Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

[N16] Co to za silnik?


frezeer
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

To moj 1 post wiec witam wszystkich forumowiczow.

Kupilem Almere n16 z roku 2001 ,samochod z francji z silniiem 2,2 , no i tutaj rodzi sie moje pytanie.

Silnik ma 116Km w papierach mam wpisane DCI ale na oslonie jest Di ,sam niewiem co mam pod ta maska :D silnik ma troche inny dzwiek niz 2,2 Di ktory mam w almerze Tino,wiec mam Dci? czy to jednak Di?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oslona jest identyczna jak pod maska Tino , Di 16V , natomiast silnik chodzi inaczej ,jest cichszy lagodniejszy. Jestes pewien ze nie bylo Dci w 2001? samochod przyjechal z francji i w papierach widnieje 2,2 Dci 116KM

 

 

oslona jest taka jak tutaj http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C4360498

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Daj numer nadwozia jutro sprawdze wszystko o aucie a propo tego ze 22DCI to silnik renault kto zapoczatkowal takie glupoty i teraz wszyscy powtarzaja.Silniki renault to 1.5 i 1.9 a 2.2 zaczą nissan w .06.2003 troszke zmodyfikowal. 2.2 TO SILNIK JAPOŃSKI

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolejne Dci a oslona od Di... http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C4230805 Powiedzcie mi jeszcze czy po podlaczeniu lapka z programem diagnostycznym pokaze mi typ silnika? No i jeszcze jedno pytanie jezeli jednak Di to duzo gorszy jest ten silnik? Ile mocy z niego wyciagnie? Wkoncu pojemnosc duza a mocy stosunkowo malo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam Di i generalnie jestem zadowolony, na zimno pracuje jak Ursus :D ale na ciepło jest dużo lepiej. Jedyny problem to pompa wtryskowa, która może paść, a koszt naprawy to ok 3000zł.

Co do osiągów, to jest taki temat w Nissan Power Team, około 300Nm i 140KM jest w miarę realne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teres ,mam Di w Tino ,chodzi mi bardziej o to zeby sie wypowiedzieli wlasciciele silnikow Dci. Generalnie w Tino ten silnik chodzi swietnie ,nie zamienilbym go na benzyne :D a zwykla Almera jest chyba lzejsza wiec nie ma co narzekac. Z tego co mi wiadomo Dci ma wyzsza kulture pracy ,jakie jeszcze plusy daje common rail? :D

A propo osiagow wchodzi w gre zmiana turbiny? 140KM przy 2,2 to jest dosc malo... d4d toyoty maja 170KM

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A propo osiagow wchodzi w gre zmiana turbiny?

Nie ma co kombinować, nie podlejesz więcej paliwa i tak. Max wydajność pompy to ok 140KM.

140KM przy 2,2 to jest dosc malo... d4d toyoty maja 170KM

Poza tym wiesz... nie porównuj common raila do sporo starszego diesla. Teraz przecież 1,6Crdi z Kii Ceed ma więcej mocy i momentu niż 2.2Di, inna kwestią pozostaje trwałość silnika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość lukasz87

Skoro jestem właścicielem Almerki 2,2dCi no to sie muszę chyba wypowiedzieć :) a więc :

- moja malutka ma jak na razie seryjne 136 koni i 315Nm i powiem tak , jak jest zimna to fak chodzi jak mały URSUSIK ale jak sie rozgrzeje jest bardzo spoko :)

 

- osiągi :) dokładnego przyśpieszenia nie znam bo ... .... bo po co ? :) jechałem nią 200km/h i czułem jeszcze spory zapas sądzę , że szafa spokojnie sie zamknie z uwagi na 6 bieg :)

przyśpieszenie jest takie , że na światłach golfy czy passaty TDI moga sobie pomarzyć żeby mnie złapać

w planach na wiosnę chip tuning do 166km i jakes 350Nm

 

- spalanie :) jak sie jeździ normalnie to spalanie nigdy nie było większe niż 6,5 litra (fascynujące ) bo słyszałem iż 2,2Di palą 8l :/

 

POZDRAWIAM i jak Almera to tylko 2,2dCi ! ! :one:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co to jest ten sterownik denso. Ja mam almere 2.2 di z 2000 roku . Moj brat ma z 2002 roku tez 2.2 di. Problem w tym ze jego to jest rakieta w porownaniu do mojego i mnie mu pali. Moj strasznie wolno sie zbiera do 2000obr. . Myslalem ze mam cos nie tak ale mam 2 kumpli ktorzy maja 2.2 di z 2000r i tez maja takiego muła jak ja( przeplywomierz mam ok ). Moze ktos mi powiedziec w czym tkwi różnica w tych silnkach?

 

Ps. Brat nie ma wywalonego kata

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
  • 3 miesiące temu...
Gość Zwiru_66

Wstyd sie przyznac ale jezdze TINO rok czasu i tak naprawde do konca nie wiem jaki mam silnik. Na silniku jest DI a w paperach 2.2 DCI - 84 kw. Samochód sprowadzony z Holandii rocznik 2001.Jak to mozna w 100% ustalic. Moze jest oznaczenie na siliku ,jezeli jest to gdzie? A moze po numerze VIN? Prosze o POMOC!!!!! Co oznacz DI i jaka ma moc , a co oznacza DCI i jaka ma moc?. Czym sia one róznia? I sprawa najważniejsza - czy mam lancuch czy pasek zebaty . Bylem pewien ze lancuch ale po lekturze instrukcji obsługi gdzie jast napisane pasek zebaty zglupialem do reszty . Jezeli pasek to musze natychmiast wymieniac. Ostatnie pytanie . Czy to normale ze do 2000 obr. nie chce sie wcale zebrac. Potem idze jak rakieta . Co z tym mozna zrobic. Zaczolem sie przyzwyczajac. Przesiadlem sie z benzyniaka i troche mnie to na poczatku denerwowało.Wiem ze duzo pytan jak na jeden raz ale bardzo prosze o wyjasnienia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...