Gość jupiter2580 Opublikowano 4 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2008 szukałem na forum ale nie znalazłem tego co chciałem proszę o sprawdzenie posiadaczy p11 td bez abs czy na biegu jałowym po pod pompowaniu pedałem hamulca z 5 razy zapala się kontrolka od hamulców problem polega na tym ze w mojej p11 tak sie dzieje a denerwuje mnie jak coś mi nie działa sprawdzałem już chyba wszystko pompę vacuum podciśnienie super, czujnik podciśnienia ok płyn, tłoczki , stan bębnów i okładzin, sprawdzałem czy nie zapowietrzony dodam ze hamulce działają. jest możliwość ze na postoju vacuum pompa wytwarza zbyt małe podciśnienie aby wspomuc servo ale podczas mierzenia podciśnienia i wciskaniu pedała podciśnienie nie spadało poniżej około 200 co w vw , i innych typach jest jak najbardziej prawidłowe poprawi ktoś jak się gdzieś zamotałem !! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piektor Opublikowano 4 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2008 proszę o sprawdzenie posiadaczy p11 td bez abs czy na biegu jałowym po pod pompowaniu pedałem hamulca z 5 razy zapala się kontrolka od hamulców płynjednak DOLEJ płynu hamulcowego, też tak miałem. Poprosiłem kolegę, żeby pompował - nawet nie wiesz jak po tych 5 naciśnięciach raz za razem zasysa płyn Dolałem płynu aż po same sitko. Zrób ten test z pompowaniem na wyłączonym silniku ale z przekręconą stacyjką, coby kontrolka mogła się zapalić. (tylko trzeba sie trochę zaprzeć bo wspomaganie nie zadziała ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jupiter2580 Opublikowano 4 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2008 jutro cos napisze bo dziś jestem nie wstanie ale niesadze zeby byyl to pplyn bo tez mam pod sitko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość gn000 Opublikowano 4 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2008 Witaj, mam Nissana Primere P11 1999r 2.0 TD z ABSem u mnie jest coś takiego - jak pompuję kilka razy to zapala kontrolkę, jest jeszcze jeden objaw jak dodam gazu lub zatrzymam się to mogę docisnąć pedał hamulca do podłogi, testowałem to na wszelkie sposoby, jak się depnie ostro w czasie jazdy to hamuje OK, ABS działa i nie muszę wcale wciskać głęboko pedału. Nacisnę pedał trochę powiedzmy 5-8cm (tak na oko) i mam ostre chamowanie, jak sie ABS włączy to wali w pedał, a jak się zatrzyma to mogę docisnąć pedał do podłogi, oczywiście trzeba się postarać i to dobrze, ale można to zrobić, do tej pory w samochodach nie spotkałem się z czymś takim, ale jednocześnie nie miałem ABSu, czy to normalne ? Wiem tylko że nidy nie dałem rady wcisnąć pedału do końca. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MARTI Opublikowano 6 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2008 W P10 CD20 MAM TAK SAMO WIDAC TE TYPY TA MAJĄ. PEDALEK SIE POMPUJE TO ZARAZ TWARDNIEJE I KONTROLKA SIE SWIECI I POWOLI PEDAL OPADA GORZEJ JAK SIE OSTRZEJ JEDZIE I SA MOCNE HAMOWIANIA CZASEM TRACILEM HAMULCE. COS JEST Z TYM SERVEM JAK BY POMPA VACUM NIE NADAZALA Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość fragles13 Opublikowano 6 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2008 A u mnie zapala się kontrolka przy niezbyt mocnym wciśnięciu hamulca, na przykład prz zatrzymywaniu się na światłach. Na postoju jak podpompuję to też się zapala. Płynu hamulcowego mam do kreski MAX. Czy to może być oznaka kończących się tarcz przednich? Mało ich zostało i musiałbym je wkrótce wymienić, dlatego chciałbym aby to było to Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jupiter2580 Opublikowano 6 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2008 i juz wiem ze ten typ tak ma i najlepiej nie dotykać tak ma być Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość gn000 Opublikowano 7 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2008 Zobaczcie jeszcze czy można docisnąć pedał hamulca do podłogi, jak się przegazuje albo jak się zatrzyma samochód. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość fragles13 Opublikowano 8 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2008 jak się przegazuje, to można, choć pedał hamulca jest oporny. nie wiem, czy po zatrzymaniu się też można, bo nie sprawdzałem. [ Dodano: Wto 11 Mar, 2008 16:26 ] Sprawa była banalnie prosta. Tarcze hamulcowe z przodu były zużyte. Wymieniłem tarcze/klocki i jest ok. Pozdrawiam klubowiczów! