frezeer Opublikowano 5 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2008 To moj 1 post wiec witam wszystkich forumowiczow. Kupilem Almere n16 z roku 2001 ,samochod z francji z silniiem 2,2 , no i tutaj rodzi sie moje pytanie. Silnik ma 116Km w papierach mam wpisane DCI ale na oslonie jest Di ,sam niewiem co mam pod ta maska silnik ma troche inny dzwiek niz 2,2 Di ktory mam w almerze Tino,wiec mam Dci? czy to jednak Di? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Teres Opublikowano 5 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2008 Może zdjęcie wklej ? Ja obstawiam na 99% Di, w 2001 roku nie było dCi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
frezeer Opublikowano 5 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2008 Oslona jest identyczna jak pod maska Tino , Di 16V , natomiast silnik chodzi inaczej ,jest cichszy lagodniejszy. Jestes pewien ze nie bylo Dci w 2001? samochod przyjechal z francji i w papierach widnieje 2,2 Dci 116KM oslona jest taka jak tutaj http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C4360498 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dylson Opublikowano 5 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2008 Jest to Di. W tino masz standardowo ic i dlatego pewnie maja to 6km wiecej albo przez sterownik denso. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
frezeer Opublikowano 5 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2008 w niedziele wrzuce fotki silnika bez oslony ,znajomy ogladal silnik i stwierdzil ze jest to Dci... tyle ze oslona zostala zmieniona dopiero po liftingu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gaten Opublikowano 5 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2008 jeśli masz Dci to do wtrysków powinny iść kable jeśli nie to masz Di :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kiubik Opublikowano 5 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2008 na 100% jest to Di na bank nie było dci bo współpraca z renault była później a dci to silniki renaulta !! Wszystko w temacie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MARTI Opublikowano 6 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2008 Daj numer nadwozia jutro sprawdze wszystko o aucie a propo tego ze 22DCI to silnik renault kto zapoczatkowal takie glupoty i teraz wszyscy powtarzaja.Silniki renault to 1.5 i 1.9 a 2.2 zaczą nissan w .06.2003 troszke zmodyfikowal. 2.2 TO SILNIK JAPOŃSKI Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dylson Opublikowano 6 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2008 Dokladnie w 2.2 to silnik nissana! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
frezeer Opublikowano 6 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2008 wszystkie dane podam w niedziele ,teraz jestem za granica a samochod stoi w domku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kiubik Opublikowano 6 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2008 nie mówie że 2.2 to renault tylko że Dci to renault 2.2 nie było Dci i tu nie ma co dyskutować błą w dowodzie i tyle Proste Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
frezeer Opublikowano 6 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2008 Kolejne Dci a oslona od Di... http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C4230805 Powiedzcie mi jeszcze czy po podlaczeniu lapka z programem diagnostycznym pokaze mi typ silnika? No i jeszcze jedno pytanie jezeli jednak Di to duzo gorszy jest ten silnik? Ile mocy z niego wyciagnie? Wkoncu pojemnosc duza a mocy stosunkowo malo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Teres Opublikowano 6 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2008 Ja mam Di i generalnie jestem zadowolony, na zimno pracuje jak Ursus ale na ciepło jest dużo lepiej. Jedyny problem to pompa wtryskowa, która może paść, a koszt naprawy to ok 3000zł. Co do osiągów, to jest taki temat w Nissan Power Team, około 300Nm i 140KM jest w miarę realne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
frezeer Opublikowano 6 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2008 Teres ,mam Di w Tino ,chodzi mi bardziej o to zeby sie wypowiedzieli wlasciciele silnikow Dci. Generalnie w Tino ten silnik chodzi swietnie ,nie zamienilbym go na benzyne a zwykla Almera jest chyba lzejsza wiec nie ma co narzekac. Z tego co mi wiadomo Dci ma wyzsza kulture pracy ,jakie jeszcze plusy daje common rail? A propo osiagow wchodzi w gre zmiana turbiny? 140KM przy 2,2 to jest dosc malo... d4d toyoty maja 170KM Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Teres Opublikowano 6 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2008 A propo osiagow wchodzi w gre zmiana turbiny? Nie ma co kombinować, nie podlejesz więcej paliwa i tak. Max wydajność pompy to ok 140KM. 140KM przy 2,2 to jest dosc malo... d4d toyoty maja 170KM Poza tym wiesz... nie porównuj common raila do sporo starszego diesla. Teraz przecież 1,6Crdi z Kii Ceed ma więcej mocy i momentu niż 2.2Di, inna kwestią pozostaje trwałość silnika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
