dev02 Opublikowano 4 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2008 Witam Z gory przepraszam za dublowanie wątkow.. ale szczegolowo jeszcze nikt tego nie opisywal.. a przynajmniej nie na na tyle zeby udalo mi sie zrozumiec :/ a wiec tak... Wiem ze trzeba odlaczyc czujnik polozenia przepustnicy (ale konkretnie ktora kostka jest od niego?) w ksiazce serwisowej tez nie moge tego znalezc:( pozniej trzeba przygazowac 2-3 razy do 2-3 tys RPM.. bez obrotka bedzie ciezko ale jakos jeszcze dam rade.. pozniej srubka regulacyjna.. gdzie ona dokladnie jest ? bo nie chcialbym pokrecic tym co nie trzeba :/ moze ktos na fotce moglby to zobrazowac? Z gory dzieki za odpowiedz i wyrozumialosc.. jestem troche ze tak powiem zielony.. a np serwis nissana w krakowie powiedzial - nie da sie tego regulowac samemu w tym silniku... a do przypadkowych mechaniorow tez sie jakos boje jechac bo wiem ze oni beda wiedziec zapewne tyyle co ja w tym temacie... a i dodam jeszcze ze mam sunnego N14 '93 Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Misiek_nx Opublikowano 4 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2008 powiedz dokladnie co chcesz zrobic, bo nie wiec po co chcesz odlaczac cos? Ogolnie srubka od regulacji jest patrzac z przodu na silnik po lewej stronie i troche na dole od filtra powietrza. jest umieszczona na plaszczyźnie prostopadłej do podłoża :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dev02 Opublikowano 4 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2008 chce podkrecic obroty bo jak ssanie puszcza to mam tak niskie ze az swiatla przygasaja:/ na ssaniu wszystko git.. wiem ze najlepiej by bylo przeczyscic krokowca przepustnice przeplywke.. ale narazie nie mam mozliwosci.. chce chociaz troche podkrecic zeby nie gasl przy dojezdaniu do swiatel.. (nie mam LPG) hmm ... odlaczac chce bo czytalem wlasnie taka instrukcji na forum jaka tu prezentuje bo podobno trzeba wprowadzic silnik w tryb (jakistam) i wlasnie przez odlaczenie czujnika TPS (polozenia przepustnicy) i przygazowaniu pare razy.. silnik w taki tryb przechodzi.. podobno bez tego regulacja moze sie nie udac.. tylko ze ja nie wiem gdzie ten czujnik i gdzie ta srubka.... hm widze taka jedna jest pomiedzy 1 a 2 wtryskiem liczac od lewej stojac przodem do silnika, postaram sie jej zrobic fotke i wrzucic zeby ktos potwierdzil czy to napewno ona a mowisz ze nie trzeba tego TPSa odlaczac? dobra problem rozwiazany na forum jest watek o czyszczeniu przepływomierza sprayem do czyszczenia gaznikow przepustnic - ale silnika na wtrysku (nie pamietam jaki za bardzo happy jestem teraz zebym byl go w stanie odnalezc;P) i kupilem taki spray firmy STP, prysnalem gdzie kazali (w obudowie filtra powietrza jak sie gorna obudowe zdejmie tam gdzie bezposredni wlot powietrza) z poczatk nie chcial zapalic dlawil sie lekko dodalem mu gazu na zachete i jak reka odjal )) obroty w normie polecam od tego zaczac najszybciej najtaniej najlatwiej a skutecznie:) jednak moze niekoniecznie.. dobry sposob ale.. dalej dolki sie zdarzaly.. w koncu wyjalem przepustnice przeczyscilem tez krokowca i cyka jak zegarek rowniutenko a wiec w sumie sam odpowiadam na zadane przez siebie pytanie.. czyszczenie przepustnicy i krokowca rozwiazuje problem (wiem ze ameryki tym nie odkrylem ale potwierdzam slowa innych) i nie jeest to wcale takie trudne nawet ktos o praktycznie zerowym da rade zrobic (ja zrobilem) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.