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość adafi Opublikowano 13 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2008 Mnie kontrolka zapala się właśnie podczas hamowania, a następnie gaśnie. Być może rzeczywiście kończą się klocki... Ale czy póki co mogę dolać płynu, czy raczej powinnam pomyśleć o wymianie? Sporo jeżdżę - od sierpnia zrobiłam około 13 tys., więc zastanawiam się, czy dolanie płynu nie zmniejsza bezpieczeństwa. Chciałabym jeszcze pożyć... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nice-wawa Opublikowano 13 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2008 Jak końcówka klocków , to trzeba wymienić . Gdy z czasem zużywają się klocki , płyn hamulcowy wypełnia róźnice grubości klocka. Wiec dolewanie jest krótko trwałe bo oznacza klocek do wymiany , przy wymianie klocków będzie za dużo płynu i będzie się przelewał Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piektor Opublikowano 14 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2008 Mnie kontrolka zapala się właśnie podczas hamowania, a następnie gaśnie. Być może rzeczywiście kończą się klocki... Ale czy póki co mogę dolać płynu, czy raczej powinnam pomyśleć o wymianie? Sporo jeżdżę - od sierpnia zrobiłam około 13 tys., więc zastanawiam się, czy dolanie płynu nie zmniejsza bezpieczeństwa. Chciałabym jeszcze pożyć... Dolanie płynu jest tylko doraźne coby po oczach nie drażniło - jak najszybciej trzeba sprawdzić stan klocków i tarcz i wymieniać co potrzeba - u mnie się okazało (w poniedziałek), że tarcze przednie są jeszcze bardzo OK natomiast tylne nadawały się do natychmiastowej wymiany :!: Oczywiście komplet klocków też został wymieniony. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Marek Węgorzewski Opublikowano 26 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2008 ja mam jeszcze inaczej w mojej WP11.144 C20T w dwa dni po wymianie klocków z tyłu zapaliła się lampka o hamulców. I tak się pali już dwa tygodnie. Hamulce jakie były takie są. może ktoś rozwiązał podobny problem proszę o poradę. PROBLEM rozwiązany - WYMIANA CZUJNIKA PODCIśNIENIA [/b] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość fragles13 Opublikowano 26 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2008 ja mam jeszcze inaczej w mojej WP11.144 C20T w dwa dni po wymianie klocków z tyłu zapaliła się lampka o hamulców. I tak się pali już dwa tygodnie. Hamulce jakie były takie są. może ktoś rozwiązał podobny problem proszę o poradę A w jakiej kondycji są przednie hamulce? Warto też skontrolować poziom płynu hamulcowego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość gn000 Opublikowano 24 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2008 Witajcie właśnie wymieniłem tarcze i klocki z przodu a kontrolka nadal się zaświeca tak jak to pisałem kilka miesięcy temu. Jak zobacze co jest z tyłu to znowu coś napisze. A gdzie jest ten co kolega pisze : "PROBLEM rozwiązany - WYMIANA CZUJNIKA PODCIśNIENIA " Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Bartkos Opublikowano 26 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2012 Witam. Miałem podobny problem z palącą się kontrolką. I podobnie jak Wy kombinowałem z klockami, pompą itd. i żaden z miejscowych "mechaników" nie dał rady tego rozwiązać. W moim przypadku problem okazał się banalny. Był to pęknięty przewód podciśnienia (dokładniej mówiąc lekko zarysowany i "gołym okiem" nie dało się tego zobaczyć). Sprawdzałem po kolei przewody, a kolega obserwował kontrolkę i ostatecznie okazało się, że wystarczyło skrócić jeden o centymetr (pękł przy końcówce) i problem znikł. Jeżdżę już tym autem ponad rok po tym problemie i jak narazie jest wszystko ok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maciek90 Opublikowano 26 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2012 Każdy użytkownik td na tym forum zna ten problem wystarczyło dobrze poszukać a nie się męczyć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bart-qlka2 Opublikowano 27 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2012 Wystarczyło rzucić okiem na schemat elektryczny i zobaczyć z czego może przychodzić sygnał na tą kontrolkę. Są tylko 3 możliwości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.