Gość pabllo87 Opublikowano 4 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2008 Witam wszystkich.. Jest to mój pierwszy post na tym forum... opisze moja sytuacje.. Posiadam Micre 1.3 16V 1993r. i od pewnego czasu mam problem.. Gdy samochód jest zimny wszytko jest ok ale gdy osiągnie temperaturę pracy zaczynają skakać obroty silnika..w czasie jazdy łapie tzw "zabke".. opisze rzeczy które zostały już zrobione a nadal jest to samo: 1. sprawdzony komputer - brak błędów 2. wymieniony cały układ zapłonowy 3. całkowicie spuszczone paliwo i wlane nowe 4. sprawdzona pompa paliwa-ok Już normalnie nie mam siły.. miał ktoś może podobny problem??..jak tak to byłbym bardzo wdzięczny za pomoc.. Z góry dziękuje..pozdrawiam:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Pamperek Opublikowano 4 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2008 Kiedys mialem poloneza (dziekuje za oklaski :one: ) i taki efekt wystepowal, gdy mialem (z powodu kilkukrotnego zatankowania w podlym CPN-ie) wode w baku paliwa. Na tzw ssaniu auto jechalo w miare, potem sie dlawilo, zwlaszcza na wolnych obrotach. Moze mimo spuszczenia paliwa cos zostalo i pompa zasysa z dolu zbiornika jakies blubry? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alfabox0266 Opublikowano 4 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2008 pabllo87, powinieneś sprawdzić sondę.Przy nagrzanym może Ci przekłamywać i podawać ,że jest zabogata mieszanka a komp redukuje Ci skład do ubogiej lub odwrotnie.Może to być przyczyna żabkowania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pabllo87 Opublikowano 4 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2008 Kiedys mialem poloneza (dziekuje za oklaski :one: ) i taki efekt wystepowal, gdy mialem (z powodu kilkukrotnego zatankowania w podlym CPN-ie) wode w baku paliwa. Na tzw ssaniu auto jechalo w miare, potem sie dlawilo, zwlaszcza na wolnych obrotach. Moze mimo spuszczenia paliwa cos zostalo i pompa zasysa z dolu zbiornika jakies blubry? Zbiornik był czyszony.. Ale wydaje mi sie ze działoby sie to cały czas a nie tylko jak jest rozgrzana.. pabllo87, powinieneś sprawdzić sondę.Przy nagrzanym może Ci przekłamywać i podawać ,że jest zabogata mieszanka a komp redukuje Ci skład do ubogiej lub odwrotnie.Może to być przyczyna żabkowania. Mi zaczyna przerywać tak od 3 tys wzwyż...a jakby była sonda to chyba na niższych by tez sie dławiła...? ogolnie dzieki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Snafu Opublikowano 4 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2008 '08alfabox0266 ma racje to może być sonda :/ ECU ignoruje jej wskazania do momentu gdy się rozgrzeje i zacznie zmieniać sygnał tab by można było dokonać korekty mesznki. najlepiej jedz na analize spalin do jakiegoś warsztatu powinno się wszystko wyjaśnić jeśli kuleje ukłąd zapłonowy to będziesz miał wysokie HC zaś jeśli układ zasilania paliwem to nie będzieś spełniał norm CO oraz CO2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pabllo87 Opublikowano 4 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2008 Jutro zobaczę ta sondę.. Ale jak odłączę sondę to samochód powinien chodzić.. nie wiem czy to ma jakiś wpływ ale sprawdzę wyżej czytałem o regeneracji przepływomierza...może to byc zwiane z tym ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ABT Opublikowano 5 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2008 objawy opisywane przez Ciebie to klasyczny przypadek problemów z przepływomierzem w 90% takiej usterki w K11, lutownica do ręki i do roboty skoro czytałeś wątek regeneracja Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Witek Opublikowano 5 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2008 A może katalizator jest zapchany kiedyś mieliśmy forda mondeo i też po 3 tys obrotów zaczął się dławić okazało sie że katalizator dodam że wynik spalin był pozytywny.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość polo987 Opublikowano 5 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2008 Katalizator zapchany?????co ty gadasz........kolego wymien najpierw filterek paliwa i pewnie klopoty znikna....a jak nie to wymiana sondy jest bardzo prosta zero problemow tylko trzeba miec klucz jak dobrze pamietam 22 albo 24 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek_Rz Opublikowano 6 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2008 Taki problem był już wcześniej rozwiązany na forum, problemy wtedy stwarzała sonda. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pabllo87 Opublikowano 6 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2008 Nie chodzi tutaj ani o sondę ani o katalizator.. Wystarczyło ze przeutowałem styki w przepływomierzu i wszystko gra... Także dzięki wam za pomoc... temat można zamknąć... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ABT Opublikowano 6 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2008 noi to było do przewidzenia, teraz mamy nie 90 a 95% tej usterki spowodowaną przepływomierzem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.