Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

[K11] kolor komory silnika


Gość m.janula
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Gość m.janula

ludzie !ratunku !znalazłem bardzo ładną micrę k 11,rok 98 zielony metalic, piękny stan ale cała komora silnika i spód maski są czarne! nie zawracałbym wam głowy ale jest to już druga micra dokładnie w taki sam sposób lakierowana,czy zdarzyły się egzemplarze która takie własńie wyszły z fabryki?napiszcie co otym sądzicie, ja wiem że wygląda to na wielki dzwon ,ale blachy są sygnowane przez nissan i to dokładnie takie same lakierowanie jak poprzednio przeze mnie oglądanej!

dziękuję za jakąkolwiek pomoc!pozdrawiam Marcin

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ludzie !ratunku !znalazłem bardzo ładną micrę k 11,rok 98 zielony metalic, piękny stan ale cała komora silnika i spód maski są czarne! nie zawracałbym wam głowy ale jest to już druga micra dokładnie w taki sam sposób lakierowana,czy zdarzyły się egzemplarze która takie własńie wyszły z fabryki?napiszcie co otym sądzicie, ja wiem że wygląda to na wielki dzwon ,ale blachy są sygnowane przez nissan i to dokładnie takie same lakierowanie jak poprzednio przeze mnie oglądanej!

dziękuję za jakąkolwiek pomoc!pozdrawiam Marcin

 

To normalne metaliki były lakierowane pod maską inaczej niż na zewnątrz ponieważ metalik jak wszyscy wiemy jest droższy od zwykłej farby dlatego żeby ograniczyć koszta były w wymienionych miejscach lakierowane inaczej kupuj jak stan jedwabisty.. :one:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość majsterus

pierwsze słysze o takim malowaniu przez producenta.

komora jest malowana tylko podkładem w japońskich - nie ma tam bazy ani klaru dla redukcji kosztów. A podkład niewiele nie się różni odcieniem do lakieru.

więc jak twoja jest z wierzchu zielona a czarna pod maską to wg mnie na 200% była malowana.

posprawdzaj inne zakamarki.

 

o tym piszesz??

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C4270984

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja mam przed liftem i wszystko mam malowane metalikiem, łącznie z komorą

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pierwsze słysze o takim malowaniu przez producenta.
Ja też. Tu masz przykład tego, jak to powinna wyglądać różnica w kolorze na zewnątrz i pod maską:

pict0637.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

Micra po ewidentnym porzadnym dzwonie.

 

Typowe handlarskie fotografie, zrobione w polcieniu. Farba w komorze swieza, nowe srubki, odcien lakieru rozni sie w czesci przedniej od czesci tylniej.

 

Za duzy odstep pomiedzy przednimi drzwiami a maska. Jak na przebieg 136.000 km silnik jest w zlej kondycji wizualnej - moim zdaniem ma o okolo 70 kkm wiecej.

 

Odpusc sobie ten samochod.

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość m.janula

Dziękuję za wasze opinie, zaryzykowałem i kupiłem,oczywiście po wizycie na stacji diagnostycznej oraz prośbie o opinie serwisu nissana w katowicach i warszawie-obydwa potwierdziły mozliwość takiego lakierowania.Jeszcze raz pozdrawiam -Marcin

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
Gość axela szczecin

[ Dodano: Pią 14 Mar, 2008 12:02 ]

CZESC ja mam micre 98 zielona perla i komora jest zielona dokladnie podchodzi pod kolor wojskowy-matowy i z tego co wiem (moj facet jest lakiernikiem samochodowym) tak powinno byc.bita napewno nie byla. wiec czarna komora to podejrzana sprawa...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przeprowadziłem śledztwo w tej sprawie i tak: wszystkie fioletowe i czarne micry miały malowane komory silnika na czarny mat, ale zajrzałem też na Allegro i dwie micry w kolorze zgniłej ciemnej zieleni również mają czarne komory.

PS. moja nie była bita na 99%, i pod maską jest również czarny mat. Pozdro.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I ja się przyłączam do "matowców" Trzy lata temu sprowadziłem dla żony K-11 w dieslu 99 rok.Kolor ciemnozielony metalic i pod maską wszystko w czarnym macie.Autko było delikatnie uszkodzone z przodu (sprowadzałem je uszk.).ale malowanie matem było orginalnie w fabryce.Tak więc nie ma się czego obawiać.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

ja mam 93 rok ciemna zielen metalic a spod maski jest ciemna zielen matowa. wiec troche mnie dziwia te czarne komory, chyba ze po lifcie sie zmienily obyczaje lakierowania:P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja mam 93 rok ciemna zielen metalic a spod maski jest ciemna zielen matowa

A więc 100% po "dzwonie" :576:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to że jest po małej stłuczce to wiem, ale poszedlem teraz z latarka specjalnie sprawdzic ten kolor i jednak sie pomylilem, spod maski i cala komora sa w kolorze nadwozia czyli niebiesko-zielono-grafitowy metalic.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bynajmniej nie 100%. Zależy, co kolega miał na myśli pisząc "ciemna zielen matowa". Czy miał na myśli niedojrzałą śliwkę, czy pistacjowy, czy... :P

Z całą pewnością pod maską nie ma prawa być dokładnie tego samego koloru, co "z wierzchu". Może być podobny kolor, ale taki właśnie matowy, bez połysku i tak jakby ktoś dał za mało pigmentu i do tego bardzo oszczędzał lakier przy malowaniu. Czy może być czarny dla aut w innych niż czarny kolorach nie wiem, więc nie będę się wypowiadał (choć wątpię, aby w fabryce ktoś wpadł na ten pomysł... ale nie widziałem osobiście żadnego takiego egzemplarza, więc nie wiem).

 

[ Dodano: Sro 26 Mar, 2008 21:21 ]

spod maski i cala komora sa w kolorze nadwozia czyli niebiesko-zielono-grafitowy metalic
Jeśli dokładnie taki jak na wierzchu, to było to malowane później, niż w fabryce.

 

[ Dodano: Sro 26 Mar, 2008 21:22 ]

Longers, Ty masz badlooka zrobionego IRL, czy tylko na fotkach? Podjedź na spocik lkalny kiedyś (zapraszam tak, jakbym sam się regularnie pokazywał, ale może mnie Go_nia nie pogoni za to...:D ).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co do badlooka to poszedlem za pomyslem jednago z forumowiczow i uzylem folli samoprzylepnej, czoywiscie koloru takiego nie moglem znalezc wiec poprawione sprayem. a co do komory to watpie by komus sie chcialo tak dokladnie to w srodku lakierowac na kolor nadwozia, jutro zobacze przy swietle dziennym dokladniej ten kolor. a co do spotu to chetnie bym sie pojawil moze nawet kumpla wyciagne bo almerke ostatnio kupil. Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bombel, a co trzeba wyciągnąć, żeby np. podłużnice naprostować? Albo jak nie malować całej komory, gdy jedna ćwiartka jest czerwona, druga zielona, a auto białe? ;). Na nasze szczęście K11 tak trafionych już się nie opłaca naprawiać, a po drobnych stłuczkach faktycznie nie ma sensu malować całej komory silnika :).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...