 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2008 jezeli nie rzuca ci silnikiem (trzęsie) a pryka , a widac ze pordzewiały jest tłumik , to go najpierw sprawdz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mimier Opublikowano 3 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2008 ...a to nie jest bardziej metaliczny dźwięk?...może osłona katalizatora się poluzowała? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ukaszek Opublikowano 4 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2008 Nie, nie... na 100% to nie metaliczny dzwiek... oprocz tego pyrkania to obroty sa troche nierowne na jalowym biegu, i no - niestety mi nim trzesie na zimnym silniku... wiec pewnie to co mowi BaSsGrU to straszna prawda... ;-( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mimier Opublikowano 4 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2008 Nie musi być aż tak tragicznie U mnie prychał na wolnych obrotach jak cholera, (założone nowiutkie świece, przewody WN, kopułka i palec) do tego miałem okopconą końcówkę wydechu. Mechanik powiedział, że jest za bogato albo za ubogo...zmienił chyba skład mieszanki i trochę ustało. Później dałem gaźnik na czyszczenie i przy okazji wymieniłem pompę paliwa i prykanie ustało. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ukaszek Opublikowano 4 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2008 Heh - osmolona koncowka to jest i to dosc mocno... pewnie zrobie to samo co ty '08mimier jak tylko beda fundusze... a mechanik obstawia w moim przypadku tlumik... powiedzial ze z zewnatrz nic nie widac ale pewnie od srodka sie wypala... a i tak nie wyglada za rewelacyjnie... a jesli to nie tlumik to potem sprobuje pozmieniac mieszanke, gaznik przeczyscic i obaczymy... a co do skakania obrotow na jalowym to sie pomylilem - silnik chodzi rowno - a z tlumika pyrko i pyrko... jak nie rzutuje to na spalaniu (a przekonam sie niebawem) to poczekam z naprawa :-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.