frezeer Opublikowano 7 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2008 a jak jest z przyspieszeniem do setki po podkreceniu? fabrycznie jest 12,5 a po chipowaniu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lukasz87 Opublikowano 8 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2008 Skoro jestem właścicielem Almerki 2,2dCi no to sie muszę chyba wypowiedzieć a więc : - moja malutka ma jak na razie seryjne 136 koni i 315Nm i powiem tak , jak jest zimna to fak chodzi jak mały URSUSIK ale jak sie rozgrzeje jest bardzo spoko - osiągi dokładnego przyśpieszenia nie znam bo ... .... bo po co ? jechałem nią 200km/h i czułem jeszcze spory zapas sądzę , że szafa spokojnie sie zamknie z uwagi na 6 bieg przyśpieszenie jest takie , że na światłach golfy czy passaty TDI moga sobie pomarzyć żeby mnie złapać w planach na wiosnę chip tuning do 166km i jakes 350Nm - spalanie jak sie jeździ normalnie to spalanie nigdy nie było większe niż 6,5 litra (fascynujące ) bo słyszałem iż 2,2Di palą 8l :/ POZDRAWIAM i jak Almera to tylko 2,2dCi ! ! :one: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dylson Opublikowano 8 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2008 w planach na wiosnę chip tuning do 166km i jakes 350Nm Gdzie zrobisz chipa? Masz tam sterownik denso z ktorym tak latwo nie pojdzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Teres Opublikowano 8 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2008 Ale chyba PowerBox'a można zakładać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lukasz87 Opublikowano 9 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2008 A więc Chipa sobie zrobię w PETRO GUM w Płocku koszt ok 1000pln radość z przyśpieszania? BEZ CENNA :diabel2: :one: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mario632 Opublikowano 9 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2008 Co to jest ten sterownik denso. Ja mam almere 2.2 di z 2000 roku . Moj brat ma z 2002 roku tez 2.2 di. Problem w tym ze jego to jest rakieta w porownaniu do mojego i mnie mu pali. Moj strasznie wolno sie zbiera do 2000obr. . Myslalem ze mam cos nie tak ale mam 2 kumpli ktorzy maja 2.2 di z 2000r i tez maja takiego muła jak ja( przeplywomierz mam ok ). Moze ktos mi powiedziec w czym tkwi różnica w tych silnkach? Ps. Brat nie ma wywalonego kata Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dylson Opublikowano 9 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2008 Sterownik czyli komputer sterujacy. W almerze byly sterowniki firmy denso i bosch. Ps. Skad wiesz ze przeplywke masz ok? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
frezeer Opublikowano 10 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2008 Panowie ,wszystko sie wyjasnilo zdjelem oslone i silnik wyglada tak jak ten w Tino wiec niestety mam Di :/ ale za to jaki narowisty jest samochod z ta jednostka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mario632 Opublikowano 26 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2008 Przepływke mam ok, bo przekładałem właśnie od brata Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Zwiru_66 Opublikowano 5 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2008 Wstyd sie przyznac ale jezdze TINO rok czasu i tak naprawde do konca nie wiem jaki mam silnik. Na silniku jest DI a w paperach 2.2 DCI - 84 kw. Samochód sprowadzony z Holandii rocznik 2001.Jak to mozna w 100% ustalic. Moze jest oznaczenie na siliku ,jezeli jest to gdzie? A moze po numerze VIN? Prosze o POMOC!!!!! Co oznacz DI i jaka ma moc , a co oznacza DCI i jaka ma moc?. Czym sia one róznia? I sprawa najważniejsza - czy mam lancuch czy pasek zebaty . Bylem pewien ze lancuch ale po lekturze instrukcji obsługi gdzie jast napisane pasek zebaty zglupialem do reszty . Jezeli pasek to musze natychmiast wymieniac. Ostatnie pytanie . Czy to normale ze do 2000 obr. nie chce sie wcale zebrac. Potem idze jak rakieta . Co z tym mozna zrobic. Zaczolem sie przyzwyczajac. Przesiadlem sie z benzyniaka i troche mnie to na poczatku denerwowało.Wiem ze duzo pytan jak na jeden raz ale bardzo prosze o wyjasnienia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.